Официалната премиера на Porsche Cayenne 2018 ще бъде във вторник, но няколко дни преди това в интернет изтекоха снимки на SUV-то. През септември моделът ще бъде представен и на автоизложението във Франкфурт.
Както се очакваше, визуално новият Cayenne не се различава много от предшественика си. Значителна промяна може да се забележи в задната част на автомобила, формата на чиито стопове е заимствана от Panamera Sport Turismo.
Отвътре SUV-то също наподобява предишния модел с изключение на типичните за новата генерация на Porsche по-голям екран и променена централна конзола с тъчскрийн контрол.
Първоначално се очаква новият Cayenne да бъде предлаган с два бензинови двигателя: 3.0-литров V6 Turbo (340 к.с.) и 2.9-литров V6 Biturbo (440 к.с.). На по-късен етап ще има и Plug-in хибрид, чиято максимална мощност ще бъде около 700 конски сили.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дам
А кое му е новото?
Коментиран от #5
11:09 28.08.2017
2 Димитър Станиславов
11:34 28.08.2017
3 гоол
11:54 28.08.2017
4 ПИМПАЙКО
Коментиран от #6
11:57 28.08.2017
5 Гост
До коментар #1 от "Дам":
Бегай бързо на очен лекар. Спешно. ;)12:04 28.08.2017
6 Гост
До коментар #4 от "ПИМПАЙКО":
Или по-скоро на Порше Панамера, втора генерация.12:05 28.08.2017
7 Random
Коментиран от #9
12:54 28.08.2017
8 Borislav Popov
12:54 28.08.2017
9 Марио
До коментар #7 от "Random":
Ти какво караш бе а.Ей аман от такива разбирачи като теб.Кажи какво караш да видим твоя трошев боклук.Не к оментирай кола преди да си я карал.(притежавал)Ама то всичко е от злоба и завист.Просто завеждаш ,че не можеш да си я позволиш.Коментиран от #10
14:53 28.08.2017
10 Random
До коментар #9 от "Марио":
Повярвай ми, хич не завиждам.Такива коли се взимат за мерене на ***, или се изкарват с д.хане.
Познавам човек който има такова изчадие и постоянно ми се оплаква от него.
Не стига че не излиза от сервиза, ами и частите са му мега скъпи.
Коментиран от #11
15:36 28.08.2017
11 Марио
До коментар #10 от "Random":
Аз карам чисто нов range rover пък ни съм ги изкарал с духане.За сервиза да ти каже че 100%от новите коли са така.Просто са по-капризни.Преди време карах infinity fx 30.Веднага щом излезнех на дълъг път извън софия влизаше в авариен режим и ми се запушваше филтъра за твърди частици.Коментиран от #12
15:44 28.08.2017
12 Random
До коментар #11 от "Марио":
Един въпрос:За чий ти е рейндж роувър?
На офроуд ли ходиш?
Багажник ли ти трябва?
Аз карам subaru outback 3.0, заради дупките, иначе да съм си взел legacy.
С над 200мм клиренс минава отвсякъде, а защото е комби има и голям багажник, а звукът на боксера е невероятен.
Коментиран от #13
15:58 28.08.2017
13 Марио
До коментар #12 от "Random":
Искам по висока кола и ми трябва що годе голям багажник като тръгна с жената и децата.Отделно е уникална на дизайн върви безобразно добре(принципно си настъпвам яко)и е комфортна,задните седалки са удобни и има място да краката ако си 190+.И отделно си е гъзария.Все пак живеем един живот и щом го искам и мога да си го позволя ще си го купя.Все пак даваш една торба с пари поне да прави впечатление тая кола.Коментиран от #15
16:07 28.08.2017
14 Марио
16:11 28.08.2017
15 Random
До коментар #13 от "Марио":
Allroad, Outback, Alltrack и други "офроуд" комбита имат голям багажник, високи са, вървят(зависи) и са си г*зария.Плюс че като управление са много по-добри от 2-тонния роувър.
А и харчат по-малко.
Коментиран от #18
18:31 28.08.2017
16 Водач на мпс
И Ленд Ровър са добри и имат изцяло нов дизайн. Просто са ново поколение. И Кайен и GL и Q7 не се промениха особено! Аз избрах новия Дискавъри . По евтин и много по интересен .
19:47 28.08.2017
17 ккк
До тук онова което показваше вероломно, грубо и вербално с изразителната си осанката - стария Porsche Cayenne, когато ни "връхлиташе" по пътищата "преднамерено", сякаш това и така се очаква от него. Сякаш "той" не приемаше да има вариант за разкрасяване и облагородяване на имиджа "лошото момче".
/Лично аз пък много пъти съм се вторачвал в дизайна на "старите" Cayenne не мога да разбера, кое точно го прави такъв и да се титулува чрез хорското мение: скъпарски, луксазен, премиум, мутренски, готин и прочие./
Както и да е.
Омекотяването при новия модел на силуетните линиите вече е факт и плавно преливащите форми вече са адекватни на съвременните тенденции /личи си немският щрих в тях, обаче/.
Доста, доста добре. Мощността е обичайната. Комфорта щедър. Определено носи чертите на скъп и качествен модел. Качествено изработен.Но тепърва ще "видим" това.
Но аз лично не бих поставил светлодиодни "жабешки очи" отпред на фаровете, широкоъгълна радиаторна решетка през цялото тяло на предницата, също и за избора на кокпита- така еднакъв с тенденциите на един друг английски събрат. Явно се харесват само на техните дизайнери, които ги проектират. И последно комбинацията бежово-черно на таблото отред в салона, трайно трябва да се зачеркне в цялото автомобилостроене, стига с тази безвкусица.
20:09 28.08.2017
18 Гост
До коментар #15 от "Random":
И Рейнджа е по-хубав от всичките.Разхода на гориво не е всичко. Независимо колко пари имаш или колко пари нямаш.
И аз бих избрал Рейнджа пред другите изброени. И няма да ходя на офроуд. Много по-красив и елегантен; много по-луксозен; по-висок(за някои хора това е плюс); всичко много по. И не става въпрос да се показвам; да се фукам; да ми расте ***; да избивам комплекси или каквото и да е. Просто е въпрос на вкус.
22:30 28.08.2017