20 Юни, 2024 16:07 3 021 12

950 к.с. и брутален тунинг за новата S-Klasse

  • mansory-
  • mercedes-
  • тунинг-
  • s-klasse

Проектът е дело на Mansory

950 к.с. и брутален тунинг за новата S-Klasse - 1

Mansory най-накрая разгърна пълния потенциал на Mercedes-AMG S 63 E Performance със своята версия Mansory P950. За първи път видяхме тийзъри за този проект преди месеци, но сега Mansory показа цялостна програма за тунинг. Стандартният двигател е напълно преработен, като включва нов контролен блок с преработени карти, по-големи турбини, специално изработена въздушна кутия за оптимизиране на въздушния поток и високоефективна изпускателна система с подобрени катализатори.

950 к.с. и брутален тунинг за новата S-Klasse

Комбинираният ефект не е нищо друго освен изключителен. P950 се лишава от своите 791 конски сили, превръщайки се в чудовище с 950 конски сили. Въртящият момент също получава значителен тласък, скачайки от 1430 Нм до умопомрачителните 1565 Нм. Въпреки че максималната скорост остава електронно ограничена на 290 км/ч, времето от 0 до 100 км/ч намалява до зашеметяващите 3,1 секунди.

Екстериорът е в познатия стил на екстравагантността с ментовозелени акценти, Външните промени включват и карбонови елементи, които подпомагат аеродинамиката и охлаждането.


Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 13 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Интересно

    9 14 Отговор
    И колка е ресурса на такъв автомобил, дали ще изкара 100 часа?

    Коментиран от #2

  • 2 (Г)раждани за (Е)вропейска (Р)азруха

    6 3 Отговор

    До коментар #1 от "Интересно":

    ПОВЕЧЕТО ТУНЕРИ ДАВАТ 2-3 ГОДИНИ ГАРАНЦИЯ
  • 3 Никси

    5 0 Отговор
    забравили са да монтират още три детайла на колата , двете Крила и Опашката зада може да литне и също Аеро двигателите на Ролс Ройс за по голяма тяга , и тогава кого ще возят в него ? , Кралят на Монако или Парижката Света Богородица или Дубайския Шейх ? !!!.
  • 4 Никси

    3 2 Отговор
    Сетих се , се Сетих се , познавам Четрима Холивуудски Актьори в Далечното минало , това за 3 жени и 1 мъжжж , Норка Гинска , Иева Шумска , Тица Бранкова и Борко Гьоргов , той е от Каралюк Гьоговска Община близо до Горчина Махала , лелииии , като съпрат с такава лимузина за наградите в Кан пред червения килим и слезнат и Борко ги развърти и Трите Дедо Попе с дългите рокли и той с евстравагантен костюм за един Пробит Долар , направо ще им завиди Брад Пит и Антъни Хопкинс , те ще са Стожерите за Веченото Шоу в Кан за Наградите Грами
  • 5 Факт

    4 7 Отговор
    3.1 сек 2024 е трагично

    Коментиран от #6

  • 6 Минувач

    6 0 Отговор

    До коментар #5 от "Факт":

    Не забравяй теглото, това е голяма и тежка Ес-класа. Но иначе наистина, що се отнася до ускорението, то стандартното АМГ с 791 коня ускорява до 100 за 3.2 сек. Тук има една камара скъп тунинг и подобрението е само до 3.1 сек.
    A иначе само за инфо - теглото на тая кола е 2.6 тона. Трудно се правят чудеса при такова тегло.

    Коментиран от #7

  • 7 Факт

    1 6 Отговор

    До коментар #6 от "Минувач":

    И теслата е много но 2.5 секунди до 100.

    Коментиран от #9

  • 8 Акласе

    3 0 Отговор
    Турския тунинг 1,5 е по-як.
  • 9 Минувач

    7 1 Отговор

    До коментар #7 от "Факт":

    Офф, пак почваш старата тема с Теслите. Сигурен съм, че много добре знаеш, че няма място за сравнение на ДВГ и Ел. мотор за старт от място. Теслата е тежка, но тя се бори само с едно нещо - сцеплението, защото въртящият момент идва ударно и веднага. ДВГ-то освен сцепление на гумите, трябва и да се развърти, където да достигне оборотите, където може да използва пика на въртящия момент.
    Затова и в случая примерно на този тунинг от статията, то ускорението 0-100 е почти без промяна и най-вероятно шофьорът въобще няма да намери разлика. Обаче той ще намери разлика при скорости около и над 200, където ще усети увеличения въртящ момент и по-доброто доускорение.

    Коментиран от #11

  • 10 пичът

    3 0 Отговор
    P950 се лишава от своите 791 конски сили, превръщайки се в чудовище с 950 конски сили...... Е и? Ся кво? Да цункаме зелената сделка за довиждане ли, както се казва?
  • 11 Факт

    1 7 Отговор

    До коментар #9 от "Минувач":

    Кашичка ти е в главата обаче. Не въртящия момент а конските сили са важни.
  • 12 фен на опел

    2 1 Отговор
    Незнам кой харесва този кич, всъщност знам, но ще бъда обявен за расист.