Втори пореден ден продължи сагата с клиентите на нискотарифния авиопревозвач Wizz Air. Вчера 25 пътници не бяха пуснати на борда на самолета за Лондон, поради т.нар. overbooking, а именно продаване на повече самолетни билети, отколкото е броят на местата в машината. Както Факти.бг писа, част от пътниците бяха превозени с втория редовен за вчерашния ден полет до британката столица на нискотарифната авиокомпания. Оказва се, че част от тях, предвидени за втория полет, също са свалени от самолета, за да могат да бъдат качени чакащите от първия.
„Дадохме нашите две места на една жена, която трябваше да отиде в болница, тя просто се разплака, защото нямаше да може да стигне на време”, казва пред bTV Цветелина, която трябвало да кацне в Лондон сутринта.
Клиентите на авиокомпанията недоумяват как се свалят пътници на тото принцип. Очевидци твърдят, че по време на проблема не е имало представител на Wizz Air. „Казаха, ако искам да разговарям с представител на компанията, да пътувам до Унгария”, споделя една от потърпевшите.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Т.о.ш.и.б.и.я.н
Коментиран от #2, #11
23:34 30.08.2017
2 нискотарифен тарикатлък
До коментар #1 от "Т.о.ш.и.б.и.я.н":
Ако ще и за евро да е не може да се продават едни и същи места по два пъти, това си е измама! Не става въпрос само за резервация и нейното дублиране, а за продажба на едно и също нещо два пъти. Защо е нужен овърбукинг, щом местата са платени на тях, какво им пука, ако хората не дойдат даже самолета, ще е по-лек и ще харчи по малко дет се вика. Ама хората само си мрънкат вместо да им избичат едно колективно дело. Теяот Wizzair си плещят, че било законно, но не казват точно, колко % овърбукуинг е разрешен ? Защо журналистите им вярват и никой не си направи труда да проучи, как е наистина, защото който вярва на думите на авиокомпании е глупак !00:09 31.08.2017
3 Антон
Сега ако сме българи на място, трябва да им се покаже червен каттон от крайния клиент. Да видите как бързо бързо ше измислят изгодни оферти, за да си върнат клиентите.
00:15 31.08.2017
4 пътник
00:28 31.08.2017
5 Втора ръка сме
04:30 31.08.2017
6 НЯКОЙ СИ....
АКО ИЗОБЩО СЕ КАЧИШ.....
И ПАК ДУХАШ.....
08:05 31.08.2017
7 Попов
08:24 31.08.2017
8 JEEP
08:25 31.08.2017
9 babacola
08:34 31.08.2017
10 Киро
Има си Европейски регламент по този повод.
За такъв полет взимате 400 Евро обезщетение, па да видим докога ще го правят. Ма някой първо трябва да прочете и да знае!
Или Бай Ганьо е писател, а не читател?!
Четете малко преди да дращете глупави коментари.
Коментиран от #12
10:37 31.08.2017
11 Morgoth
До коментар #1 от "Т.о.ш.и.б.и.я.н":
Това е 5-те евро е мит. Нискотарифните са по-евтини, но цените под 90 евро са рядкост - пускат по няколко места на тях с рекламна цел, а за всяко нещо отстрани от сорта на багаж си плащаш допълнително. Да не говорим, че летят до второстепенни летища, които са на майната си. Има дори шанс за някой полет да се окаже, че нормалните са по на далавера.11:05 31.08.2017
12 Нико
До коментар #10 от "Киро":
Няма нужда от фирма посредник. Всичко се решава на летището. https://www.google.co.uk/amp/www.independent.co.uk/travel/news-and-advice/flight-overbooking-united-airlines-how-to-avoid-bumped-why-happen-airline-passenger-rights-a7690611.html%3fampМного си прав Киро за пишещите и четящите. Ако никой не си търси правата, компании като wizzair ще правят каквото си искат.
18:15 31.08.2017
13 БЪЛГАРИН
Или знаейки това, те искат да печелят двойно?
Разяснете по-ясно, защото не всички имаме пари да летим, но това не означава, че не съчувстваме на хората!
19:03 02.09.2017