Amazon и Apple продължават да оглавяват класацията на най-скъпите марки в света година след пандемията. Новината е, че китайските компании се изкачват към върха със стабилни и бързи темпове, като вече изпреварват водещи европейски марки.
Цената на марката Amazon е 683 852 млрд. USD, а на Apple – 611 997 млрд. USD. Бронзовият медал е за Google – 457 998 USD. Четвъртото място също е за американска компания – Microsoft с цена 410 271 млрд. USD. В ТОП 5 влиза китайската Tencent, която е най-голямата социална мрежа и компания за видеоигри в Китай. Цената ѝ е 240 931 млрд. USD. Facebook остава на шеста позиция с цена на марката от 226 744 млрд. USD. Следва китайската Alibaba. Цената на марката е 196 912 млрд. USD. Осмото място е за Visa – 191 285 млрд. USD.
ТОП 10 се завършва от McDonalds и Mastercard, съответно с цена на брандовете 154 921 млрд. USD и 112 876 млрд. USD.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Циганин със знатно потекло
13:24 22.06.2021
2 Как така?
14:11 22.06.2021