Слаб интерес към бившия бестселър на Opel

15 Декември, 2024 12:30 7 447 89

  • oipel-
  • astra-
  • stellantis

Заводът Рюселсхайм намалява производството на модела Astra

Слаб интерес към бившия бестселър на Opel - 1

Кризата в корпорацията Stellantis продължава да набира скорост. Заради унифицирането, много модели на нейните дъщерни марки все повече не оправдват надеждите на ръководството и губят от конкурентите. Един от тези модели е шестото поколение Opel Astra (известен още като Astra L). Моделът, който преди години беше бестселър на Opel сега е базиран на френската модулна платформа EMP2.

За първите десет месеца на текущата година продажбите на Opel Astra в Европа, според JATO Dynamics, възлизат на 70 761 единици, което представлява сериозен ръст с резултатите за същия период от миналата година, но недостатъчен за надеждите на ръководството. Заводът в Рюселсхайм се надяваше на значително по-добра статистика и на база на тези прогнози произведе твърде много коли и задръсти складовете с тях, така че сега дойде време производствто на Astra временно да спре.

Заводът в Рюселсхайм е затворен тази и следващата седмица, като след това ще премине на намален режим на работа и ще работи така поне до края на януари. Предвидена е и двуседмична почивка по време на Коледа и Нова година.

Един от недостатъците на Astra L е слабата гама двигатели: миналата година дизеловият двигател изчезна от моделната гама, а базовите версии са оборудвани с бензинов 1.2-литров турбо двигател. Налични са и plug-in хибриди, базирани на 1.6-литров бензин турбо двигател, но пък те са твърде скъпи. Има и изцяло електрическа Astra, но от нея се интересуват малцина.

Припомняме, че корпорацията Stellantis току-що принуди своя генерален директор - Карлос Тавареш да подаде оставка, като това стана повече от година преди края на договора му. Наследник все още не е назначен, а автомобилният гигант, който притежава четиринадесет марки, среща все повече проблеми.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 33 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Турбо

    81 3 Отговор
    Стелантис сами са си виновни Клиентите не купуват Астра с 1,2 кубика бензинов трициндров двигател и електрическа Астра.

    Коментиран от #8, #12, #14, #30

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    73 2 Отговор
    Опел отдавна не е ОПЕЛ ‼️

    Коментиран от #32

  • 4 Пилот на Ферари

    67 2 Отговор
    То не е само при Опел ..
    В Германия паркингите пълни с непродадени автомобили .
    Мерцедес в петък съобщи, че печалбите за третото тримесечие в основното автомобилно подразделение са се сринали с 64%
    БМВ отчита спад от 36% .
    Фолксваген също отчита спад с 64 %

    Коментиран от #6

  • 5 санкциите работят яко

    77 11 Отговор
    Германия на път да фалира . Седмо тримесечие е под нулата . А уж беше мотора на Европа . Обаче яко забоксува .

    Коментиран от #33

  • 6 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    76 7 Отговор

    До коментар #4 от "Пилот на Ферари":

    Ама пък колко санкции наложиха🤔

    Коментиран от #31

  • 7 Васил

    53 8 Отговор
    От кога опел имат бест селари даже предишната генерация Opel Astra К е ужас с двигателите на Шевролет със скапаните вакуум помпи за сервото на спирачките качена на разпределителните валове и след определен период като заклини чупи валовете. Да не говорим за частите ужасно скъпи все едно поддържаш Ауди Q7 за да смениш гарнитурата на капака на клапаните трябва да разглобиш половината двигател. Добре че го разкарах повече няма да правя тази грешка с тази марка.
  • 8 Баба Гошка

    50 7 Отговор

    До коментар #1 от "Турбо":

    Ми то с 1.2 мощност всеки баир с пълна кола ще е предизвикателство. Трябва с колата да се дават и таро карти да се гадае на кой баир ще те остави.

    Коментиран от #24, #35

  • 9 пързалка по нанадолнището

    70 5 Отговор
    Най големия производител на мотори в Европа KTM фалира .
    Сименс и БОШ бият кепенците в Германия .
    Рекорден брой фалирали фирми.

    Коментиран от #20, #36

  • 10 Порно

    40 2 Отговор
    Направо да го затварят завода, и после да продават Пежо 308 като Опел Астра в Германия и Воксхол Астра в Ю Кей.
  • 11 и във Франция не е добре положението

    57 4 Отговор
    Общо около 52 хиляди граждани на страната може да загубят работата си до края на годината .
    През изминалата година във Франция са регистрирани около 66 хиляди фалирали компании, което е антирекорд .Франсетата за сега траят за загубите на автомобилните фирми .

