Германската инженерна фирма HWA най-накрая представи своята версия на легендарния Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evo II - модернизиран рестомод, наречен просто Evo. Представен с визуализации в края на миналата година, първият екземпляр ще се появи на търг в края на юли.
Вместо да се жертва от ценните екземпляри на EVO II, HWA EVO ще бъде базиран на широко достъпния W201. Оригиналният Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 Evolution II е оборудван с 2,5-литров 16V четирицилиндров двигател с мощност 232 к.с., разработен от Cosworth и AMG. Той също така разполагаше с регулируемо окачване и, разбира се, с емблематичния бодикит, който ще присъства и тук.
Под капака HWA изоставя 2.5-литровия четирицилиндров двигател с естествено всмукване на оригиналния автомобил в полза на по-мускулест вариант. Те са се спрели на 3.0-литров V6 с два турбокомпресора на Mercedes-Benz. В стандартно изпълнение този двигател генерира 444 к.с. Опционалният пакет Affalterbach повишава тези стойности до 493 конски сили, като запазва същия въртящ момент. Този мощен силов агрегат е разположен зад предния мост за перфектно разпределение на теглото в съотношение 50:50.
Шестстепенна механична трансмисия се грижи за превключването на предавките и изпраща мощността единствено към задните колела.
HWA не е пестила средства и за окачването. В четирите ъгъла са използвани двойни носачи, както и амортисьори KW, които предлагат ръчно регулиране. За тези, които търсят още по-прецизно управление, в пакета Performance се предлага комплект електронно регулируеми амортисьори KW. Спирачната сила се осигурява от масивни 380-милиметрови дискове с шестбутални спирачни апарати отпред и 360-милиметрови дискове с четирибутални спирачни апарати отзад.
Тъй като се произвеждат само 100 бройки, а 75% от тях вече са резервирани, ексклузивността идва на висока цена. Цената на HWA Evo започва от зашеметяващите 714 000.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Алекс
11:16 20.06.2024
3 Дъвен шоп
Коментиран от #6
11:58 20.06.2024
4 Факт
Коментиран от #5, #7
13:47 20.06.2024
5 Какво
До коментар #4 от "Факт":
значи това? Това добре ли е?14:17 20.06.2024
6 Никси
До коментар #3 от "Дъвен шоп":
това на задния капак не е от винкел направено , а поликарбон или стъклотекстолит за олекотяване , нарича се Спойлер за аеродинамика и въздушно съпротивление , тоест когато има въздушно съпротивление при движение на автомобила , струята въздух натиска задния спойлер и колата става по управляема тъй като е със задно предаване , сцеплението на гумите са по голями спрямо асвалта на пистата или на пътя , за този повод е монтирано отзад , а не за украса на автомобила , за което повечето хора си мислят че е за това , но не е , всичките Болиди и Състезателни Коли на писта имат такава принадлежност !!!.16:18 20.06.2024
7 Оня
До коментар #4 от "Факт":
Не можа ли да кажеш четвърт миля, или 400 м, какво се правиш на много умен?23:20 22.06.2024
8 Тук по гаражите
17:37 24.06.2024