Две възможности за българския народ очерта на пресконференция Веселин Марешки - "да спечели картелът на горива и неговите марионетки в парламента и в изпълнителната власт и цените на бензина да достигнат до 2,50 лв/л по бензиностанциите, или да спечели свободната формация ВОЛЯ и до една година цените на бензина в цялата страна да бъдат 1,80 лв/л, както са в тези градове, които сме успели да освободим от картела".
С днешната пресконференция лидерът на Гражданско движение ВОЛЯ каза, че спазва обещанието си точно на 26 февруари, месец преди изборите, "да разкрие каква е истината за цените на горивата в България и да покаже на целия българския народ двете възможности, които има пред себе си".
Веселин Марешки представи детайли от формирането на цените на бензина, сравнявайки тези от октомври 2015 г., когато е отворена първата от веригите му бензиностанции, и февруари 2017 г., от които стана ясно, че цената и тогава, и в момента, въпреки разликите в международните цени на дизела и бензина, е една и съща - около 2,12 лв/литър.
Според Марешки реалната цена през 2015 г. е трябвало да бъде 1,75 лв/л. Точно на тази цена, която беше реалната, се продаваше и бензинът в моите бензиностанции, каза варненският бизнесмен.
В момента при сегашния курс на долара картелът потиска предизборно цената и продава на 2,12 лв/л, но веднага след изборите, ако спечелят, от април бензинът ще скочи на 2,50 лв/литър, каза Марешки. "Обратното на това е нашето обещание, че ако ние спечелим, ще въведем нормални цени в рамките на една година за цяла България - от около 1,85 лв/литър", посочи лидерът на ВОЛЯ.
Въпреки нападките срещу него, че продава на загуба, Марешки аргументира годишна печалба от 3 млн. лева.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Колев
20:49 26.02.2017
2 Озир
20:51 26.02.2017
3 С Вас съм
21:29 26.02.2017
4 ддд
колкото по скъп бензин
по малко задръствания
икато висите някъде в задръстване
се сещаите за мен
21:39 26.02.2017
5 глупак
Избираш м/у сини и червени измамници.
Прост народ - слаба държава. Измет
Време е да изберем честни хора.
Пълна ревизия на прехода.
ПП,,ВЪЗРАЖДАНЕ
Коментиран от #41, #42, #43
21:51 26.02.2017
6 мъжкар
21:53 26.02.2017
7 гларус
21:55 26.02.2017
8 Гост
22:02 26.02.2017
9 све
Карат си евтино таратайките. Гласуват за хапче и кебапче - леви или десни, все едно.
Чалга да свири.... Слепци
тъжно
22:06 26.02.2017
10 Миньор
22:07 26.02.2017
11 Ххх
В България ИМА ВЕЧЕ САМО СЕНКИ НА ХОРА
22:18 26.02.2017
12 Краси
22:18 26.02.2017
13 Скорпион29
22:29 26.02.2017
14 Стоянов
22:49 26.02.2017
15 Ник
Това е по вина на онези които управляваха до момента. Какво означава това? - Означава, че трябва да бъдат разкарани абсолютно всички стари. Не можеш да очакваш промяна.
Не ви ли омръзна от лъжи, беззаконие, кражби и раболепие?
Тогава какво е решението?
1.- Да не гласуваш за никой от старите за да може да бъде подменено статуквото
2.- Сопата в ръка и на разходка в центъра на София. Като започнеш от ЖП Гарата та до НДК сурвакаш наред, по всички държавни учреждения и естествено накрая минаваш през "жълтите павета"
След сурвакането пак на избори и този път на каишката изкъсо. Трябва да знаят какво ги чака ако не си вършат работата ,за която са наети.
Разликата между първият и вторият вариант е времето в което се подменя цялата система с нова.
При избори без сурвакници, периода е по- дълъг за подмяната на системата.
Със сурвакницата имаш за по-кратко време по- добър резултат
22:58 26.02.2017
16 Куман
Коментиран от #27
23:02 26.02.2017
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Хахаха
Като чета имам чувството , че получават по 100лв при зареждане на бензиностанциите му. Та той почти не умее български.
