Министерството на туризма започна широкомащабна международна рекламна кампания в каналите National Geographic и 24 Kitchen, част от групата на The Walt Disney Company LTD и Warner Bros. Телевизионната реклама за промотиране на България като дестинация за конгресен, кулинарен и винен туризъм стартира днес в девет държави и ще продължи до края на април. Паралелно с нея се провежда и дигитална кампания, която включва популярния формат pre-roll с нови клипове в YouTube.
Медийното партньорство включва телевизионно излъчване на 2430 рекламни спота на 9 стратегически пазара в Европа. Те са разпределени между каналите National Geographic, обхващащи Великобритания, Франция, Полша, Германия и Испания, и тези на 24 Kitchen в Нидерландия, Сърбия, Словения и Хърватия. Над 50% от клиповете ще бъдат излъчени в прайм тайма на телевизионните програми.
„Това е поредна стъпка в стратегията ни да представим България като дестинация с богат културен и кулинарен потенциал. Виното и гастрономията, заедно с конгресния туризъм, са ключови елементи в развитието на туристическия ни сектор и създаването на преживявания, които остават в сърцата на посетителите. Чрез партньорството ни с National Geographic и 24 Kitchen достигаме до милиони пътешественици, които търсят автентични и вдъхновяващи дестинации“, заяви министърът на туризма Мирослав Боршош.
Екип от групата на телевизионния гигант прекара няколко дни в България, специално за това партньорство, за да заснеме два 30-секундни клипа, промотиращи страната ни в ключовите направления „Вино и гастрономия“ и MICE (Meetings, Incentives, Conferences, and Exhibitions) туризъм.
Министерството на туризма и National Geographic имат успешно дългогодишно сътрудничество, като тази кампания е част от Годишната програма за национална туристическа реклама. Основната цел е да утвърди България като привлекателна и сигурна туристическа дестинация с разнообразни възможности за туризъм през цялата година. National Geographic е водеща световна медия, която достига 760 милиона домакинства по света. Медията заема първо място по потребителско доверие и е насочена към любители на пътешествията, културата и природата.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Добре дошли
Да видят софийската панелна постсъветска ко чина и умиращите села!
Коментиран от #4, #6, #10
10:08 20.03.2025
2 Готвачи нема
10:09 20.03.2025
3 Няма лоша реклама
Не чакайте сърби и хървати да дойдат
10:10 20.03.2025
4 Троян
До коментар #1 от "Добре дошли":
Спокойно бе. От Софийската кочина най много да видят летището. Рила, Пирин, Стара планина, Родопите. България е много красива страна. От панелката няма как да го видиш.10:22 20.03.2025
5 Новичок
10:34 20.03.2025
6 таксиджия 🚖
До коментар #1 от "Добре дошли":
Селяците много ви е яд, че панелните апартаменти в София започват от 200к лв. По-големи са от тухленото строителство, което го видяхме какво стана при заметресението в Турция.11:14 20.03.2025
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Бай Хой
12:12 20.03.2025
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Този коментар е премахнат от модератор.