16 Януари, 2017 11:30 16 362 9

Отговорът на Германия: САЩ трябва да произвеждат по-добри автомобили

  • доналд тръмп-
  • зигмар габриел-
  • германия-
  • сащ-
  • мексико

Вицеканцлерът и икономически министър на Германия Зигмар Габриел коментира заканата на новоизбрания президент на САЩ Доналд Тръмп да накаже немските производители с до 35% мита за внос на автомобили от Мексико. „Американската автомобилна индустрия ще стане по-лоша, по-слаба и по-скъпа“, каза Габриел за в. Bild.

В интервю за същия вестник Доналд Тръмп се оплака, че вижда прекалено много немски автомобили в Ню Йорк и прекалено малко американски. На въпрос какво трябва да направят САЩ, за да променят това положение, германският вицеканцлер Габриел каза: „Трябва да произвеждат по-добри автомобили“.

Ето и статистиката според в. Bild на заводите и инвестициите на германската автомобилна индустрия в Северна Америка:
• През 2015 г. Volkswagen е произвел повече от 450 000 автомобила в Мексико. През 2008 г. компанията откри завод в Чатануга (Тенеси). Това е единствената фабрика на VW там с 3 200 работници.
• Миналия септември Audi откри в Мексико откри завод за 1 милиард евро. В него се произвежда моделът Q5.
• Заедно с партньора Renault-Nissan Daimler изгради завод в мексиканския щат Агуаскалиентес , където през тази година ще бъдат произведени първите автомобили.
• BMW създава работа на около 70 000 души в САЩ. В Мексико от 2019 г. баварците ще произвеждат модела 3er. Най-големият завод на BMW в чужбина се намира в САЩ. В Спартанбърг (Южна Каролина) през миналата година са произведени 411 000 автомобила от X-моделите.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 вес

    6 25 Отговор
    от ВАГ и Рено издухаха супата с поредната си куца инвестиция, а очевидно от БМВ продължават да показват, че знаят как се планира

    Коментиран от #2

  • 2 а ся

    27 1 Отговор

    До коментар #1 от "вес":

    Не знам кой производител "издуха супата" , но ти определено "издуха " конкуренцията с талант . Тъпотия , простотия и невежество . Не знам каква е тази мода да се изтъквате колко сте невежи , колко ви е ниско интелектуалното ниво и на всичкото отгоре да се гордеете с това . Уверявам ви , че това съвсем не повод за гордост !!!!!!!

    Коментиран от #3

  • 3 Бат Ваню

    6 0 Отговор

    До коментар #2 от "а ся":

    Ха ха..... добре казано +1, тука са много такива. Инече...... Тръмп може да направи Юръп грейт аген ....
  • 4 гост

    12 3 Отговор
    Да, но пък на американските цените са им ниски. Един мустанг с над 300кс е 26х.долара чисто нов. Немските за подобна кола, например БМВ М4 ще искат тройно.

    Коментиран от #5

  • 5 АутоПрофан

    7 4 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Новата електричка на Шевролет ше смъкне фасона малко на Баварците, пердън Дойчланд Ауутомотиве бетрийбе ... Колите на САЩ не са лоши, там правят здрави мощни автомобили. Проблема е, че са прекалено мощни като за нас тука...и нашите къси закърпени шосета. Иначе са здрави, бързи, често не особенно икономични, но правят и суперикономични модели. ето малките модели на ДжеМ Чевролет-Дею са с отлични двигатели, здрава ходова част - аз поне бих предпочел един такъв или на Хюндай пред Баварките и Мерчовците. Дойч ауутосите са доста скъпички, дори и повечето Вагени. Но вярно са здрави.

    Коментиран от #6

  • 6 Чичу Ади

    4 3 Отговор

    До коментар #5 от "АутоПрофан":

    Нямаш елементарни познания за американските коли и американския пазар. Мустанга с 300 коня изобщо не струва 26К, нито 3-ер с 300 коня е повече от 20-25% повече от Мустанг. Освен това американците правят страшно чупливи коли и далеч не всички за мощни, но пък всички харчат здраво бензина. Те освен Корвет и Камаро, правят редица долни клозети, съперничещи на китайските легени по чупливост. За това и никой уважаващ себе си американец не си купува родните от "здрави" коли. Щом и на Тръмп му се е набило в очите.... но къде е Тръмп, къде си ти!
  • 7 Баварски Махленски Вопъл

    3 2 Отговор
    КРАВАРИТЕ ПРАВЕХА ЛИНКЪЛНИ КАДИЛАЦИ И ДР.С КЛИМАТИЦИ ЕЛ СТЪКЛА ЕЛ.СЕДАЛКИ ПРЕЗ ШЕЙСЕТТЕ А ШВАБИТЕ КОСТЕНУРКИ А БМВ НИКОЙ НЕ Я ЗНАЙШЕ САМО МЕРЦЕДЕС ГИ ОТСРАМВАШЕ И ТВА БЕШЕ
  • 8 Иван

    0 0 Отговор
    Както хората са различно глупави така и колите са различно губави.
  • 9 USA

    1 0 Отговор
    VW e nai skapanata kola v USA ,no e eftina zashtoto v mexico shvabite plashtat 1.5 usd na chas i pak praviat pechalba.
    E zatova govori Trump.

    Vav momenta Amerikaskite koli sa po dobri ot EU , zasega samo Japan samalko po dobri.
    Imam Cadilac kupen nov sega e na 87000 mili - okolo 140 000 km samo masla i gumi.
    Neshtata se promeniat barzo no nima kak da znaete. Good luck.