Свилен Трифонов: Намаляването на скоростта по магистралите няма да реши проблема

9 Април, 2025 19:23 11 245 89

  • свилен трифонов-
  • ремонт-
  • пътища-
  • мерки

Той алармира, че пътят между Плевен и Ловеч също се нуждае от основен ремонт, но отговорните институции, в най-добрия случай, полагат пътна маркировка, и с това ангажиментите им приключват

Свилен Трифонов: Намаляването на скоростта по магистралите няма да реши проблема - 1

Мерките за пътната безопасност, обявени от правителството, няма да решат проблема, защото този проблем датира от десетилетия. Никой не е направил необходимото, за да се спре разрухата на пътната инфраструктура. Това заяви в ефира на NOVA NEWS народният представител от ПП-ДБ Свилен Трифонов.

Той допълни, че „не е възможно проблемите да бъдат решени за толкова кратък срок, както си мисли правителството“.

Това означава всички пътища да бъдат изкопани наново, да се подмени основата им и отново да се положи асфалтът. Това не е възможно. Това е по-скоро един кризисен пиар на правителството, защото винаги, когато има смъртен случай по нашите пътища, правителството демонстрира желание за бързо справяне с проблемите и изкарва на преден план някакви неясни стратегии. Такъв пример бе трагедията край Своге, но още няма кой знае каква промяна в тази посока, обясни депутатът.

Той алармира, че пътят между Плевен и Ловеч също се нуждае от основен ремонт, но отговорните институции, в най-добрия случай, полагат пътна маркировка, и с това ангажиментите им приключват.

„В последните години на този път много хора изгубиха живота си, включително и моя вуйчо“, сподели Трифонов.

По думите му намаляването на скоростта по движение на магистралите също няма да реши проблема. Вместо това той призова да се прилага по-голям контрол и изрази мнение, че рисковите водачи могат да се превъзпитат само с налагането на високи санкции, които обаче след това да се събират от държавата.

По друга тема от дневния ред депутатът обясни, че ПП-ДБ предвиждат да внесат вот на недоверие срещу кабинета на Желязков, но едва след като получим дата за членство в еврозоната.

Имаме стратегическа цел и това е влизането на България в еврозоната. Корупцията е наша тема, но до излизането на конвергентния доклад няма да подкрепяме вот на недоверие, внасян от другите партии, нито ще внасяме наш. Но щом стане ясна датата за членство, ще подготвим собствен вот на недоверие, разясни Трифонов.


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 19 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 си дзън

    39 1 Отговор
    Съд няма бе, съд няма. Това е проблемът на всичко в БГ.

    Коментиран от #76

  • 2 нещастници

    47 2 Отговор
    всички месрки със скоростта решават само БЮДЖЕТНИ ПОБЛЕМИ!
  • 3 ццц

    43 7 Отговор
    Това са бибитковски магистрали. Дупка до дупка, коловози, неравности....

    Коментиран от #5

  • 4 Китин от Китен

    33 11 Отговор
    Човек, който личното си тегло не може да контролира има претенции за експертно мнение върху проблемите на пътния контрол?
    Класика!
    Сега чакаме съветите му за здравословно хранене😂

    Коментиран от #7, #52

  • 5 Китин от Китен

    27 8 Отговор

    До коментар #3 от "ццц":

    Друго са си ППДБ-магистралите - прави като по конец, гладки като тепсия по всичките си НУЛА километри!
    Браво, пъпкодебарки, доживяхме да видим съвършеното ви пътно строителство😂

    Коментиран от #33

  • 6 По магистралите 60 километра в час

    39 4 Отговор
    По двупосочните 40 километра в час
    В София 10 километра в час.
    Става смешно но всъщност е жалко за управляващата коалиция.
    Безсмислени мерки защото пътищата са отчайващо неподходящи за пътуване. Те го разбират но предприемат абсолютно тъпи и затрудняващи движенията мерки.

    Коментиран от #13

  • 7 Даааааааа

    10 4 Отговор

    До коментар #4 от "Китин от Китен":

    Това беше добро
  • 8 коко

    34 4 Отговор
    вместо да намаляте скороста и вдигате глобите оправете пътищата иначе нищо няма да се промени не го ли разбрахте ве серсе.и такива
  • 9 Гост

    18 9 Отговор
    Трифонов,когато не разбираш от нещо не говори глупости.Плати си на консултант да те осветли по въпроса.За това ти дават 2/3 от заплатата ти допълнително безотчетни пари,но и тях искаш да икономисаш.затова заплатите ви са над 20 000 лева незаслужено пари.
    А колкото до катастрофата при Своге единствено виновен е шофьора карал с превишена скорост.
  • 10 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    16 4 Отговор
    Има два РАЗЛИЧНИ знака и при ограничение 200км/ч не е задължително да се кара с 200км/ч‼️
    Между другото знака за
    "задължителна минимална скорост"
    съм го виждал единствено на пътя Варна-Зл. пясъци при соца❗