Какви ли хапчета ви дава в аптеките си ???
След Боко, такъв ли ще изберете ???
Прост народ - слаба държава
23:30 26.02.2017
19 Красимира Колева
А трола със личната кола и спестените 1200 лв.да се научи да смята.Хо хо хо.
23:34 26.02.2017
20 венци
Коментиран от #23
23:42 26.02.2017
21 Логично
Върви се стъпаловидно- от измамник към все по-тъп и по-тъп.
Костов, Саксидиота, Боко...Маре.....
логично
23:42 26.02.2017
22 нхнххххнхнх
И вие се продавате? Тоя ви обещава - не дава нищо?
Вие му вярвате? А вярвате ли че той, за да може изобщо да продава и да е в този бизнес - бензинжииския требе да продава по-ниско от Лукойл понеже никой няма да зареди на 1 към 1 цена на бензиностанция на Марешки - понеже хората имат доверие на големите вериги като ШЕЛ - ОМВ - ЛУКОЙЛ!
Така че господина ако иска да продава трябва да е под цените на по-горните вериги. Отделно аз не бих си заредил от негова бензиностанция, понеже му нямам доверие - знам ли какво слага в горивото? Карам доста скъпа кола че спестени 10лв няма да ми покрият ремонти за 1000-2000лв покрай горивата му! Отделно не знам да има негова бензиностанция в София. Така че си карам на 2.10 и хич не ме боли за 1.80 примесен с нещо! Слезте на земята - мислете и не се излагайте!
Коментиран от #26, #40
23:44 26.02.2017
23 ящонтн
До коментар #20 от "венци":
Венци Ти спестяваш от дизел - хехех добрено спести ли от електроенергия от храна от вода?
Като теглиш чертата да не се окаже че си се набутал повече от този дето зарежда на 2 и 13 дизела?
Верно ли сте тъпи - или сте платени?
И верно ли сега е 1 и 84 дизела в прословутите му бензиностанции и ви е обещал да е 1 и 80 ако го изберете начи ако е така ви обещава цели четири стотинки на литър намаление - уха ще просперирате яко!!!
23:48 26.02.2017
24 сгоя
Пример - звъни се на вратата.
Добър ден - добър ден! Аз съм от БСП давам 100лв на човек за да гласувате за нас! После минават и от ДПС - ГЕРБ и другите и човек си избира и прибира парите.... и тогава да ходи да гласува!
Иначе на обещания за какво да се разкарва, като знае че всички са лъжци и крадци! Празни обещания не хранят - дайте кеш на хората и оферти, нали сте бизнесмени!
23:54 26.02.2017
25 аяая
Възможно ли е да не се отчиташ и да вадиш милиони?
На кой се отчиташ?
Кой управлява?
За кой гласуваш?
И накрая ай честито :)
Всички са пионки в голямата игра, за който и да гласуваш е все тая!
Затова няма да гласувам за никой, понеже пари от тая работа не взимам! А и някак си не виждам личности !!!
00:00 27.02.2017
26 Куман
До коментар #22 от "нхнххххнхнх":
Красимирке ,12 месеца по 100 лева са 1200.За разбереш колко си тъпа трябва маалко акъл.Марешки не може да е руски продажник,защото подбива цените на Лукойл а това никак не се харесва на руснаците.Пиша това,защото това са фактите,а какво има в кухата ти саксия си е твой проблем.Коментиран от #28
00:06 27.02.2017
27 Plamen Dochev
До коментар #16 от "Куман":
Интересно по колко литра месечно си зареждал семейната кола, че да пестиш по 120 лв? Да кажем при разлика от 20 ст трябва да зареждаш по 600 литра месечно, да даваш 1000 лв за бензин и да изминаваш 10 000 км. Ти наред ли си??? Я пак смятай, че ставаш смешен!Хора за момент не се поддавайте на емоциите и вземете калкулатора. Той безпристрастно ще ви покаже колко пестите. Един семеен автомобил аконе е средство за работа средномесечно изминава 500-800км. Да кажем 800. При разход 6/100 това са 48 литра. Разлика 20 ст или на месец пестиш - 9,60лв или хайде 10 лв. Та на 4 членно семейство идва 2,5 на човек. Значи РЕАЛНО се продаваш за 2,5 на месец! Факт! Защото само това е единствената причина да дадеш гласа си. На практика освен пестенето на 2,5 с нещо друго да се подобрява живота ти? А ако в твоя бизнес или бизнеса на шефа ти дойде Матрешки с цени под вашите доставни? Ако трябва да затвориш или да останеш без работа? Тогава тези спестени 2,5 ще те компенсират ли?
