Започва доизграждането на югоизточния обход на Пловдив, dariknews.bg.
Трасето, което е продължение на път в участъка от пътен възел Скобелева майка при 98-ми км до изграденото кръгово кръстовище на 14-ти км от път II-86 и Асеновградско шосе, е с дължина приблизително 5 км.
От АПИ отбелязват, че с изграждането на отсечката транзитният трафик, идващ от АМ „Тракия“ и Свиленград, в посока път Пловдив – Асеновград и Смолян, ще бъде изведен от областния град.
Инвестицията е за над 41 млн. лв. Средствата са от републиканския бюджет.
"Строителството за доизграждане на обходния път започва на около 400 м след пътен възел „Скобелева майка“, ще продължава почти успоредно на железопътната линия и ще завършва при кръговото кръстовище на път II-86 Пловдив – Асеновград, който участък бе удвоен през 2019 г. Новата скоростна отсечка ще е с габарит Г20 - с две платна, разделени със средна разделителна ивица, с по две ленти за движение в посока и банкети. Ще бъде изграден и надлез над ж. п. линията Пловдив – Димитровград, с дължина 86 м.", отбелязват от АПИ.
От там уточняват още, че новата пътна артерия ще подобри значително транзитното преминаване от общините Куклен и Асеновград към АМ „Тракия“ и АМ „Марица“, а оттам до ГКПП „Капитан Андреево“, като облекчи натовареното движение в град Пловдив.
Срокът на строителните работи е 18 месеца.
Трасето, което е продължение на път в участъка от пътен възел Скобелева майка при 98-ми км до изграденото кръгово кръстовище на 14-ти км от път II-86 и Асеновградско шосе, е с дължина приблизително 5 км.
От АПИ отбелязват, че с изграждането на отсечката транзитният трафик, идващ от АМ „Тракия“ и Свиленград, в посока път Пловдив – Асеновград и Смолян, ще бъде изведен от областния град.
Инвестицията е за над 41 млн. лв. Средствата са от републиканския бюджет.
"Строителството за доизграждане на обходния път започва на около 400 м след пътен възел „Скобелева майка“, ще продължава почти успоредно на железопътната линия и ще завършва при кръговото кръстовище на път II-86 Пловдив – Асеновград, който участък бе удвоен през 2019 г. Новата скоростна отсечка ще е с габарит Г20 - с две платна, разделени със средна разделителна ивица, с по две ленти за движение в посока и банкети. Ще бъде изграден и надлез над ж. п. линията Пловдив – Димитровград, с дължина 86 м.", отбелязват от АПИ.
От там уточняват още, че новата пътна артерия ще подобри значително транзитното преминаване от общините Куклен и Асеновград към АМ „Тракия“ и АМ „Марица“, а оттам до ГКПП „Капитан Андреево“, като облекчи натовареното движение в град Пловдив.
Срокът на строителните работи е 18 месеца.
Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 5 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Джони Манолския
Коментиран от #2, #3, #4
07:20 25.09.2024
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Коментиращ
...
Коментиран от #7, #8, #9, #13
07:40 25.09.2024
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Коментиращ
До коментар #6 от "Коментиращ":
.....Трафикът от магистралата, плюс няколко инд зони, плюс множество населени места, се влива към Пловдив, завършвайки с ляв завой???!!!
...
Коментиран от #10, #11
07:44 25.09.2024
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Коментиращ
До коментар #9 от "Коментиращ":
На всички отговорни по веригата (съсипали България) им пожелавам народната любов!ПП. Благодаря и на отговорните за автоматичното триене! Някой ден и вас ще ви изтрият автоматично някъде!
07:48 25.09.2024
12 ха ха
08:12 25.09.2024
13 Тези въпроси
До коментар #6 от "Коментиращ":
към баш Строителя - Баце, по негово нареждане претупаха Скобелева майка в "градивно-опоскващия" му период. А трябваше да се направи с мисъл: естакади, на две нива, с идея за две платна... Типичен градеж тип ГЕРБ!!!11:14 25.09.2024
14 Иван
15:14 25.09.2024