Ще потърсим партньорство с най-добрите експерти в Европа, които имат опит в процедурите за безопасност в железопътния сектор. В кратки срокове трябва да бъдат преразгледани всички процедури и правила, и там където има пропуски - те да бъдат отстранени. Това подчерта заместник министър-председателят и министър на транспорта и съобщенията Гроздан Караджов на среща с Андреас фон Буш, ръководител на отдел „България, Унгария и Словения“ в ГД „Регионална и градска политика“ на Европейската комисия, който следи изпълнението на европейските програми в трите държави.
Вицепремиерът постави пред него въпроса за финансиране на тези мерки за техническа помощ през Програма “Транспортна свързаност” 2021-2027. “Нашата цел е да бъде сформиран сериозен екип от международни експерти, който да анализира обстойно всички процедури и да излезе с конкретни предложения към железопътните предприятия и оператори. Това трябва да стане в кратки срокове, защото не можем да допуснем да изгубим нито един човешки живот повече на релсите”, категоричен бе Караджов.
По отношение на изпълнението на ПТС 2021-2027 заместник министър-председателят Караджов заяви, че предстоят разговори с всички ангажирани институции, за да се ускори изпълнението на железопътните и пътни проекти. “Трябва бързо да намерим решение на всички отворени въпроси, които спират изпълнението на АМ “Струма”, тунела под Шипка и ключовите жп трасета между София и Пловдив”, каза Гроздан Караджов.
В рамките на срещата беше обсъдено и финансирането на мултимодалната гара Обеля. “Този проект трябва да бъде разглеждан като отличен пример за мултимодална връзка между метро, железопътен и автобусен транспорт. Нашата цел е всички хора, които идват в столицата, за да работят, да могат още на входа на града да оставят своите автомобили и да използват градския транспорт”, обясни Караджов и допълни, че проектът има пълна готовност и при осигурено финансиране от програмата, може веднага да бъде стартиран. От страна на Европейската комисия беше подчертано, че следва стриктно да се съблюдава изискването за равнопоставеност на инвестициите между Южна и Северна България, и възможността за включване на този допълнителен проект ще бъде определена спрямо общата карта на инвестициите от ПТС 2021-2027 по региони.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Питам само???
11:08 28.01.2025
3 Старата песен на нов глас
11:10 28.01.2025
4 Трол
11:10 28.01.2025
5 3.14К
11:10 28.01.2025
6 Брюксел
11:12 28.01.2025
7 Помним, помним!!!
Коментиран от #11
11:12 28.01.2025
8 Наготви
11:15 28.01.2025
9 Цитат
11:16 28.01.2025
10 Ала Бала
11:18 28.01.2025
11 Гроздан когато и да го уволниш...
До коментар #7 от "Помним, помним!!!":
винаги си закъснял!Гледам, че в това Правителство на ниво министри свясен няма!
Започва " точенето " на милиони от възможни и невъзможни схеми!!!
11:19 28.01.2025
12 Мафията вън!
11:19 28.01.2025
13 Факт !
Няма нито един проект, който да е построен от строителната мафия, който да не се нуждае от ремонт, непосредствено след пускане в експлоатация.
Само вижте пътищата на мyтpaта Борисов - не могат да изкарат и една година преди да се нагънат на вълни !
11:20 28.01.2025
14 6нтщ5ж
11:21 28.01.2025
15 Мнение
11:21 28.01.2025
16 Иначе казано ,
11:22 28.01.2025
17 Хахаха
11:22 28.01.2025
18 Фактите не лъжат!
11:23 28.01.2025
19 Въпрос?
11:24 28.01.2025
20 И аз питам
11:25 28.01.2025
21 Мафията вън!
11:26 28.01.2025
22 Заблуди
11:26 28.01.2025
23 Помним, помним!!!
11:26 28.01.2025
24 Рей
11:27 28.01.2025
25 Ирония
11:28 28.01.2025
26 ИТН = Има Такива Негодници
11:29 28.01.2025
27 Миш маш
11:30 28.01.2025
28 Лалугшр
11:32 28.01.2025
29 ЧОЧО
11:32 28.01.2025
30 Краденето започна!
11:33 28.01.2025
31 От Варна
1. Добре поддържани и контролирани за техническа изправност ЖП трасета
2. Качествени локомотиви и вагони, също проверявани от правоспособни технически лица
3. Висококвалифицирани и отговорни кадри, които обслужват системата на всяко ниво. Ликвидиране на “шуробаджанащината. ЖП-ец е моят татко, ЖП-ец ще съм и аз, само че, да не карам влака”.
Никак не е сложно…..
11:34 28.01.2025
32 Фъргов
11:34 28.01.2025
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 Отвратен
11:36 28.01.2025
35 Делта Хил
Дългия има контрол само над пигмея Тошко и брадавичестата свиня Балабанов.
Така че, Гроздьо ще краде за Орльо, не за зулусите!
12:14 28.01.2025
36 Българските граждани
Нека техният девиз да бъде: "Съединението прави силата "!
Това няма да остане незабелязано от нас и ще имат втори по комфортен мандат с повече депутати!
Ние сме с вас!
Коментиран от #39
13:40 28.01.2025
37 ДАСКАЛ ГЕНЧО
14:59 28.01.2025
38 115
За това време управляващите съсипаха реда и начина на работа в ЖП транспорта, размивайки отговорностите. Едни и същи ръководни кадри управляват жп транспорта, или доближени на партиите, или на ДС, но ефекта е съсипан железница. Товарни превози, които имаха база като вагони, локомотиви и депа са съсипан, а частните превозвачи набират скорост, това за мен е умишлено съсипва е на държавно предприятие, ПРОКУРАТУРА ИМА ЛИ? СЪЩАТА УЧАСТ Я ЧАКА И ПЪТНИЧЕСКИ ПРЕВОЗИ. БРАВО СЪСИПНИЦИТЕ, ПОЛИТИЦИ, И ПРОКУРОР ОРИ
16:55 28.01.2025
39 115
До коментар #36 от "Българските граждани":
Те са обединени в разграбването, не е ли очевидно!Трябва да съберат парички за евентуални нови избори!
17:02 28.01.2025
40 Този коментар е премахнат от модератор.