25 Септември, 2017 10:56 3 028 6

Ново ли е новото Porsche Cayenne?

  • porsche-
  • cayenne

Много от хората, които посетиха тазгодишното автомобилно изложение във Франкфурт просто преминаваха покрай новото Porsche Cayenne, без да му обърнат особено внимание неразбирайки, че това е изцяло нов модел.

Става дума за третото поколение на Cayenne, което наистина е много различно. Външният му вид обаче не подсказва това. Сега ще ви разкажем за основните особености, отличаващи всъдехода от неговия предшественик.

Факт №1. Cayenne е действително нов
подобно на Audi и Porsche не променя много екстериора на автомобилите си. Третата генерация на Cayenne е построена на нова платформа, като са използвани иновационни трикамерни пневмоопори, които се монтират, както на Audi Q7, така и на Bentley Bentayga.

Факт №2. Завива и със задните колела
За първи път в историята си луксозния автомобил с повишена проходимост получава пълноуправляемо шаси. На скорост до 50 км/ч задните колела завиват с 1.5 градуса обратно на предните, а при по-висока скорост - с до 2.8 градуса по посока на предните.

Факт №3. Нова спирачна система и стабилизация
Стоманените спирачни дискове, които се предлагат в базовото оборудване, са покрити със специална сплав от волфрамов карбид, която намалява износването им и в същото време повишава ефективността. Активните стабилизатори на напречното усилие пък се захранват от новата 48-волтова ел. инсталация.

Факт №4. Cayenne III е по-лек от предшественика си
Базовата версия на модела сега тежи 1 985 килограма, което е с 55 килограма по-малко от предишната генерация. Въпреки повечето електроника, много от детайлите са олекотени. Така например новият акумулатор е йон-литиев и снижава теглото с 10 килограма.

Факт №5. Моделът се предлага само с бензинови двигатели
Първоначално третата генерация ще се предлага с два бензинови агрегата - трилитров турбошестак и битурбо V6 мотор с работен обем 2.9 литра. Мощността на първия е 340 к.с., а на втория - 440. И двата мотора работят с осемстепенен автоматик.

Факт №6. От Porsche показаха и Turbo-версия
Във Франкфурт германците демонстрираха и наточеното Porsche Cayenne Turbo. Тази кола е снабдена с четирилитров V8 мотор с мощност 550 коня и максимален въртящ момент 770 Нм. Ускорението до 100 км/ч става за 4.1 сек, а с пакета Sport Chrono - за 3.9 сек.

Факт №7. Първият всъдеход с активно антикрило
За първи път автомобил с повишена проходимост разполага с такъв подвижен заден спойлер. Той може да работи в три позиции. Когато е спуснат до край, то челното съпротивление е намалено максимално. При средно положение се увеличава силата на натиск на задната ос, а в крайно се използва като аеродинамична спирачка.

Факт №8. Новият Cayenne е... много скъп
В Германия цените на новото, трето поколение на Porsche Cayenne започват от 74 828 евро. Турбо версията ще се предлага минимум за 138 850 евро. И това са цени само за базовите изпълнения на модификациите. А екстрите съвсем не са евтини.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 WAGfacked

    13 5 Отговор
    И 9-ти факт да имаше, самият ФАКТ, че хората го подминават като експрес малка гара е показателен. Ще намери обаче радушен прием в мутрообразните "бизнес среди" на Източна Европа и Раша.

    Коментиран от #4

  • 2 СЪРП И ЧУКундур

    4 4 Отговор
    измислил го е руснака бреей
  • 3 Ввв

    4 12 Отговор
    Наистина жалко,външният вид е фейслифтов,а не нов,да се махат по-бързо от ВАГ-ините,че онези до каквото се докопат...нищо не остава
  • 4 гост

    11 4 Отговор

    До коментар #1 от "WAGfacked":

    Ами ще го подминават разбира се, като нямат пари да си го купят !!!
  • 5 вагг

    4 3 Отговор
    Не е по-скъп от S класа и 7ца. 911 е по-скъпа. Това потвърждава, че е копие на по-евтин модел на концерна.
  • 6 Кольо Камиона

    5 1 Отговор
    Много скъп тоя Туарег, сигурно заради антикрилото. Истинското Порше е 911.