9 Ноември, 2011 20:06 2 642 4

Триумвират срещу Google и Facebook за рекламата в интернет

  • google-
  • facebook-
  • aol-
  • microsoft-
  • yahoo-
  • реклама

Yahoo, AOL и Microsoft обединяват усилия, за да гарантират запазване на приходите си

Yahoo, AOL и Microsoft обявиха, че обмислят да се обединят на пазара на онлайн реклама, за да се конкурират по-успешно с Google и Facebook, предаде Ройтерс.

Търговските екипи на трите гиганта обаче ще останат разделени. Това се прави с цел да не бъдат нарушени антимонополните регулации в САЩ и ЕС.

От Yahoo, AOL и Microsoft се надяват, че като обединят ресурсите си, ще спестят средства и ще увеличат приходите си от интернет реклама.

Сега трите гиганта имат около 22% от рекламата- около 13% за Yahoo, 5% за Microsoft и 4% за AOL.

Раждането на новия „триумвират” не е изненада, защото огромна част от приходите на Facebook са от реклама. За миналата 2010 година те съставляват 95% от печалбата на социалната мрежа.

От началото на годината компанията е спечелила 3,8 млрд. долара от реклама срещу едва 1,86 млрд. долара за 2010 г. , отбелязвайки ръст от 104%.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Войно Карапандов

    1 1 Отговор
    Нямат шанс

    Коментиран от #2

  • 2 tzappa

    3 0 Отговор

    До коментар #1 от "Войно Карапандов":

    @1 Имат по-голям шанс заедно, отколкото поотделно!
  • 3 The Big Boss

    1 1 Отговор
    И заедно нямат голям шанс.
  • 4 bugs_bunny

    2 0 Отговор
    Жребият е хвърлен :)