    Коментиран от #13, #38

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 ужсТ

    56 3 Отговор

    До коментар #11 от "и във Франция не е добре положението":

    Консуматорите не щат да консумират!

    Коментиран от #39

  • 14 карчи

    57 5 Отговор

    До коментар #1 от "Турбо":

    Така е не само те, а и много другиавтопроизводители повярваха, че има прекалено много джендъpи на които да си продават миксерите, но суровата реалност се оказа друго😉 Просто джендъpите прекалено много са шумни и крякат и създават илюзията, че са повечко😅
    Скоро гледайте и Ягуар, как ще се наиграят на Прайда 🤣

    Коментиран от #15

  • 15 Гого

    6 22 Отговор

    До коментар #14 от "карчи":

    На Ягуар му стига пазара в Индия.
  • 16 Соаре гейм рандеву

    43 4 Отговор
    Преди години карах астра Н 1.9 Турбо дизел 120 коня. Гореше всякаква нафта и вървеше яко. Няма никой да си вземе Новата Астра защото е Пежо .Или Мерцедес със части на Рено.....

    Коментиран от #18, #34

  • 17 А50

    46 5 Отговор
    Либералите подлоги на Сащ закопават ЕС. Те са най-големите антиевропеици, и са на път да установят либеролна диктатура в ЕС

    Коментиран от #41

  • 18 Факт

    21 37 Отговор

    До коментар #16 от "Соаре гейм рандеву":

    Сори бате а ма за два века дизела не успя да убеди никого че е по добрата технология. Сажди малкоа литрова мощност мижав вървеж и тропане със сигурност не е бъдещето

    Коментиран от #48, #77

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Демократ

    14 42 Отговор

    До коментар #9 от "пързалка по нанадолнището":

    А ми с остарели технологии толкова. Не може да си про ст и да обвинявяш умните че са джендъри. Не става извън селото ти.
    Няма как да гориш дизел в 21 век за да изминеш 30км до работа и обратно.
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Тоз

    15 22 Отговор
    Тавариш където се намеси, почват проблеми-стара руска поговорка.
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 стоян георгиев

    29 5 Отговор
    Фрнаките гейзери съсипаха вековна марка!

    Коментиран от #53

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Българин

    57 6 Отговор
    Санкции, санкции, санкции 😂😂😂
    Кой иска да купува среден клас хечбек с 3 цилиндров двигател, започващ от 55 хил!
    Тояа важи за всички производители в европа, не е само бившия Опел!

    Коментиран от #42

  • 28 Опорка

    21 0 Отговор
    Олигофрените администратори пак се развихриха в триенето на коментари, поради което се самоотстранявам
  • 29 Цена

    34 2 Отговор
    Да намалят цената и ще ги продадат. Цените на автомобилите се вдигнаха рязко след ковид, ама моите не се вдигнаха.
    Пежо унищожиха всичко, което взеха, Матра, Симка, Талбот, Ситроен.
    Сега дойде времето и на Опел. Италианците сами си унищожиха техните, защото видяха че е по-доходно с камионите, автобусите и комбайните.
  • 30 Майтапи

    21 25 Отговор

    До коментар #1 от "Турбо":

    Как преди купуваха Кадет 1.3 или Астра 1.4 с жалките 65 коня, та сега не искат Астра 1.2 с над 110 коня?

    Коментиран от #40

  • 31 Справка

    12 36 Отговор

    До коментар #6 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Санкции може да наложи силния финансово. Германия е мощна финансово и дори в рецесия базата е много висока и може да си позволи дори рецесия и да остане най-мощна финансово в Европа заедно с Франция и Великобритания,а Русия си остава икономическо джудже със санкции. Може да провериш как се обезценява рублата,а не еврото.

    Коментиран от #45

  • 32 Варна 3

    16 2 Отговор

    До коментар #3 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Опелът завинаги е на Китай! Старите опели, особено от 70те, 80те и 90те са немски.
  • 33 Справка

    11 23 Отговор

    До коментар #5 от "санкциите работят яко":

    Санкциите работят и обезценяват рублата с което руското население от бедно става по-бедно.

