Туристическата агенция „Астрал Холидейз”, която миналата седмица обяви фалит се разплаща само с клиенти. От застрахователното дружество, с което компанията работи – „Уника”, уточниха за медиите, че застраховката „Отговорност на туроператора“ не покрива разходи на партньори и подизпълнители на фалиралия туроператор, тъй като те не са обект на обезщетяване по силата на договора.
Към момента 50% от засегнатите клиенти, които са завели претенции, са получили обезщетение от застрахователя. Той е започнал да изплаща компенсациите два дни след обявения банкрут.
Клиентите, които по време на обявяването на фалита, са били в чужбина вече са се завърнали в България без да имат проблеми.
Постъпилите претенции към днешна дата са около 300. Изплатените обезщетения са на стойност близо 200 000 лв. Няма данни клиентските претенции да надвишат лимита на застраховката от 700 000 лева.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Алито от София
22:08 12.09.2021