Fibank изпраща свои клиенти на финала на „Като две капки вода“

25 Март, 2025 10:20, обновена 25 Март, 2025 10:25 427

  • първа инвестиционна банка-
  • кампания-
  • шоу-
  • телевизия

Първа инвестиционна банка обяви началото на промоционална кампания съвместно с най-гледаното телевизионно шоу

Fibank изпраща свои клиенти на финала на „Като две капки вода“ - 1
Снимка: Fibank

Fibank (Първа инвестиционна банка) обяви началото на промоционална кампания съвместно с най-гледаното телевизионно шоу – „Като две капки вода“.

Благодарение на партньорството, клиенти на банката ще имат възможност да се насладят на живо на зрелищния финал на 13-ия сезон на предаването.

Кампанията вече стартира и ще продължи до 30 април 2025 г. Всеки клиент на Fibank, който направи плащания с кредитната си карта на обща стойност минимум 100 лв. по време на кампанията, автоматично участва в тегленето на наградите – общо 50 двойни билета за грандиозния финал на шоуто, който ще се проведе на Националния стадион „Васил Левски“ на 18 май 2025 г.

Допълнителна информация за промоцията можете да откриете на сайта на банката.



Подобни новини