    Коментиран от #51

  • 34 Варна 3

    8 3 Отговор

    До коментар #16 от "Соаре гейм рандеву":

    Новата Астра като Пежо 308 от най-новите
  • 35 Справка

    25 10 Отговор

    До коментар #8 от "Баба Гошка":

    Този 1.2 е с висок въртящ момент заради турбото и изкачва без проблем. Питай предишните Астри с 1.4 и 60 коня как изкачваха баири,ама ги купуваха, щото бяха евтини. Двигателят не е проблем, новите турбо мотори са всичко друго, но не и слаби.
  • 36 Справка

    24 5 Отговор

    До коментар #9 от "пързалка по нанадолнището":

    Нормално е като си неконкуретнен да фалираш. Защо не фалира Кавазаки, Ямаха или Хонда? Ами то преди години Телефункен фалира, не сега.
  • 37 Зелена измама

    41 3 Отговор
    Каквото и да говорите ДВГ няма да бъдат спрени поне още 20 години и това е защото нямат алтернатива. Смешните електрички не могат да минат пробег дори 200 км., а зимата нещата при тях стават още по трагични. Отделно батериите им струват колкото половината автомобил. Ток няма да има достатъчно за зареждане както и станции. И не на последно място рециклирането на старите батерии е по-замърсяващо околната среда от всички ДВГ-та взети заедно.

    Сега нека да ви питам кое замърсява повече всички ДВГ-та взети заедно или самолетите, които излитат на всяка секунда от всяка точка на света ? Ми нека да спрем и самолетите тогава или ги направете електрически и тях. Аз лично не бих се качил на електрически самолет, а вие ? Така, че колкото и да се опитват да ни наложат зелената мушенгия НЯМА ДА СТАНЕ.

    Ако не знаете първи Мерцедес дадоха на задна и казаха, че няма да спрат ДВГ, след това и БМВ и Ауди също дръпнаха на задна. Така, че и Стелантис ще го направят, просто защото нямат избор.
  • 38 Справка

    9 29 Отговор

    До коментар #11 от "и във Франция не е добре положението":

    50 хил.човека при население 70 млн. е нещо нищожно и нормална безработица. НО във Франция хората са богати и безработните взимат големи компенсации за безработица. Те понеже руските заводи просперират, хмм,ама те почти нищо не произвеждали, еми... Лада, Москвич много се търсят и продават, Лада вече и без ABS продават като 85-та година, щото западните компоненти не им се дават заради санкциите. Рублата се обезценява рекордно, което значи с парите си руснаците могат да купят по-малко, а и сега са бедни.

    Коментиран от #44, #50

  • 39 Майтапи

    12 12 Отговор

    До коментар #13 от "ужсТ":

    Ама вие двамата си измисляте новина и си я коментирате, идеална стратегия на руската пропаганда.Само че за малоумни.
  • 40 Турбо

    26 5 Отговор

    До коментар #30 от "Майтапи":

    Старите Опели бяха четири цилиндрови,новите са трицилиндрови,ако това ти говори нещо.

    Коментиран от #43

  • 41 Справка

    7 24 Отговор

    До коментар #17 от "А50":

    Либерална и диктарура са взаимоизключващи се понятия. Диктатура има в Русия, там един ръководител не се сменя никога. Европа дори и малко по-слаба икономически пак е недостижима мощна икономически за разлика от икономическото и военно джудже Русия, която от 3 години се върти в Донецк и не може да се справи с Украйна,камо ли с друг. Средната заплата в Русия е по-ниска от тази в България, изобщо не може да се сравни с такава във Франция или друга държава в Европа.

    Коментиран от #52

  • 42 Справка

    11 22 Отговор

    До коментар #27 от "Българин":

    Санциите са срещу руските фашисти,които нападнаха суверенна държава в Европа, но тяхната рубла се обезценява именно заради санкциите на мощна Европа. И затова руснаците стават още по-бедни отколкото са, а те са много бедни каквито са били винаги.

    Коментиран от #49, #85

  • 43 Справка

    9 13 Отговор

    До коментар #40 от "Турбо":

    Говори ми че старите 4 цилиндрови опели бяха с много по-нисък въртящ момент и много по-малко коне, което значи,че новите 3 цилиндрови турбо вървят повече.
  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 факт

    12 24 Отговор
    И защо един три цилиндров двг да е по зле от 4 цилиндров такъв. Освен че има приличен вървеж харчи и по-малко

    Коментиран от #62, #78

  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 ха ха ха....

    19 10 Отговор

    До коментар #38 от "Справка":

    Руската икономика с по 4% нараства на година , а всичките в ЕС под нулата . Краварника пък нараства с по два трилиона на година в заеми .

    Коментиран от #59, #84

  • 51 да бе

    19 7 Отговор

    До коментар #33 от "Справка":

    Ама руснаците знаят да оцеляват , за разлика от жендърмените на запад .