    Коментиран от #15

  • 11 🇪🇺 Европейски Член

    20 4 Отговор
    Очевидно в България аутистите са много.Разбира се че не скоростта убива а лошите пътища и некадърните шофьори + колите от категория бок л у к а на Европа на по 30 години и тировете.
  • 12 Фен

    14 1 Отговор
    Така и не разбрах къде може да се кара със 140 ?!
  • 13 Китин от Китен

    30 9 Отговор

    До коментар #6 от "По магистралите 60 километра в час":

    Друже, карам от години по пътищата ни с разрешената максимална скорост, разумно изпреварвайки / когато се налага/, при съобразена с времето и трафика дистанция и без отсичане на завоите и никога не съм имал и най-малък проблем с пътя.
    Единствените проблеми по българските пътища създават смахнатите, безотговорни джигити.
    Като нищо си един от тях, след като реагираш така по темата.

    Коментиран от #21

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Кажи си

    5 9 Отговор

    До коментар #10 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Такъв знак няма!Т да не си м.а н г а л?

    Коментиран от #20, #23

  • 16 Гост

    7 8 Отговор
    Закони има, контрол трябва, както и скоростно събиране на глобите. Това с отпадането по давност, не трябва да го има.
  • 17 🇪🇺 Европейски Член

    14 6 Отговор
    Тировете натискат хора спазващи ограничението

    Коментиран от #28

  • 18 Законите в БеГето са пълен

    10 2 Отговор
    Т а ш а к 🖕🇧🇬
  • 19 Лумпен

    7 16 Отговор
    Дерат с високи данъци новите и мощните автомобили!
    Които са много по сигурни ..!
    И поощряват старите и неизправни каруци с ниски данъци..!
    ЛИЦЕМЕРИ !
    СТЕ !

    Коментиран от #89

  • 20 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    6 1 Отговор

    До коментар #15 от "Кажи си":

    На теб СУМПС от "Зрънчо" ли ти се падна❓
    Или въобще нямаш такова нещо‼️
  • 21 Здравей Китен

    13 8 Отговор

    До коментар #13 от "Китин от Китен":

    Ти си един от малкото които подкрепяш мнението че нямаме проблеми с пътната настилка маркировки виражи и събиране на вода при валеж по обратните виражи на магистралите която предизвиква аквапланинг. Анализирайки твърденията ти предполагам че никога не си бил в западна Европа за да видиш какви трябва да бъдат при нас пътищата и магистралите.
    С уважение ти предлагам да свалим скорост ти които съм посочил с още 10 км надолу за всички пътища за да удовлетворя твоите изисквания.
    А в София скоростта да стане пет километра в час.

    Коментиран от #51

  • 22 Веднъж видях на тракия

    14 4 Отговор
    Един бок л ук с скъп джип караше с 300 и ме подмина като спрял.Но след пет километра го настигнах беше се забил в мантинелата която беше влезнала вътре в джипа.Много се зарадвах направи ме щастлив.Дали спрях да му помогна?!Естествено че не!Мухахахахаха
  • 23 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    9 2 Отговор

    До коментар #15 от "Кажи си":

    Има ТРИ знака -
    🚔 за МАХ,
    🚔 за MIN
    🚔 и препоръчителна
    .....
    ПОСЛЕ ЗАЩО ИМАЛО БЕЗКНИЖКОВЦИ ПО ПЪТИЩАТА❗
    И ФИЛОСОФИ: " Книжка кола не кара!"
    🚔🚔🚔
  • 24 Лумпен

    14 0 Отговор
    Очаквам и Н С О да спазва всички ограничения на пътя...
    Да дават пример ръководителите..!
    И без това имат безплатни карти за БДЖ..!
    Там е бързо удобно и безопасно...!

    Коментиран от #25

  • 25 В НСО приемат само такива

    4 2 Отговор

    До коментар #24 от "Лумпен":

    Без книжка алкохолици наркомани и убийци на пътя като задължително условие е да не минат психо теста
  • 26 ГОСТ

    14 0 Отговор
    както винаги нашите набедени като политици хващат даден инцидент както казват хората от краката към главата.проблема се решава обратно от главата към краката. с тия си решения управляващите както винаги прехвърлят вината си към други за не свършената си работа за която са назначени. най лесно е да прехвърлиш да отговорността на друг за несвършената си работа за която получаваш заплата от данъците ни. както винаги тежестта и вината е на дънаклоплатеца но държавниците ни са ни лук мирисали ни лук яли. имаме закони който някой трябва да спазва и дру който да ги прилага но нито едните нито другите ги спазват. едните се чувстват безнаказани другите не си вършат задълженията като видят скъпи коли на хора с пари.и кой ще го обере пак тия с таратайките и ниския доход. перото от приходи като наказания и санкции ще нарастне и може би да бие като стойност ДДС но къде отиват тия средства купуват си коли камери за още повече приходи нито лев за подобряване на пътната мрежа която е в окаяно състояние и това е главната причина.
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Гост

