28 Септември, 2024 23:40 1 978 5

Зам.-министър Георгиева присъства на представянето на проекта „Discovery“

  • министерството на туризма-
  • заместник-министърът на туризма-
  • „discovery“ -
  • дългопол-
  • долни чифлик -
  • провадия.-
  • ирена георгиева-
  • проект

Зам.-министър Георгиева присъства на представянето на проекта „Discovery“ на общините Дългопол, Долни Чифлик и Провадия

Зам.-министър Георгиева присъства на представянето на проекта „Discovery“  - 1
Снимка: Министерството на туризма

Заместник-министърът на туризма Ирена Георгиева присъства на представянето на проекта „Discovery“ на общините Дългопол, Долни Чифлик и Провадия.

Проектът „Discovery – Открий миналото, преживей настоящето“ е финансиран от Министерството на туризма, чрез Програмата за финансиране на маркетингови дейности на туристическите услуги в черноморските общини. Основната цел на проекта е да популяризира богатствата на региона посредством създадени дигитални продукти.
Чрез „Discovery”, трите общини представят интегриран туристически продукт насочен както към българския, така и към полския пазар. Проекта популяризира солниците край Провадия, скалните образования и природните дадености в региона. „С помощта на този проект не само чуждестранните, но и българските туристи ще могат да открият уникалните възможности, които регионът предлага“, подчерта Георгиева.


Заместник-министърът на туризма взе участие и в събитие от 35-тите Дни на японската култура в България, което се проведе в с. Аспарухово, община Дългопол. Събитието, посветено на японската култура, се организира от ОБУ „Христо Ботев“, с. Цонево, община Дългопол, японски клуб „Кизуна-Варна“ и клуб „Шудокан доджо Айкидо - център Варна“, под патронажа на посолството на Япония в България. През 2024 г. отбелязваме 115 години от първите официални контакти между България и Япония, 85 години от установяването на дипломатически отношения и 65 години от тяхното възстановяване.


Поставете оценка:
Оценка 2.3 от 3 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Пак въздухарщини

    1 0 Отговор
    В тези общини не знаят ли български? Като е за полския пазар да беше нещо полско?
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 В гз

    0 0 Отговор
    В гз!
  • 5 Перо

    2 0 Отговор
    Държавата трябва да организира международни туристически мероприятия, но не за нейна сметка, а за сметка на участващите туристически частни дружества, агенции, фирми, разширено със съвместно представени винопроизводители с дегустации и коктейли с предварително поканени и представени местни фирми и ведомства от бранша! Това маркетингово и рекламно представяне и проекти си е държавна помощ и разход за частен бизнес! Туризмът си е частен бизнес и наука за която се иска опит и образование, както и надграждане и показване на местните традиции и забележителности с държавни политики, но не и с държавно финансиране, освен инфраструктурата на обектите! Участвал съм на такива испански проекти в САЩ и само патронажа е от страна на държавата!