    Коментиран от #57

  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Станислав

    11 17 Отговор

    До коментар #25 от "стоян георгиев":

    Какво толкова са съсипали ?! Опела беше и ще си остане Москвича на германците. Виж Ауди и Мерцедес са друга бира, но за Опел да съжелявам, няма как да стане. Дървена кола с дървен дизайн, все едно се качваш на каруца, не благодаря !
  • 54 Справка

    7 16 Отговор

    До коментар #45 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Горките германци, окупирани от Америка, направо гладуват,а колко по-добре бяха източно германците,окупирани от Русия. И до днес щяха да са окупирани и да карат трабантчета,ако не беше САЩ и руския икономически фалит.
  • 55 факт

    8 16 Отговор

    До коментар #48 от "Он ончов":

    Какво му е на бензина?
    Дизела е ясен мало мощен не върви не ускорява шумен замърсявящ.

    Коментиран от #74

  • 56 Справка

    6 17 Отговор

    До коментар #49 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Така е в Русия главния прокурор и всички власти се уволняват и назначават от диктатора Путин. А санкциите са против руската държава, тоест щом си военен агресов биваш изолиран икономически и ти решаваш дали ще ядеш гъсениците по дърветата като севрнокорейците или ще консумираш нефт, който имаш в изобилие, но не и пари да си купиш сирене.
  • 57 Справка

    5 8 Отговор

    До коментар #51 от "да бе":

    То е лесно да говориш от тяхно име като взимаш европейска заплата и живееш в ЕС,а не в Русия. НА чужд гръб и 100 тояги са малко, са казали хората.
  • 58 Справка

    14 11 Отговор

    До коментар #48 от "Он ончов":

    Дизела трака,чуха, вибрира и има грандиозна турбо дупка. Бензиновият двигател е тих, без такива вибрации и разгръща мощността си равномерно. Дизела е и по-усложнен като агрегат,а без турбо е параход.
  • 59 Справка

    9 13 Отговор

    До коментар #50 от "ха ха ха....":

    Руската икономика нараства с по 1,2 % от изключително ниска база, икономиката на Русия е много слаба, заплатите са ниски, по-ниски от България и населението е бедно. В ЕС базата е много висока и може да си позволи дори рецесия, като населението остава богато. Това е огромната разлика между Русия и ЕС. Емигрантите не се насочват никога към Русия ,а само към ЕС и САЩ. Никой не емигрира в бедни държави или диктаториски такива,а почти винаги бедните държави са диктаторски като Русия.
  • 60 Справка

    4 8 Отговор

    До коментар #52 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Монархът в 21 век не е управляващ, има си правителство и партии,които се избират на избори.
  • 61 Справка

    9 12 Отговор

    До коментар #44 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Само да ти кажа,че във Франция безработните,които са много малко, са по-богати от работещите в Русия.
  • 62 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 63 авто фен

    1 5 Отговор

    До коментар #62 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    А с колко свисти турбокомпресора на дизелите?

    Коментиран от #66

  • 64 факт

    4 11 Отговор

    До коментар #62 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Какво разбираш няма му единият ьилиндър?
    Второ какво значи не харчи малко имаш един цилиндър по малко който не гори как няма да харчи по малко.

    Коментиран от #69

  • 65 авто фен

    4 8 Отговор

    До коментар #62 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    И къде пише,че четиритактов двигател трябва да бъде с 4 и повече цилиндъра? Тойота произвежда Айго с 1.0 3 цилиндров двигател от 2005-та година и този двигател е един от най-здравите на пазара. Да, без турбо е , но е 3 цилиндров четиритактов. В Япония японските марки продават kei cars, и там заради избягване данъчното облагане двигателите са до 660см2 и са с турбо 3 цилиндрови 68 коня. И са отлични двигатели. Дори второто поколение Daihatsu Copen 660см2 64 коня мини кабрио е с такъв 3 цилиндров двигател.

    Коментиран от #67, #68, #76

  • 66 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 67 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 70 Факт!!!

    7 3 Отговор

    До коментар #69 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Е как ти ще ми дадеш урок по физика като ти не можеш да сметнеш две и три.
    Така ли а как работи 5 цилиндровия двигател тогава.
    И как от общия обем на 4 цилиндъра махаш адитивната величина обем на единия горивна смес и пак харчи толкова?
    Дразни ме да говоря с такива като тебе не за друго а щото съм с 3 секунди по близко до смъртта след безсмислен разговор с тъ пак като теб

    Коментиран от #71, #82

  • 71 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 72 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 73 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 74 Он ончов

    11 1 Отговор

    До коментар #55 от "факт":

    От това което пишеш е ясно, че нищо не разбираш от ДВГ. По твоята логика всички корабни дизелови двигатели трябваше да са бензинови. Ако можеш първо се образовай, след това пиши глупости!
  • 75 Дамян

    6 2 Отговор
    То е ясно, че русия фалира и всеки ден ще виждаме подобни малоумни статии!

