БДЖ пуска в движение още от новодоставените германски вагони. За това съобщават от дружеството.
Те ще влязат в съставите на бързия влак „Чайка“ в понеделник (12 август), който пътува по направлението София-Бургас-София през Подбалканската железопътна линия.
Вагоните ще бъдат композирани във влака, който заминава в 16:30 ч. от Централна гара в София и пристига в Бургас в 22:45 ч.
„За един месец в движение вече са надраскани пет вагона в едно и също депо - това в столичния квартал „Надежда“. Въпроса е кога ще се вземат мерки от страна на транспортния министър и от страна на мениджмънта на БДЖ за подсилване на охраната в депо „Надежда“? Кога тези пет вагона ще бъдат изчистени?“, пише до телевизията Жоро Милев.
БДЖ предвижда във възможно най-скорошен порядък да включи германските вагони и във влаковете по направлението София-Варна-София.
Билети за пътуване с влак могат да бъдат закупени от касите в гарите, в специализираните железопътни бюра и през системата за онлайн билетоиздаване, която е достъпна на електронен адрес: bileti.bdz.bg, обясняват от дружеството.
При закупуване на билети за отиване и връщане пътуващите могат да ползват 20% намаление от редовната цена на билета.
Клиентите на БДЖ могат да се информират за разписанието на влаковете от електронния пътеводител на официалната страница на дружеството (www.bdz.bg), от служителите на билетните каси и гишетата „Информация”, както и на националния информационен телефон 02/931 11 11.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 да де
18:50 11.08.2024
2 ИМПЕРИАЛИСТ
Коментиран от #22
18:52 11.08.2024
3 Пет вагона надраскани
Коментиран от #6, #13
18:53 11.08.2024
4 миче що пропускате винаги
19:03 11.08.2024
5 пътник
Коментиран от #40, #41
19:05 11.08.2024
6 Коментар до #3:
До коментар #3 от "Пет вагона надраскани":
няма нужда толкова драстично5-6 обучени кучета да им направят дирки на панталоните ще е достатъчно
19:06 11.08.2024
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 незнайко
19:11 11.08.2024
11 ДЯДО ЙОЦО НЕ ГЛЕДА
19:12 11.08.2024
12 12340
19:17 11.08.2024
13 Мирише ми на лукс
До коментар #3 от "Пет вагона надраскани":
Пиши ку... и да си бегаме19:20 11.08.2024
14 хаа
19:25 11.08.2024
15 Какви са тези вагони без купета
19:28 11.08.2024
16 София-Бургас 6,15ч.-450км.
Без коментар.
19:30 11.08.2024
17 Наблюдател
Коментиран от #37
19:31 11.08.2024
18 Тоя ръждясал пирон
Гвоздейков, лигаво, долно влечуго!
Главанаков ще бъде съден заедно с всички от задругата му!
Всъщност, Главчев прибра ли се от воайяжа до Париж?
Коментиран от #27
19:32 11.08.2024
19 Винкело
Коментиран от #24
19:36 11.08.2024
20 Ти си
Целия живот в България е втора употреба от колата та до жената . Само децата ни неса защото си ги оправим сами - ако пък не обичаме ги като свои ...
19:41 11.08.2024
21 Ревизор-вагони
19:42 11.08.2024
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 ;полиу7ъ6т5
До коментар #19 от "Винкело":
Беше му това, че едни хора НЕ можеха да откраднат милиони...Това, че беше разработен и показан тестов модел на ремонтиран вагон в Дряново който е на доста добро ниво и модерно оборудван- НЕ Е важно...
Това, че цената му беше ТРИ ПЪТИ ПО-НИСКА от тази на немските вагони- НЕ Е важно...
Това, че щяха да се запазят много работни места в региона- НЕ Е важно...
Това, че поне още 15 бг фирми щяха да участват в ремонта, да изкарат пари, да плащат заплати и данъци у ваштъ дръжава- НЕ Е ВАЖНО...
Коментиран от #38
19:48 11.08.2024
25 Пенсионер ОСВ
Между другото и тази грозна пошлост дойде от прехвалената псевдо западна демокрация..!!
