10 Юли, 2019 11:00, обновена 10 Юли, 2019 10:34 14 914 11

Първото Lamborghini с ABT тунинг - Urus със 710 к.с.

  • lambroghini-
  • urus-
  • abt
Първото Lamborghini с ABT тунинг - Urus със 710 к.с. - 1

Дори и серийно Lamborghini Urus е най-бързият SUV на пазара в момента. С тунинга на ABT обаче италианският кросоувър получава още повече мощност.

Първото Lamborghini с ABT тунинг - Urus със 710 к.с.

Фабричният V8 е подсилен с 60 конски сили, достигайки внушителните 710 к.с. Максималният въртящ момент нараства от 850 на 910 Нм.

Първото Lamborghini с ABT тунинг - Urus със 710 к.с.

Това става възможно благодарение на високотехнологичния блок за управление на двигателя Abt. Същевременно Urus е и първият модел на Lamborghini, който тунингова компанията от Алгой. "Lamborghini е най-спортната марка в корпоративната структура на Audi и VW. Именно заради това тя неминуемо попада в нашия фокус", обяснява изпълнителният директор Ханс-Юрген Абт.

Първото Lamborghini с ABT тунинг - Urus със 710 к.с.


Подобряването на производителността, което ABT предоставя на Lamborghini Urus, позволява ускорение от 0-100 км/ч в рамките на 3.4 секунди, което представлява оптимизация с 0.2 секунди.

Първото Lamborghini с ABT тунинг - Urus със 710 к.с.

Мощният SUV вече не отстъпва по ускорение на спортни автомобили като Porsche 911 Carrera S. Имайки предвид подобренията от тунинга, синергията между Lamborghini и ABT трябва да работи оптимално.

Първото Lamborghini с ABT тунинг - Urus със 710 к.с.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 6 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Каракуд

    32 3 Отговор
    видях един Урус на живо, на снимките изглежда по добре, в действителност има нещо несъразмерно, диспропорционално, не са улучили десятката с външния вид (да успокоя хейтърите, карам ръждясал и очукан ГоУф на 800 хиляди км, стар внос, купих го от братовчеда на един пернишки циганин)

    Коментиран от #9, #10

  • 2 ванката

    13 5 Отговор
    тоя туарегокайен много са го подострили тия вагаджии ... в допълнение към колегата и аз имам голф 86-та синхро карам го от 2011 като работна кола много съм доволен от това магаре но сега никога няма да си купя каквато и да е ВАГ-ина...
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Dqvola

    7 6 Отговор
    Kiselo e grozdeto heitari hahahah
  • 5 Ганьо

    4 7 Отговор
    Ламборгини Уру-д

    Коментиран от #6

  • 6 Ганьо

    3 3 Отговор

    До коментар #5 от "Ганьо":

    Опс, ВАГ Уру-д, забравих откъде идва
  • 7 Мартин

    6 0 Отговор
    луди хора, луди,луди хора
  • 8 Ганьо

    2 5 Отговор
    От Топ Гиър го бяха тествали това. Нито има управлението на спортна кола, нито има проходимостта на джип. Една нула с големи претенции. Като кифлата с цигански произход зад волана

    Коментиран от #11

  • 9 Перничанин

    3 0 Отговор

    До коментар #1 от "Каракуд":

    Голфа си е много готина кола, но поради желанието да се подръжава на учиндоския комплексар и излезе незаслужен имидж. Сега пернишки комплексар и минаха на японски сапунени и изтърбушени тройки.

    Иначе коментара ти е добър
  • 10 Момчил

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Каракуд":

    Мисля че този ефект е търсен умишлено
  • 11 Пипон

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "Ганьо":

    Ох, captain Obvious!...

    Нормално да няма "проходимостта на джип" - то е направено с друга цел и за други хора!
    Нормално да няма управлението на спортна кола - то е друг тип кола, за други цели!

    Аман от нискоинтелигентни "мислители"!