Третото поколение на Dacia Duster, получава първите си тунинг промени от германския дилър Carpoint. Dacia Duster III Carpoint Edition се отличава с редица визуални подобрения, които придават на популярния SUV по-агресивен външен вид.
Основните модификации включват широк бодикит с разширения на предната и задната броня, разширени калници, въздуховод на капака и нови елементи на вратите. Комплектът заменя облицовката от 20 % рециклирана пластмаса на стандартния Duster с по-стилен и привличащ вниманието дизайн. По цялата каросерия са добавени червени акценти, за да се подчертае още повече спортният ѝ вид.
Duster III Carpoint Edition може да се похвали и с нови алуминиеви джанти, вероятно с диаметър 20 цола. Тези джанти са обути в гуми с изключително нисък профил, което значително намалява възможностите извън пътя на автомобила за сметка на визията.
Въпреки че Carpoint все още не е разкрил никакви подобрения в производителността, те намекнаха за допълнителни модификации, които да съответстват на подобрената естетика. Възможно е тунинг комплектът да включва подобрения на производителността, като например модифициран двигател или система за окачване.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 57765
12:22 18.09.2024
2 Без име
Коментиран от #14
12:26 18.09.2024
3 🏴☠️🏴☠️🏴☠️Някой си🏴☠️🏴☠️🏴☠️
Коментиран от #4
12:30 18.09.2024
4 карчи
До коментар #3 от "🏴☠️🏴☠️🏴☠️Някой си🏴☠️🏴☠️🏴☠️":
"джендъpтунинг" се нарча 😅Но няма спор визуално на картинка са я докарали😉
12:38 18.09.2024
5 Бойкот на алчните от О-Л-Х
12:46 18.09.2024
6 сектанта
12:50 18.09.2024
7 Ха ха ха
12:52 18.09.2024
8 Жук
Коментиран от #17
12:58 18.09.2024
9 Инж.
13:02 18.09.2024
10 Този пърформънс не е производителност
13:19 18.09.2024
11 УАЗката е най-яка!
13:21 18.09.2024
12 Куку
13:31 18.09.2024
13 Сусу Манарата
13:34 18.09.2024
14 сектант
До коментар #2 от "Без име":
много ясно бате14:43 18.09.2024
15 Ухаааа
14:52 18.09.2024
16 Тахумба
15:53 18.09.2024
17 Знайко
До коментар #8 от "Жук":
....докато чаках моя механик да ми прегледа "кошника" се натъкнах на един Дъстър второ поколение, минал през таван, изцяло "съблечен" и се загледах.Там където истинските коли имат профили с много ъгли, устойчиви на осукване, Дъстъра си има само основната ламарина (2 милиметра ), но пък подсилена със заварени планки отвътре (2 милиметра). Това е навсякъде- праговете, свръзката между праговете и колонките м/у вратите, свръзките между колонките и тавана, напречната греда посредата на тавана, канала между седалките, ъглите на багажника и т.н.
Та като се е превъртял се е топнал точно където е "подсилената " греда на тавана и гредата беше доста добре сгъната, въпреки "подсилването".
Тоест това не е точно кола и който си цени живота и иска да оцелее трябва да я избягва това недоразумение на автомобилната индустрия.
Оня ден гледах , че новия Дъстър почва от 53000 лв!?! Даже и не е евтин на фона на Хюндай и Киа.
Не се вързвайте на рехавите двигатели, не вярвайте , че не ви трябва 4х4 и не гледайте "колко яко изглежда".
Пърфоманса явно няма да голям, а дори да е голям , ще е смъртоносен.
А пък за антената.....еми явно тюнърите не са стигнали до нея, защото е трябвало да предадат проекта в срок!
Коментиран от #19
17:19 18.09.2024
18 гост
19:51 18.09.2024
19 Прекарал с Дачия
До коментар #17 от "Знайко":
Може да потърсите в Ютуб видеа на краш тестовете на Euroncap. Колко здраво е купето се вижда най-добре на страничния сблъсък със стълб, особено от камерата, която снима отгоре. Там, където на другите производители хлътва вратата и 10см от тавана, дачиите се сгъват почти до скоростния лост. П.С. Имах нещастието да карам чисто ново служебно Сандеро 2 дизел, още на втората година вече питахме кога ще ги сменят :)))23:12 18.09.2024
20 СЗО
17:59 19.09.2024
21 Дачия
18:52 19.09.2024
22 Сеирджията
На тва животно мястото му е в музея.
19:48 19.09.2024
23 Опааа
21:04 19.09.2024
24 Йжф
22:28 19.09.2024
25 Тунинг
23:38 19.09.2024
26 безумия
07:14 20.09.2024