Фадрома, превозвана на камион-платформа, се изтърси в канавката край пътя Димитровград-Хасково, близо до разклона за с. Крепост. Няма пострадали при инцидента, който е станал снощи, съобщи Haskovo.net.
30-тонната строителна машина вероятно не е била добре закрепена, предполагат работниците от Пътна помощ, които пристигнаха на мястото да я издърпат с тежка специализирана техника.
Камионът е със софийска регистрация, фадромата също. Машините работят по участъка от магистрала „Марица“.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 триста итридесети
11:20 11.03.2014
2 mentra
Коментиран от #5
12:43 11.03.2014
3 Vasik Atanasova
айде сега голяма работа станало карай да върви
16:31 11.03.2014
4 Владислав Димитров
18:57 11.03.2014
5 скар фейс
До коментар #2 от "mentra":
Случват се такива инциденти и добре, че няма пострадали. Колкото до работниците, ами за 300-400 лв какви да са. И ние с теб да им работим за толкова и нашата работа ще е такава.Коментиран от #6
21:50 11.03.2014
6 The Bear
До коментар #5 от "скар фейс":
Не - не е правилно да се каже "случват се такива работи"! В транспортния бранш съм, често минават през нас и пристанище тежки товари и машини - мерките които се полагат за тях са много стриктни, защото винаги се касае за човешка безопасност - заплатите в такива моменти нямат значение. Услугите с платформи и фадроми винаги са скъпи, и собствениците или фирмите оператори следва да дават по-нормални заплати, за да наемат подготвени хора за ефективна и безопасна работа. Свидливостта и глупостта на българския "бизнесмен" често подкрепян от някой "кръг" я на Доган, я на БСП са общо разпространени и за заплати на хората пари не се дават, икономисва се от мерки за безопасност и т.н. Това е резултата - финансовите загуби са огромни..... тази фадрома пак ще работи, но след доста пари хвърлени за ремонт.... А мерките са елементарни - укрепва се върху нехлъзгави подложки (гумите са ужасно хлъзгави върху мокър метал, та дори и върху гладко дърво), и се хваща с 4 работещи в три равнини укрепващи линии с шегели, вериги (или проволки) и талрепи (винтови обтегачи) - всичко това го има обикновено в оборудването на транспортните платформи.... Та такива неща се случват само във филмите на Доньо Донев (за тримата глупаци)..... Това е дело на д...ли......Коментиран от #7
20:07 12.03.2014
7 скар фейс
До коментар #6 от "The Bear":
Съласен съм! Исках да кажа, че работата на тези работници е отражение на цялата действителност в България. Причините си ги изброил.20:33 12.03.2014