Министърът на туризма Мирослав Боршош се срещна с новоизбрания председател на АБТТА Петър Стоянов

17 Март, 2025 22:05 490 4

  • министърът на туризма-
  • мирослав боршош -
  • председател -
  • абтта-
  • петър стоянов

Двамата обсъдиха възможностите за по-тясно партньорство между Министерството на туризма и АБТТА, както и ключови въпроси, свързани с развитието на сектора и функциите по надзор върху дейността му

Министърът на туризма Мирослав Боршош се срещна с новоизбрания председател на АБТТА Петър Стоянов - 1
Снимка: Министерство на туризма

Министърът на туризма Мирослав Боршош проведе работна среща с новоизбрания председател на Управителния съвет на Асоциацията на българските туроператори и туристически агенти (АБТТА) Петър Стоянов. Двамата обсъдиха възможностите за по-тясно партньорство между Министерството на туризма и АБТТА, както и ключови въпроси, свързани с развитието на сектора и функциите по надзор върху дейността му.

В рамките на разговора бяха засегнати теми като създаване на работещ механизъм, който да осигурява по-голяма финансова стабилност и защита в сектора, съвместни усилия за утвърждаване на България като конкурентна туристическа дестинация, мерки за насърчаване на устойчив туризъм, подобряването на бизнес средата за туроператорите и агенциите, диалога между бранша и контролния орган, както и мерки за повишаване ефективността на регулациите в сектора.

„Министерството на туризма и браншовите организации трябва да работят в синхрон, защото само така можем да гарантираме устойчивото развитие на сектора. България има огромен потенциал, който трябва да разгърнем заедно – с ясни политики, диалог и взаимна подкрепа. Туроператорите и туристическите агенции са ключов двигател за привличането на повече туристи и развитието на нови туристически продукти“, заяви министър Мирослав Боршош.

От своя страна, Петър Стоянов подчерта ангажимента на АБТТА да бъде активен партньор в процеса на усъвършенстване на регулациите и добрите практики в бранша, както и в популяризирането на България на международните пазари.

Двамата обсъдиха създаването на по-модерен облик и развитието на националния туристически бранд „България“. Акцент беше поставен и върху нуждата от дългосрочна маркетингова стратегия с отделни кампании за различните форми на туризъм, включително чрез медийни прояви и сътрудничество с инфлуенсъри.

Двете страни се договориха за бъдещи съвместни инициативи, които да засилят конкурентоспособността на българския туризъм и да гарантират стабилността на сектора.

Оля Ал-Ахмед


Поставете оценка:
Оценка 1 от 2 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Добре платени нищоправци,

    7 0 Отговор
    седнаха пак на КЬОРСОФРА .
  • 2 И си удариха по едно д

    3 0 Отговор
    ИДЛО..... Нали

    Коментиран от #3

  • 3 Баааааа

    3 0 Отговор

    До коментар #2 от "И си удариха по едно д":

    Поне бял и черен.... Може би и розов..... Значи по три, но не ударили, а вкарали
  • 4 Въпрос

    2 0 Отговор
    Мирослав Боршош не е ли седесар и евреин - цигулар? Министър на туризма? Леле...