Коментиран от #29, #45
00:11 27.02.2017
28 краси красен краска
До коментар #26 от "Куман":
Абе кумане ти в час ли си изобщо ?Кви красимири виде кви красиовци?
Тука иде реч че твоя идол г-н Марешки нема как да продава на цени на Лукойл и другите големи вериги понеже никой не би купил от него на 1 към 1 цена с тях! Така че и да не го изберете той пак ще продава по-ниско горивото си за да може изобщо да продава!
Проста логика е това - не ми требва висше за да се сетя!
А ти математика я кажи ако Марешки продава на 2 и 13 и ОМВ продава на 2 и 13 от къде ще заредиш - ама често кажи!
И къде има бензиностанции на Марешки в София и колко са?
Отговори на това!
00:12 27.02.2017
29 mmm
До коментар #27 от "Plamen Dochev":
Най - накрая доживях да прочета мнение на мислещ човек!Евала !!!
Куманееее - кажи да не си самия Марешки ти че да агитираш така и да се мъчиш да всееш заблуда и смут и дезинформация сред читателите на този сайт --- а кумане?
00:16 27.02.2017
30 Gost
00:24 27.02.2017
31 тнтнт
Цените са ОК но заплатата е ниска, трябва да се увеличи тя поне тройно, цените да си останат същите! Това трябва да лозунга на този за който, ще се вдигна да гласувам. Да ама такъв няма и затова няма да се гласува !
00:28 27.02.2017
32 Верка
Не може да ме управлява човек, който и понятие си няма от политика.
Не ми е за тези 10ст по-малко дето ми обещава на литър - аз бензин не ям и не пия!
00:32 27.02.2017
33 Гост
00:35 27.02.2017
34 гегата
"Не сме народ! Не сме народ, а мърша,
пак ще кажа и с това ще да свърша."
П. Славейков
00:36 27.02.2017
35 Макаренко
Ако имам турбо дизел кола никога няма да сложа от Марешки защото съм чувал че само в ОМВ и Лукойл било хубаво горивото на други места не и затова зареждам от там! Иначе мога да карам евтината си кола и с трансформаторно масло - олио - ракия и те ми излизат почти безплатно дори по-евтино от дизела на марешки!
Коментиран от #49
00:37 27.02.2017
36 шерлок
00:43 27.02.2017
37 Тошбиян
01:34 27.02.2017
38 Тошбиян
01:36 27.02.2017
39 БАЙ ГАНЬО
01:39 27.02.2017
40 жигитайците
До коментар #22 от "нхнххххнхнх":
Ти добре ли си? Точно горивата на лукоил са пълния кенеф, а Марешки е основно с вносни горива и са по-добри като цяло. Ти си сипвай на 2,10 като си много умен и пак ще ремонтираш а аз ще си сипвам на под 2 лв в София щото знам къде.Иначе, че има нещо мръсно в тоя е ясно - ако хората забравиха каква му е точно кариерата и кандидатурата за кмет на Варна на времето ама то вече не остана за кого да се гласува.