    12 3 Отговор

    До коментар #17 от "🇪🇺 Европейски Член":

    Вярно е. Ужасно са нагли. Ако кат спираха тирове за.нарушения, липсите в бюджета нямаше да ги има.
  • 29 Тулуп

    6 9 Отговор
    Намаляването на скоростта винаги е полезно,АМ Тракия не може да се кара с 140 опасно е скапан път веднага ви казва намаляй и се пази от джигити,целта е да се прибереш при семейството,колко коли си изпреварил няма бонуси

    Коментиран от #32, #44, #45

  • 30 130 е нормална скорост

    11 1 Отговор
    За магистрала но ако искате я направете 80 за по сигурно че сте а у т и с т и.Ако някои се съмнява.
  • 31 УЕЙЗ

    12 0 Отговор
    А тия цивилките като нинджи ли да ги маркираме?
  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 хах

    6 2 Отговор

    До коментар #5 от "Китин от Китен":

    Че той и бибитко не може да построи магистрала за 1 година бе, шебек.

    Коментиран от #39, #42

  • 34 Това е истината

    7 17 Отговор
    Максималната скорост по магистралите да се намали на 120 км/час.В много европейски страни максималната скорост по магистралите е такава и при по добри пътища.

    Коментиран от #36, #43

  • 35 Съжалител

    5 0 Отговор
    Горките хорица . Политиците много заслабнали ми се виждат масово по ТВ и снимки в медии . Така и така сами си определят заплатите ,та да вземат малко да си ги вдигнат до 15 хиил. основна поне. Другото до 30 хиляди си е бонус или хонорар и не се брои . Когато паднат от власт са им осигурили участие в едно предаване реалити на ужким с добри награди минавайки на кантар. А той трябваше да е на вратата на НС и още с първото влизане в парламента да се претеглят и когато накрая излизат / след има -няма 25-30 години / за пенсия също . На всеки 6 месеца да ги теглят и да видим има ли файда от хрантутенето и колко е приръста за празниците.
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 140 максимална скорост

    1 10 Отговор
    На магистрала и легализация на всички наркотици FuckOFF

    Коментиран от #65

  • 38 🇪🇺 Европейски Член

    6 1 Отговор
    Тоя дебеланко се е уял
  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Да започнем

    9 1 Отговор
    Започнете съдебни дела срещу некачественото изпълнене на пътните настилки. Отнякъде трябва да започнем борбата с хайдуците във властта. Те са силни, но се страхуват от всички нас.
  • 41 Станчев

    6 1 Отговор
    Цената на горивата падат . Тук обаче трябва да се краде и ниска цена не се допуска в бюджета. Всичко ни е скъпо поради събирането на ДДС ,акцизи и лицензи. Сега по-ниска скорост , повече глоби веднага чрез включване на всички възможни камери и разни небоядисани коли . Глоба веднага и на място . Ако нямаш пари или си безработен може и да разрешат стрелба ,най-добре -да не се мъчиш повече. Всичко оправдава приказката любима на политиците " Вола щкато рие ,хвърля онова на гърба си " . Ако не ни окрадат през асфалта ,ще е директни глоби всевъзможни рестрикции за шофьори докато тях ги возят в държавни коли.
  • 42 Китин от Китен

    3 5 Отговор

    До коментар #33 от "хах":

    Бибитко строеше по 30-40 км магистрали годишно.
    Просто факт.

    Коментиран от #46, #47, #50

  • 43 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    7 1 Отговор

    До коментар #34 от "Това е истината":

    В много европейски държави
    заплатите са по 2 000 €❗
    Да вземат и тук да ги направят такива 🤔

    Коментиран от #54

  • 44 Е пътя че е скапан спор няма

    5 0 Отговор

    До коментар #29 от "Тулуп":

    Магистрала е силно казано на тези а н а л н и пътища които са направени в бе ге кл о ак ата но с 140 може да се кара по тях с цел безопастност разбира се по бързо да преминеш през този ад
  • 45 Здравей тулуп

    8 0 Отговор

    До коментар #29 от "Тулуп":

    Явно и лупите признавате че проблемът е в пътната настилка на магистрала Тракия и затова трябва да се намали скоростта А защо ние плащаме винетки и пътни данъци за да имаме такава настилка и да ни налагат ограничения. Хайде сега отговаряй на този въпрос къде се крие на котката опашката.
  • 46 Магистрали от бело

