Mansory най-накрая разгърна пълния потенциал на Mercedes-AMG S 63 E Performance със своята версия Mansory P950. За първи път видяхме тийзъри за този проект преди месеци, но сега Mansory показа цялостна програма за тунинг. Стандартният двигател е напълно преработен, като включва нов контролен блок с преработени карти, по-големи турбини, специално изработена въздушна кутия за оптимизиране на въздушния поток и високоефективна изпускателна система с подобрени катализатори.
Комбинираният ефект не е нищо друго освен изключителен. P950 се лишава от своите 791 конски сили, превръщайки се в чудовище с 950 конски сили. Въртящият момент също получава значителен тласък, скачайки от 1430 Нм до умопомрачителните 1565 Нм. Въпреки че максималната скорост остава електронно ограничена на 290 км/ч, времето от 0 до 100 км/ч намалява до зашеметяващите 3,1 секунди.
Екстериорът е в познатия стил на екстравагантността с ментовозелени акценти, Външните промени включват и карбонови елементи, които подпомагат аеродинамиката и охлаждането.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Интересно
Коментиран от #2
16:19 20.06.2024
2 (Г)раждани за (Е)вропейска (Р)азруха
До коментар #1 от "Интересно":
ПОВЕЧЕТО ТУНЕРИ ДАВАТ 2-3 ГОДИНИ ГАРАНЦИЯ16:52 20.06.2024
3 Никси
16:52 20.06.2024
4 Никси
17:22 20.06.2024
5 Факт
Коментиран от #6
18:25 20.06.2024
6 Минувач
До коментар #5 от "Факт":
Не забравяй теглото, това е голяма и тежка Ес-класа. Но иначе наистина, що се отнася до ускорението, то стандартното АМГ с 791 коня ускорява до 100 за 3.2 сек. Тук има една камара скъп тунинг и подобрението е само до 3.1 сек.A иначе само за инфо - теглото на тая кола е 2.6 тона. Трудно се правят чудеса при такова тегло.
Коментиран от #7
18:43 20.06.2024
7 Факт
До коментар #6 от "Минувач":
И теслата е много но 2.5 секунди до 100.Коментиран от #9
20:38 20.06.2024
8 Акласе
21:00 20.06.2024
9 Минувач
До коментар #7 от "Факт":
Офф, пак почваш старата тема с Теслите. Сигурен съм, че много добре знаеш, че няма място за сравнение на ДВГ и Ел. мотор за старт от място. Теслата е тежка, но тя се бори само с едно нещо - сцеплението, защото въртящият момент идва ударно и веднага. ДВГ-то освен сцепление на гумите, трябва и да се развърти, където да достигне оборотите, където може да използва пика на въртящия момент.Затова и в случая примерно на този тунинг от статията, то ускорението 0-100 е почти без промяна и най-вероятно шофьорът въобще няма да намери разлика. Обаче той ще намери разлика при скорости около и над 200, където ще усети увеличения въртящ момент и по-доброто доускорение.
Коментиран от #11
22:24 20.06.2024
10 пичът
22:50 20.06.2024
11 Факт
До коментар #9 от "Минувач":
Кашичка ти е в главата обаче. Не въртящия момент а конските сили са важни.06:34 21.06.2024
12 фен на опел
14:35 21.06.2024