„Белла България“, родният производител на тестени изделия с водеща роля в хранителния сектор в международен план, успешно премина сертификация по най-новата версия на международния стандарт за безопасност на храните — IFS Food Standard 8.
Той е създаден с цел да насърчава непрекъснатото подобряване на компаниите, както и внедряването на технологичните разработки от последно поколение. В този смисъл, с осмата версия се поставя нов стандарт, който цели изграждането на динамична култура на безопасност на храните.
Компанията демонстрира и нова мащабна модернизация с машини и технологии от последно поколение и ново разширяване на производствения капацитет при тестените продукти.
Фабриката на компанията за тестени изделия в Свиленград е напълно модернизирана и автоматизирана, с четири производствени линии, два шокови спирални тунела „Фригоскандия“ и автоматична кашонираща машина PATYN. Това води до увеличение на производствения капацитет с 12 000 тона годишно.

Паралелно с това, фабриката на „Белла България“ в Ямбол също е преминала значителна технологична модернизация. Новите решения позволяват увеличаване на капацитета за производство на тестени продукти с още 17 000 т. годишно, основно при производството на бутер теста и охладено тесто за пица.
Така с общото нарастване на производствения капацитет на компанията с допълнителни 29 000 тона при тестените продукти, общият капацитет се повишава до 60 000 тона годишно.
Компанията притежава високи стандарти и сертификации, които подчертават стратегическия фокус върху устойчивостта и иновациите:
RSPO SCC Standard и RSPO Market Communications and Claims – във връзка с използване на устойчиво палмово масло;
ISO 14001:2015 – за управление на околната среда;
ХАЛАЛ стандарти – за производство на продукти за различни етнически пазари;
Rainforest Alliance и Cocoa Products MB module – за продукти със сертифицирани какаови съставки;
Второстепенни одити от водещи европейски търговски вериги – потвърждават спазването на договорените спецификации и изисквания за качество.
Иновации и партньорства с глобални марки
С иновативните технологични нововъведения, международните сертификации и стратегически партньорства, „Белла България“ затвърждава позицията си на надежден и устойчив производител в хранителната индустрия. Компанията разширява продуктовото си портфолио и чрез иновативни веган решения, включително нови тестени продукти под марката BELLA. Един от тях е в партньорство с „Нестле България“ – банички с веган кайма, създаден с идеята за отговорно потребление и растящото търсене на алтернативни протеинови продукти.
Компанията представи на пазара и втори съвместен продукт с „Нестле България“ – баничка с пълнеж от KitKat, който бързо предизвика интереса на потребителите.
Тестените продукти на „Белла България“ под собствени и частни марки се предлагат на всички ключови пазари чрез директните контакти на компанията с водещите европейски ритейлъри като Меркадона (Испания), Schwarz групата – Lidl (Германия) и Kaufland International (Полша, Хърватска, Чехия, Румъния и Словакия и Германия), Aldi Sud и Aldi Nord, REWE и Tesco (Централна Европа).
Производствените мощности в България се захранват със зелена енергия. Притежава регистрирани патенти, удостоверяващи световни новости в производството на храни.