25 Юли, 2012 15:26 1 272 1

Рекламираме туризма си в Германия

  • туризъм-
  • миет

Министерството на икономиката, енергетиката и туризма (МИЕТ) подготвя кампании за реклама на България и насърчаване на продажбите съвместно с едни от най-големите германски туроператори и фирми, съобщиха от пресслужбата на ведомството.

Акциите са в изпълнение на Програмата за национална туристическа реклама през 2012 г. Предвидени са презентации в Германия при представянето на каталозите на Thomas Cook и REWE Touristik. На събитието, организирано от Thomas Cook на 2 и 3 ноември в Берлин, ще присъстват над 1 500 туристически агенции. Те ще очертаят тенденциите в сектора за следващата година и насоките на пазара. Thomas Cook е водещ туроператор в света и над 22 милиона туристи ползват неговите услуги.

Заедно с REWE Touristik МИЕТ ще участва при представянето в Залцбург на каталога на компанията за следващата година от 24 до 28 октомври и ще осъществи също интернет кампания за страната ни. Над 1 500 туристически агенции ще участват на събитието в Залцбург. Повече от 6 милиона туристи годишно пътуват с REWE Touristik. Под шапката на фирмата са ITS, Jahn Reisen и TJAEREBORG. МИЕТ ще представи България в самостоятелен ITS каталог. Публикувайки информация за дестинацията ни в отделна брошура, REWE Touristik ще даде ясен сигнал на хилядите агенти и туристически бюра в Германия и Австрия, че поставя България във фокуса на своята стратегия за развитие и съсредоточава усилията си за растеж именно у нас. Каталогът ще бъде приоритетно насочен към летните ни курорти и хотели, но ще включва и обиколни познавателни турове, балнеоложки програми и др.

Съвместно с германския туроператор FTI Touristik МИЕТ вече стартира рекламна тв кампания, която ще се проведе в рамките на 4 седмици и ще приключи в средата на август. Имиджов клип за страната ни ще бъде излъчен по Sonnenklar TV. Телевизията е добре позната на германската, австрийската и швейцарската аудитории и достига до над 27 милиона домакинства. Всекидневно над 550 000 зрители гледат Sonnenklar TV.

МИЕТ предвижда да проведе през септември и рекламна кампания съвместно с "Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт" на едно от най-големите летища в Европа - франкфуртското. Всеки месец през терминалите на втория по натовареност аеропорт на континента преминават над 4 милиона пътници от цял свят плюс още 1.5 милиона посетители и посрещачи. Рекламата тук е един от най-добрите начини за популяризиране на българския туризъм сред хората от всички точки на света.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Захарче

    0 0 Отговор
    Как , като показваме кадри от Бургас ли ?
    Колко ще се оръсим Ние данъкоплатците за тази инициатива ?