    Коментиран от #83

  • 76 Ехооо

    5 2 Отговор

    До коментар #65 от "авто фен":

    3-цилиндровият двигател е направен и поставен на автомобил от Дайхатсу още 90-те. В днешна време, повечето градски малолитражки използват 3-цилиндровият Дайхатсу двигател. Спокойно си изкарва по 250х. км, а ако не се правиш на състезател и редовно се поддържа, двигателчето изкарва и повече. Даже няма нужда да се ремонтира. Цената му е около 600 Евро.
  • 77 Май май

    8 1 Отговор

    До коментар #18 от "Факт":

    Не си много запознат с автомобилите и дизеловите двигатели? Например, 4 цилиндъра дизел, 2.0лтр изкарва спокойно 250кс. С 2 пъти по-голям въртящ момент от бензина. 3.0лтр дизел изкарва и 400кс. Тракат старите дизели, да …. може би си останал там?

    Коментиран от #87

  • 78 Коментатор

    2 0 Отговор

    До коментар #46 от "факт":

    Поради същата причина, поради която не би искал да ти присъдят кучешки, или котешки крака, на стероиди!!!
    Просто НЕ са за твоето тяло, колкото и да ги зобиш!!!
  • 79 Гост

    11 1 Отговор
    Скоро и пежата ще спрат да се продават. С тези двигатели астматици за еднократна употреба няма как да има интерес.Карам си старата кола и не миаля да се прецаквам с нов за много пари и не надежден.
  • 80 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 81 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    4 0 Отговор
    Когато става дума за БЕСТСЕЛЪР, не става дума за малолитражка за тийнейджъри и дами, а поне за СЕМЕЕН автомобил ❗
  • 82 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    5 0 Отговор

    До коментар #70 от "Факт!!!":

    Ами няма как да ти дам урок , когато ти не искаш да възприемеш елементарни неща❗
    При ТРИцилиндров мотор едното бутало "тича" срещу две и моторът над 1000 оборота играе Ганкиното под капака ❗
  • 83 Хи хи

    4 0 Отговор

    До коментар #75 от "Дамян":

    То затуй Ханс затваря заводи ха ха
  • 84 ха ха ха

    2 1 Отговор

    До коментар #50 от "ха ха ха....":

    само гледай да не хвръкне от такова нарастване. То и СССР нарастваше и громеше наляво надясно капитализма, ама после запада пак трябваше да спасява гладните ватеники. Сега ще е същото , ама този път едва ли някой ще се засили да ги спасява. Трябва да се строи стена на границата с терораша, защото като се срути кулата от карти, ще се юрнат като плъхове НЕ към Китай и Индия естествено.

    Коментиран от #88

  • 85 Супер тъп олигожендър си..

    2 2 Отговор

    До коментар #42 от "Справка":

    Цяла Европа и Америка се бият с Рамките.. и освен за смях за нищо не стават.
  • 86 Гост

    0 1 Отговор
    Опел така и не направиха хубав дизел. А най-добрият им бензин е от 90-те години.
  • 87 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #77 от "Май май":

    Май не си много запознат с принудителното пълнене. Атмосферен дизел е гола вода пред който и да е атмосферен бензин. Затова на дизелака му трябва турбина, защото без нея не може да се мръдне. А, на бензина с турбина му се вика самолет. Неслучайно състезателните коли са на бензин. Е, имаше няколко опита за дизелови състезаделки, но единствената, която спечели беше на Льоман, заради по-малкото презареждане с гориво. Икономията му даде предимство - до там.
  • 88 Гост

    3 4 Отговор

    До коментар #84 от "ха ха ха":

    Кулата от карти е зад оушъна. Напудрени Рамб0фци, които си дават пушките на укрите, да се бият вместо тях с рашките, че много страшно. Прехвалена икономика на глинени крара, затунала до уши в над 30 трилиона долара дългове, които растат ежесекундно и нямат покритие с нищо. Санкции, манкциии..... Русия строи и работи, че и се бори срещу 20 държави, докато западър закрива по няколко хиляди фирми на месец. А заблудените вярващи на фалшивият колос стават все по-малко. Отдавна спрях да вярвам на Х0ливуд. Кога ще се усетиш и ти?
  • 89 Авто маниак

    1 0 Отговор
    Всичко това благодарение на политиката PSA. Някога Opel бяха едни от най-желаните бюджетни автомобили.