19:52 11.08.2024
26 Браво
20:02 11.08.2024
27 000013
До коментар #18 от "Тоя ръждясал пирон":
Наивник , за 35 години колко политика осъдена с ефективна присъда ?20:03 11.08.2024
28 Шано
До коментар #7 от "Град Козлодуй":
Мълчи бе пейзан20:04 11.08.2024
29 СПОРЕД МЕН
Коментиран от #31
20:06 11.08.2024
30 редник
До коментар #22 от "йхкл;":
/ - този тип вагони е за кратки пътувания максимум 2 часа, а НЕ за 500км. и 7 часа маршрут.../Така е - няма как човек да се отпусне и да дремне...
20:07 11.08.2024
31 ИМПЕРИАЛИСТ
До коментар #29 от "СПОРЕД МЕН":
Освен това от Дряново искаха баснословни цени в МИЛИОНИ...20:36 11.08.2024
32 КОНТАКТНАТА МРЕЖА Е 1500 В
20:39 11.08.2024
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 ИМПЕРИАЛИСТ 33
20:59 11.08.2024
35 Политкоретен
21:05 11.08.2024
36 Само да попитам
21:12 11.08.2024
37 ИМПЕРИАЛИСТ
До коментар #17 от "Наблюдател":
В голяма грешка сте, вагоните са 100 годишни....21:45 11.08.2024
38 ИМПЕРИАЛИСТ
До коментар #24 от ";полиу7ъ6т5":
Беше му "това", че се оказа, че монополиста не може да произведе в договорените срокове вагоните, а също искаха баснословни цени в милиони...21:51 11.08.2024
39 До Варненеца
До коментар #23 от "Варненец":
Май и ти не си от най-умните. 20 годишен таралясник. А защо да не предпочитаме чисто нови? Докато мисленето ти е "втора употреба" ще си втора употреба човек. Голяма гордост, да се возиш на 35 годишна скрап.22:06 11.08.2024
40 Пирончо
До коментар #5 от "пътник":
Със сигурност, за да пътуваш с тез тридесет годишните "нови" вагони искат повече пари и доплащаш 7,50.Преживях лично комфорта на 70-те години в един такъв уж реновеиран вагон от Бургас до София при 40 градусова жега и неработещи климатици. не си мислите, че дадоха вода на измъчените пътници - те са сами източник на приходи, без права и не заслужават никакви компенсации, след като са избрали екстремно пътуване с БДЖ-то.
А, заплатите на ръководните длъжности изобщо НЕ са малки - то инструктори, то началници, директори на поделения, на дирекции... да не говорим за управитетелте и борд на директорите. И в Германия не взимат такива космически заплати.
Влакът потегли с 25 минути закуснение от начална гара Бургас, след като беше стоял два часа на перона и хууубавичко се беше нагрял допълнително. Още с качването навсякъде е пропито с миризма на старо вехто и спарено, като не издребнявам за мръсния мокет, който е в оригинален вид от миналия век. След няколко часа, в херметически затворения вагон няма никакъв кислород - деца плачат, възрастни хора кълнат. Друга екстра на тези вагони, освен че не се отварят прозорците е, че няма нито щори, нито завеси и в най-големия пек вътрешността на вагона се нажежава допълнително и се пържиш в собствен сос. И, повярвайте ми във вагоне не пътуваше нито един маргинален тип. По едно време влакът спря защото на един човек получи сърдечна криза (дано това пътуване не е било фатално) и чакахме линейка. Тоалетните си понамирисваха
22:19 11.08.2024
41 Пирончо
До коментар #5 от "пътник":
Тоалетните си понамирисваха още при качването, но си представете си в какъв вид бяха след два часа, а пъуването и кошмара с неработещите климатици беше в началото си.Пристигнахме в София с 82 минути закъснение... с доплащане за нЕкакъв ускорен влак.
Едвам оцеляхме, ама нали Гвоздейката рече, че се возим адски комфортно, бързо, удобно и новите цени на билетите трябва да ни умиляват и с радоста да даваме по 100лв, за да ни подлагат физически и психически тормоз.
Не стига, че БДЖ-то е замряло някъде в 80-те години, ами са измислили, че можеш да си купиш задължителното запазено място само 5 дни предварително и ако имаш неблагоразумието да платиш билет отиване и връщане, ако си на почивка за една седмица трябва да загубиш един ден,за да отидеш до Бургас, да висиш около час и половина на опашка на касите, за да си завериш билета и да си купиш място. Обаче за същия влак, билети и места се продават една седмица предварително, но само, ако си купиш нов билет за София.
22:20 11.08.2024
42 Чико
00:44 12.08.2024
43 Гошо
05:58 12.08.2024
44 Фактор
07:11 12.08.2024