Британската пощенска служба Royal Mail беше глобена с 10,5 млн. паунда (13,3 млн. USD) за късна доставка на поща, съобщи медийният регулатор Ofcom.
Той заключи, че през изминалата фискална година (приключила през март) компанията е доставила навреме 74,7% от първокласната поща и 92,7% от второкласната поща. От Royal Mail се изисква да достави най-малко 93% от първокласните пратки в рамките на един работен ден и поне 98,5% от второкласните пратки в рамките на три работни дни.
Това е втората глоба от края на пандемията. Пощенската компания цитира „трудна финансова ситуация“ като причина за неспособността си да постигне собствените си цели. Загубите на Royal Mail за последната финансова година възлизат на 348 млн.паунда.
Регулаторът смята, че компанията трябва „значително да подобри“ своите скорост на доставка на поща и нарича стъпките, предприети в тази област, „недостатъчни и неефективни“.
Въпреки факта, че ситуацията тази година се е подобрила леко в сравнение с 2022/2023 г., глобата се оказа по-висока от тази през 2023 г., актуализирайки антирекорда. Последният път, когато компанията беше таксувана с 5,6 млн. паунда.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 "Величие"🇧🇬🇧🇬🇧🇬 96,111111
Коментиран от #2, #3
16:51 13.12.2024
2 Изхождане
До коментар #1 от ""Величие"🇧🇬🇧🇬🇧🇬 96,111111":
Не се притеснявай, наблюдаваме тези, които се прибират, като видят, че с празните приказки на копейката не могат да живеят и после с 300 се връщат пак обратно в "лошия Запад" 😂😂. А за Русия даже и не помислят18:03 13.12.2024
3 ТаУмВзе
До коментар #1 от ""Величие"🇧🇬🇧🇬🇧🇬 96,111111":
Копейката винаги е умрела от завист и глад въргаляйки се в тинята!18:16 13.12.2024