Използването на Транскаспийския международен транспортен коридор (TITR) може да намали наполовина времето за превозването на товари от Китай до Европа. „Днес TITR се превърна във водещ проект за сътрудничество за редица държави. Тази транспортна артерия, свързваща Китай, Централна Азия и Европа, може да се превърне в континентален мост, скъсявайки наполовина времето за превоз на товари и значително намалявайки транспортните разходи", каза президентът на Казахстан Касим-Жомарт Токаев при откриването на третия форум за международно сътрудничество „Един пояс – един път” в Пекин.
TITR минава през Китай, Казахстан, Каспийско море, Азербайджан, Грузия и продължава към европейските страни. Извършва контейнерни превози с железопътен и морски транспорт.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Не, мерси...не желаем вредни и менте
Коментиран от #3, #5, #12, #16
09:49 18.10.2023
2 Дам
10:10 18.10.2023
3 Аи Фоня
До коментар #1 от "Не, мерси...не желаем вредни и менте":
Да не би да не е китайски?Коментиран от #19
10:10 18.10.2023
4 !!!?
Коментиран от #9
10:10 18.10.2023
5 незнайко
До коментар #1 от "Не, мерси...не желаем вредни и менте":
На какво устройство написа ТВОЯ пост ? Случайно да не е АМЕРИКАНСКО ? Пишете без да мислите .Коментиран от #7
10:16 18.10.2023
6 !!!?
10:21 18.10.2023
7 Русофил
До коментар #5 от "незнайко":
Ами американско е усройството, произведено на ишлеме в Китай. Софтът също еамерикански, без който устройството е безполезно.
Коментиран от #8
10:38 18.10.2023
8 гост
До коментар #7 от "Русофил":
И не само , най-важните чипове вътре без които е просто парче пластмаса са АМЕРИКАНСКИ , а най-лошия случай произведени в Тайван !! Не вденаха простите русолюбци , че дори заводите в Китай са на ТАЙВАНСКА фирма , контролирана 100% от САЩ и в Китай се ползва единствено робския китайски ръчен труд на ишлеме !! А скоро и това няма да се ползва , щото ще се прави от роботи и Китай ще рони само сълзи и сополи за "златните" години !!!Коментиран от #17
11:01 18.10.2023
9 гост
До коментар #4 от "!!!?":
От това дето си го показал ще остане почти нищо !!! По точно ще остане само най-стария път през Суецкия канал и Гърция за кораби и този новия маршрут през Казахстан , Азербайджан и България - Румъния !!! КОЙТО НЕ ВКЛЮЧВА РАША !!! АМА ИЗОБЩО !!! И ще си останат русолюбците нещастни да си мечтаят за "северни морски пътища" и влакове през Раша !! Ама само ще ги сънуват !!Коментиран от #10, #11, #18
11:05 18.10.2023
10 !!!?
До коментар #9 от "гост":
Това го покава московската телевизия, така че си е тяхна Фата Моргана...сън в бункера !!!?11:28 18.10.2023
11 Чичо Дончо каза
До коментар #9 от "гост":
Ти пък ,що се радваш секаш България го гради.Коментиран от #14
14:33 18.10.2023
12 Лагрестин
До коментар #1 от "Не, мерси...не желаем вредни и менте":
Ако има контрол на стоките и тяхното качество,няма да има некачествени стоки.В САЩ има китайски дрехи и са трайни и качествени,само че там има контрол какво се внася,а не е разграден двор като тук.Коментиран от #15
15:03 18.10.2023
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 гост
До коментар #11 от "Чичо Дончо каза":
Аз няма нужда да градят нищо , нито България !! Щото си има изградени пристанища и в Бургас и във Варна ! И фериботна линия , даже две има до Грузия , така че само чакат влаковете от Чайна !! Ама ватниците дето уж градиха не знам колко линии през Сибир и не знам колко ледоразбивача ще си ги държат за музея , хаххаайха !!!16:30 18.10.2023
15 Естествен Интелект
До коментар #12 от "Лагрестин":
Просто Китай работи с около 14 стандарта за качество. Евтино или качествено-изборът е ваш.18:53 18.10.2023
16 МММ да
До коментар #1 от "Не, мерси...не желаем вредни и менте":
Че то почти цялата електроника е внос от там, да не мислиш, че се прави в Германия 🤣😂20:27 18.10.2023
17 Даа
До коментар #8 от "гост":
Ама май си забравил това , което китайците правят на всеки завод открит от западна фирма - копи пейст.14:07 19.10.2023
18 Аааааа
До коментар #9 от "гост":
В голямо заблуда сте, липсва ви много фактология, затова и мнението ви е ляга на политически уклон, а не на реален анализ.Суецкият канал сам по себе си представлява тежест за корабоплаването, поради високите такси за преминаване и други.
А руснаците какво ги мислите - те са много по-близо и вече свързани с най-бързо растящите икономики в света, икономики с бъдеще. При все, че Европа стана васална на англосаксонската линия, поддържа с кръвта си чужди амбиции без да гледа собственият си интерес и независимост. Европа кърви и се поставя във все повече външни зависимости.
Европа, трябваше да бъде инициатор на подобни идеи за свързаност, транспорт и енергетика, но защо това не се случва - ясно е, като бял ден. Западът иска да държи и вилицата и ножът, защото техният живот е по-важен от вашият!
07:25 20.10.2023
19 999
До коментар #3 от "Аи Фоня":
Не нее .17:40 20.10.2023