Yahoo, AOL и Microsoft обявиха, че обмислят да се обединят на пазара на онлайн реклама, за да се конкурират по-успешно с Google и Facebook, предаде Ройтерс.
Търговските екипи на трите гиганта обаче ще останат разделени. Това се прави с цел да не бъдат нарушени антимонополните регулации в САЩ и ЕС.
От Yahoo, AOL и Microsoft се надяват, че като обединят ресурсите си, ще спестят средства и ще увеличат приходите си от интернет реклама.
Сега трите гиганта имат около 22% от рекламата- около 13% за Yahoo, 5% за Microsoft и 4% за AOL.
Раждането на новия „триумвират” не е изненада, защото огромна част от приходите на Facebook са от реклама. За миналата 2010 година те съставляват 95% от печалбата на социалната мрежа.
От началото на годината компанията е спечелила 3,8 млрд. долара от реклама срещу едва 1,86 млрд. долара за 2010 г. , отбелязвайки ръст от 104%.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Войно Карапандов
Коментиран от #2
20:28 09.11.2011
2 tzappa
До коментар #1 от "Войно Карапандов":
@1 Имат по-голям шанс заедно, отколкото поотделно!21:41 09.11.2011
3 The Big Boss
21:49 09.11.2011
4 bugs_bunny
22:47 09.11.2011