BMW Group България обяви, че няма да участва в тазгодишното издание на Автосалон София, което ще се проведе в периода между 18-ти и 27-ми октомври. Компанията изрази това чрез официално съобщение в което се разкриват и причините за това решение, а именно съсредоточаването върху собствени събития, организирани от групата.
„Стратегията на BMW Group за развитието на продуктите и марките е да се фокусира върху избрани автомобилни изложения и разширяване на възможностите за участие в други тематични събития, които осигуряват достъп до подходящи целеви групи. В допълнение, форматите, организирани и реализирани от самата BMW Group, стават все по-важни.
Като част от тази стратегия BMW Group България се стреми към създаване на допълнителни възможности за контакт със своите клиенти, като ефективно се адаптира към променящото се клиентско поведение и възможностите, които дигиталните технологии предлагат. Отчитайки календара на въвеждането на нови модели през 2024, стремежът комуникацията да бъде съобразена със спецификите на всяка целева група и възможностите на изградената от нашите търговски партньори мрежа в цялата страна BMW Group България взе решение да не участва в Автосалон София 2024.“, заявиха от BMW Group България.
През 2024-та година столицата ни ще е домакин на 27-мото издание на Автосалон София, което ще се проведе под мотото „Бъдещето на мобилността“. Освен BMW, под шапката на BMW Group са и брандовете Mini и Rolls-Royce.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 хххх
Коментиран от #6
12:16 26.02.2024
2 карчи
12:19 26.02.2024
3 Гуньо Простиа
12:20 26.02.2024
4 Гуньо Простиа
Или се връща от сервиз или отива към сервиза !!!
Коментиран от #5, #8
12:22 26.02.2024
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Мххм
До коментар #1 от "хххх":
Изказването на годината …12:48 26.02.2024
7 Хахохи
Коментиран от #9
13:30 26.02.2024
8 Дейвид
До коментар #4 от "Гуньо Простиа":
BMW е премиум марка, което значи, че не е предназначена за масовката. Затова и съвсем нормално и логично е да търси своя сегмент купувачи далеч от събитията, които привличат предимно потенциални клиенти на Дачия. В днешно време социално икономическите процеси целят унищожаването на средната класа и обедняването и, особено в горния и сегмент (upper middle class), който досега беше основният купувач на премиуми от класа BMW 3-er; 5-er. Това разтваря "ножицата" на доходите доста и прави прежде споменатите автомобили много по-недостъпни от преди. И говорейки за премиум марки, трябва да отбележим, че премиума си остава премиум и след години, т.е. поддръжката му си е на "премиум" цени. Твърдения от типа на това, че BMW; Audi и т.н. марки стоят само в сервиза са меко казано неоснователни. Когато един автомобил, особено от високият клас, се поддържа редовно и правилно, няма да има особени проблеми. Обаче, както споменах по-горе, премиума си иска и премиум поддръжка, която струва лев. Българина хем иска да кара премиум, хем няма пари за да купи читав такъв, камо ли да го поддържа. Като резултат се купува някоя тотална щета на милион км, която отгоре на всичко е с бърникана електроника за да се превърти километража и да се подкара след удара. За редовна смяна на маслото с качествено такова и дума не може да става, защото едно обслужване както трябва си е 1000-рка. И след това започват ревовете, колко често се чупело и колко скъпи били ремонтите. От 25 години кара
13:47 26.02.2024
9 Трифонов
До коментар #7 от "Хахохи":
Като 8 серия, като М8, като Z4, като М2 - предишно и настоящо, като предишната 4 серия и М4, като новата 5 серия... примерно. Какво е това i3 !? Това е един от първите серийни електромобили през последния век, който освен това вече не е в производство. Да се беше качил на някое смислено, вместо да кардинализираш оценка за най-продавания премиум бранд в света на базата на i3.13:50 26.02.2024
10 Арахнофоб с цигара
15:35 26.02.2024
11 Съдията Дред
15:42 26.02.2024
12 Между редовете
23:16 26.02.2024
13 Володя
Тотатен упадък на немското автомобилостроене!
12:52 27.02.2024
14 Клиентът
10:48 26.03.2024