02:31 27.02.2017
41 Оня с лаптопа
До коментар #5 от "глупак":
А, кого да изберем? Аз предложих на хората да ме вотират за депутат, за да оправим справедливо законите, те ревнаха - БСП ДПс ГЕРБ.... Е, аз ли съм простият? Ами като няма хора като мен да оправят Законите да се изчистят по справедлив начин, за да живнат хората, ами откъде да зная кой какво ще прави? Значи за когото и да гласувам вече пак си е риск. Тозич овек поне обещава да свали цените на бензина, оттам ще тръгнат и други дейности вероятно - няма гтаранцияв мафиотският мутристан че ще е така, но теоретично е така. А кажи какво ще направят ПП Възраждане? Какви закони ще гласуват знаем ли? Ами ГЕРБ се ос..ха тотално с технитеп ростотии. Да строят паметници градинки спортин зали. но това ли прави икономиката? Маагистралите им се скапват още след строежа почват да наливат нови милиони в тях .крадат като за последно. И БСП бяха същите. ДПС и те. Кой да вотираш ккому да вярваш? А ти кажи като си умен? Симеонов вместо да оправят законите хукнаха да реставрират ченгесарският си ДС соц - трудови войски? Ще оправят ли живота ни трудовите войски? Няма. Ами прости алчни крадливи човечета навред. Аз ли съм прост, че вече не вярвам на никого? А и как да вярваш то бандит до бандита на постове?05:03 27.02.2017
42 Оня с лаптопа до 5
До коментар #5 от "глупак":
В идеите на ПП Възраждане има и хубави неща, но има и почти неприложими. Ка ще прекратиш учения на армията нии тук? Ние сме в НАТО, правят се колективни планове учения. КАК? С патос? как ще забраниш на човека да сис трои в свой терен? Това е ликвидация на личното право на собственност, гарантирано и по Конституция, често осирано то политици с техните решения пресктъпления? Как? Как ще накажеш престъпни решения на политици, което подкрепям, когато те не искат да гласуват Закона да ги наказва? Как? Ще ревизираш прехода - подкрепям! Тогава ще трябва да арестуваш и затвориш и Гоце и Тиквата и поне 800 000 мародери и разсипници на стопанства, крадци на чужди гори от държавата и имоти - ще го сториш ли? Ами да те вотирам! Ако не го сториш ще си направиш ли сепуко от чест? Нямва нали? Тогава ще си поредният помияр който ни лъготи за светлото бъдеще? Аз просто щях да оправя ако можеф справедливо законите така, че всеки да знае правото си на личен периметър и ако тормози невинни - до стената! Не говоря за лично разчистване на неудобни! Един управник не трябва да си го изкарва на неудобни, а на виновни за престъпления! Но вие не знаете какво е справедливост как ще оправите Законите? Ето трялва да се коригират почти всички на много места, а никой не го прави? Защото не го искате май и не разбирате? Тогава как да вяпрвам някомму? Та вие не знаете как да го направитге, как да вярвам на политици ?Писах, молих, плюх и пак същото зло? Тогава няма надежда с вас политиците.05:50 27.02.2017
43 Оня с лаптопа
До коментар #5 от "глупак":
Добре, умнико, ще ти вотирам Възраждането, но не правете концлагера соц кенефа ДС ченгесарница пак! Това е погрешно... Да се окъкате и вие на постовете, както се окъка и Валери като докопа влраст, та накрая да откажа даже да слушам за политици! ще ви вотирам, но ако се осерете и вие плюя ви и на държавата и на стадото гламаво! честно !Българин съм, но май вие не сте повечето? Все някакви грандомански идеи все някоакв кумири Ботев Левски, а все едни скапани несправедливи Закони дето лобират за тоя и оня на пост и НАШ ЧОВЕК? За какво размахвате Левски, когато нито сте справедливи повечето нито ще създадете реално прогрессираща икономика? Та вие спъвате инициативата с бюрократите на дребмният човек, ревете за велика икономика? Ами то от дребния 1 човек почва. Ако се докаже не с престъпления той ще стане среден едър . А вие съсипвате нас а толерирате някакви си държавни бюрократични структури и чужди корпорации? Няма живот и бъдеще за българи и България с такива крайни бих казал идиоти, но ще прозвучи обидно и не го твърдя, които ни размятат в крайностите на простотиите си. затова мрем стоим губим загиваме. От 2 вида престъпници на власт - комунистии - които всичко смятат за държавно и под свое командуване, и корпоративни лобита - продажвници поставящи ни под чуждси и местни мафиоти на робия. Няма да оправите като гледам и вие Законите. А от Законите, правилата в обществото тръгва всичко.... затова и на вас не вярвам, но ще ви вотна че да се о.ерете и вие. На06:01 27.02.2017
44 истина една
07:35 27.02.2017
45 гост
До коментар #27 от "Plamen Dochev":
А бе калкулаторе, на 16 че не му е вярна сметката - не е, ама и твоята не е. 800 км на месец излиза че си караш колата на къси разстояния само, дори и да е вярно(а то не е) колата ти не може да загрее нормално, а студена гори повече, тъй че не ми ги смятай по 6/100. Минимум 9-10/100, да не ти казвам и колко хора имат по 2 коли. Другото нещо е че ако го няма Марешки цените ще ги надуят не само с 0,20 ст а със 0,50 - 0,60ст минимум. Сега поддържат някаква дистанция с него от 0,20-0,30 ст за да не е фрапираща разликата и да няма голямо недоволство. Аз си спомням когато отвори Марешки, как веднага дизела стана по евтин от бензина и газта падна драстично. Дизел и газ бяха надути най-много, защото са най употребявани. И да разликата с другите бензиностанции дълго време беше около 0,50ст.Ами от по евтиното гориво следва да паднат и цените на хранителните стоки и на другите стоки, така, както преди се вдигаха всяка седмица и ни казваха че е от горивата.
