От самото си конструиране Столичният общински съвет трудно постига съгласие по която и да е тема или това става с цената на шумни скандали. Такива не липсваха и през изминалата седмица - от това как реагира кметът на проблемите с мръсния въздух, през нощния транспорт, до проблема с презастрояването. Васил Терзиев обяви, че лично ще отговаря за одобряването на строежи. Темата в студиото на „Пресечна точка” коментира общинският съветник от „Синя България” Вили Лилков.
„Градският транспорт в София трябва да бъде изцяло оптимизиран. Освен нощния транспорт, има и много дневни линии, които са на загуба”, посочи той. По думите му може да се окаже, че нощният транспорт в столицата не е по-губещ от някои и сега действащи дневни линии. Лилков се закани СОС да реши проблема така, че да е в интерес на всички. „Въпросът може да бъде решен в работна група за две седмици. Това означава, че темата може да бъде приключена до края на февруари”, подчерта общинският съветник.
Той коментира и трудна политическа обстановка в СОС. „Въпреки, че засега няма едно политическо мнозинство, което да е двигателят на Общинския съвет, се случват и хубави неща в София. Сега се строят 10 нови станции на метрото. В България е прието, че като оплюеш опонента си, получават политически дивиденти. Ние от „Синя София” обаче сме конструктивна опозиция”, каза още Лилков.
СОС планира да се работи по изграждане на мини водноелектрически централи по високонапорните водопроводи на София. „Стара идея, зелен проект, но най-после имаме съгласието на „Софийска вода”. Така няма да губим енергия, която да захранва София”, посочи общинският съветник.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 гробар
17:52 03.02.2025
3 СЗО
17:52 03.02.2025
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 честен ционист
Коментиран от #12
17:53 03.02.2025
6 Слава за БРИКС
18:19 03.02.2025
7 Гунчо
18:34 03.02.2025
8 Опти мистика
Коментиран от #10
18:36 03.02.2025
9 Тъмносиня София
18:58 03.02.2025
10 Традиции
До коментар #8 от "Опти мистика":
И с екзотични "българи", за които градският транспорт е нещо като магарето на дЕдо им - качват се на каручката толкова на брой, колкото успеят да се натъпчат и не ги интересува с какво се храни магарето. Когато не ги вози, те го разпрягат и го оставят самичко да си търси прехрана. Не ги е грижа дали няма да псовиса от глад или от преумора. Капичне ли се, ще краднат друго.19:01 03.02.2025
11 Смех
19:04 03.02.2025
12 Одобрявам!
До коментар #5 от "честен ционист":
Ти съзнаваш ли, че всъщност даваш много добра идея? Аз виждам реализирането й така: Вместо автобуси, тролеи или трамваи нощем по техните линии да се движат маршрутки, обслужвани от яки момчета - по двама в маршрутка. Който иска да се вози, да не може да прави това гратис, а ако е кьоркютук и повърне /с извинение/, да го накарат или да изчисти каквото е омърсил, или да си плати за почистването. Такъв мускулест обслужващ персонал на тези маршрутки да се набавя от средите на онези студенти в НСА /щангисти, борци, боксьори, каратисти и тем подобни/, които искат да работят по време на следването си. Разбира се, те ще претендират да са добре платени и това ще се отрази на цената на билетите за този нощен транспорт. Който иска да се вози нощем, ще има надценка, но пак ще му е по-евтино отколкото ако вземе такси. Ще има и още едно предимство - пияници и женкари няма да смеят да досаждат на момичета, които се прибират късно и няма кой да ги изпрати.19:10 03.02.2025
13 .../..\..
19:39 03.02.2025