Ами лекарствата? Колко години вече, какво ли не го плюха Марешки, и там щеше да ти бъде повече от 0.20ст разликата. ;)
Дано отвори и хранителни магазини и всякакви други, пожелавам му го. Това ще е добре и за теб, ама пак ще завиждаш и плюеш нали?
Човека това може, това прави, все нещо е, а другите какво правят?
Коментиран от #46
07:49 27.02.2017
46 истина една
До коментар #45 от "гост":
Ще ми се да си поговорим след някоя годинка за Марешки ти си бил и вярващия в пожарникаря сигурен съм.Във всеки град се сдушва все с мутрите вече този сценарии сме го гледали и на челото му пише че е МУТРА08:14 27.02.2017
47 бббббб
08:14 27.02.2017
48 Българин
08:28 27.02.2017
49 gost
До коментар #35 от "Макаренко":
''защото съм чувал'' явно чуваш петела :))))08:52 27.02.2017
50 Читател
Кой как ще гласува - всеки сам си решава.
Относно качеството на горивото му - цяло лято зареждах във Варна и Разград на негови бензиностанции. Горивото му не е по-лошо от бензина и газта на Лукойл, Шел, ОМВ. Но определено цените му са много по-добри. Октомври месец, като "теглих" чертата, установи, че летните ми пътувания са били с около 220 лв. по-евтини, благодарение на неговите цени. Нямам поглед в/у дизеловото му горивно. Но бензин и пропан-бутан - доволен съм! Реално Марешки е първият, който първо направи нещо за хората и след това се кандидатира за "политик". Ок, може да изглежда като подкуп. Но като слушаме обещанията в бъдеще време на останалите - това е ли пак подкуп? Обещания, които никога не се изпълняват. Е, Марешки първо направи нещо за нас. Поне.
Ще го подкрепя, за да "шамаросам" ГЕРБ, БСП и останалите от сегашния парламент.
08:59 27.02.2017
51 Хайко
Интересно ми е г-н Марешки колко ще струва бенза ако барел петрол удари 60-70$?
Пак ли ще е 1,80лв/литър?
Дано народа ни не се подлъже пак по разни спасители !!!
10:26 27.02.2017
52 Ванка от Сливен
10:37 27.02.2017
53 AMG
10:37 27.02.2017
54 jjijjk
Подбрал е хора дето не стават - напънете се малко да си заработите парите! Смешни са тези Ванка от Сливен и подобни, дето биха гласували, за него! Този човек не е за парламента - нека си продава горива и подобни, но той няма общо с политиката, не разбира от такава. Така че не виждам защо са тези напъни да се докопа до властта на всяка цена, понеже нали бизнесът му е успешен?
Продава евтино - милионер е ? Така че нека си движи бизнеса и не се занимава с неща, от които не разбира.
-
А и къде има бензиностанция в София този г-н Марешки, та и аз да пробвам от прословутите му евтини горива. Зареждам само от едно място и съм си засякъл разхода до милилитър така че ако заредя от Марешки ще видя колко КМ ще мина ...
Коментиран от #55, #58
11:14 27.02.2017
55 Българин
До коментар #54 от "jjijjk":
Отиваш в люлин и се редиш на опашката пред бензиностанцията по която течът финални строителни работи.12:29 27.02.2017
56 дизел
13:20 27.02.2017
57 тиквоча
13:40 27.02.2017
58 gost
До коментар #54 от "jjijjk":
а бе май на теб малко ти дават за да го плюеш а? Я си помисли? :)14:06 27.02.2017
59 и аз да попитам
14:14 27.02.2017
60 гост
16:11 27.02.2017
61 ввн
Не ви ли стана ясно че той друг шанс да продава изобщо няма!
При цени 1 към 1 с Лукойл - ШЕЛ - ОМВ никой няма да купи от Марешки! Така че намалил ги е за да може да продава - действал е непочтено спрямо колегите си като им прави дъмпинг на цената! Само най-слабия и калпав търговец продава по този начин! Друго си е да подобриш качество - обслужване да вкараш разни бонусчета ама от де толкова акъл у Магрешки! Ако Лукойл са на неговия акъл и слезат под него Марешки го няма за 1-2 години - понеже няма ресурса да устиска! А другите могат да си позволят дълго време да продават дори на загуба! Така че без да разбирате от бизнес не пишете - естествено че е намалил малко цената на горивата си за да продава и е в негов интерес а не във ваш!
И няма шанс ако отвори една - две бензиностанции в София да се оправи понеже нали се сещаш че за да отида да зареда в Люлин и тръгна от Младост 4 докато отида и се върна ще изгубя заветните 20ст на литър отстъпка! Така че мислете с главите си и не гласувайте за глупаци дето хал хабер си нямат от политика!
В пъти по-добре е да се гласува за хора със съответното образование - ерудирани и такива с подходящите контакти и връзки в чужбина!
Нали се сещате колко сериозно би се приел Марешки ако стане премиер навън! Ще се спукат отново от смях с нас чужденците!
Не се излагайте гласувайте за образовани и представителни хора!
16:39 27.02.2017
62 Марко
Запишете си го това с големи букви някъде и го четете до заветната дата! Този изобщо ако влезе в парламента ще е позор за българския народ като такъв!!!
16:43 27.02.2017
63 asoos
19:01 27.02.2017
64 hmhmhm
20:48 27.02.2017
65 внвнвн
20:49 27.02.2017
66 грозен
22:23 27.02.2017
67 Иво
22:38 27.02.2017
68 Бай Тошо
22:46 27.02.2017
69 НеМиДреме
23:45 27.02.2017
70 НеМиДреме
23:48 27.02.2017
71 нднддд11
Утре и аз ще си поиграя :) - сега ме мързи!
С евтин пиар и пропаганда не става - запомнете го!
Истината е една - целта на Марешки е голямата лъжица - лапачка!
Шефовете му от горе ще му дадат още по-голям къс от баницата, ако успеят да го издигнат до премиер. Но от това губим ние хората.
Разберете го най-накрая. Не може човек който подкупва електората си и се разбра за същото да очаквате да управлява неподкупно.
Затова слезте на земята и изберете наистина по-доброто от лошото.
Понеже е ясно че добър избор в момента няма - поне изберете по-доброто от лошото. Тези дето не ви крадат и последния залък от устата с измислени повишения на това и онова...
02:02 28.02.2017
72 ГОСТ
06:30 28.02.2017
73 ГОСТ
06:37 28.02.2017
74 Гост
07:52 28.02.2017
75 asdf
09:13 28.02.2017
76 синия войник
10:07 28.02.2017
77 гост
Някой ден кой знае... нашите внуци може да изискват правосъдие.
10:15 28.02.2017
78 кака станка
Няма как човек който не разбира от политика да управлява.
А и се разбра че давал подкупи на електората си, за да гласуват за него, за да правят това и онова. Не ми изглежда законно и честно това и няма да гласувам за него!
14:36 28.02.2017
79 филарат
Де да имаше такива хора и в манастира
14:38 28.02.2017