    4 0 Отговор

    До коментар #42 от "Китин от Китен":

    Строеше по толко километра
  • 47 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    8 1 Отговор

    До коментар #42 от "Китин от Китен":

    Не е по 30-40!
    " Посттоили сме мад половин милиард километра магистрала! Само за десет години", похвали се в Бяла Слатина Бойко Борисов!
  • 48 Регулатор

    2 0 Отговор
    Проблема са скоростта с която магистралите бягат от колите, понеже искат да нямат дупки и бягат от тия дето ги правят. А кои са те? Това са тия дето поставят асфалта!
  • 49 🇪🇺 Европейски Член

    8 0 Отговор
    Къде са парите от винетките?Очевидно не са в ремонт на пътища!
  • 50 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    8 0 Отговор

    До коментар #42 от "Китин от Китен":

    Та 500 000 000 км за 10 години си е по ....
    по...50 000 000 км на година ❗

    Коментиран от #53

  • 51 Китин от Китен

    6 5 Отговор

    До коментар #21 от "Здравей Китен":

    Не знам по какви магистрали караш, но така и не си се научил да четеш с разбиране.
    Не съм казал, че "нямаМЕ проблеми с пътната настилка. Казах, че "нямаМ" проблеми с нея. Защото карам разумно. И защото съм добър шофьор.
    Хора като теб имат проблеми навсякъде, запиши си го някъде, белким започнеш да спазваш правилата за безопасно шофиране по-добре!

    Коментиран от #61

  • 52 Прилагаш психични хватки

    0 4 Отговор

    До коментар #4 от "Китин от Китен":

    Явно си лично заинтересован да манипулираш общественото мнение.
    Българите и без това са леко психи ще ме разбереш за какво ти говори и голяма част от тях ще ти повярват на глупостите.

    Коментиран от #56

  • 53 Китин от Китен

    4 3 Отговор

    До коментар #50 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Защо не ми кажеш колко км магистрали построиха за четири години любимците ти от ППДС?
    Защо не ми обясниш кой открадна 100% от парите за магистрално строителство за тия четири години?

    Коментиран от #55, #71

  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 Китин от Китен

    2 0 Отговор

    До коментар #52 от "Прилагаш психични хватки":

    Първо научи каква е разликата между думите "психични" и "психологически", а после заповядай да поговорим вменяемо.
    / За да не се терзаеш излишно, подсказвам - една неграмотност е разликата!/
  • 57 редник

    7 0 Отговор
    / По думите му намаляването на скоростта по движение на магистралите също няма да реши проблема. /

    Така е - няма нужда да се намалява скоростта!
    Сега нормално се кара със 120-130 км, при изпреварване - 140...
  • 58 🇪🇺 Европейски Член

    3 1 Отговор
    Неколко коли счупих по българските гмо имитации на пътища ще осъдя България в Страсбург да ми плати обещетение
  • 59 1111

    3 0 Отговор
    Все отнякъде трябва да се почне! Крепенето на Боко също нищо няма да произведе, но го крепите, нали?
  • 60 Бели Магистрали

    2 0 Отговор
    Кокаин.Карай бавно.
  • 61 Здравей Китен

    4 3 Отговор

    До коментар #51 от "Китин от Китен":

    Отново се опитваш да манипулираш общественото мнение и лично мен мен дали съм млад , стар шофьор и как трябва да шофирам . Дали съм добър или съм лош и това е подвеждащо за общественото мнение. Ако бяхме в съда щяха да те накарат да си оттеглиш въпросите.
    Единственото което ти намеквам че си плащаме пътни данъци и винетки и трябва да се движим по перфектна настилка защото сме я платили. И не трябва да има ограничения поради лоша такава и катастрофи с жертви поради същата причина. Аз си плащам за добре свършена работа от държавата и прилежащите и институции. След като те не ни го предлагат защо им плащаме.
    И защо най-честата причина за катастрофите която е вписана в актовете на КАТ е несъобразена скорост при положение че ако на знака пише 120 и ние сме се движили с тази скорост има неравност и ние сме се подхлъзнали или сме влезли в нея и сме спукали гума или цепи ли джанта. Не понасям манипулатори като теб.

    Коментиран от #69

  • 62 Този е дебело

    2 1 Отговор
    Ко п еле
  • 63 Китин от Китен

    4 2 Отговор

    До коментар #55 от "Човека иронизираше":

    А в отговор на този цитиран лапсус / защото приказката за тия 5000....0000км , които Бибитко изтърси в момент на ентусиазъм беше точно и единствено лапсус/ аз посочих по колко км магистрали строеше годишно същият този Баце.
    За сведение и сравнение с построеното от неможачите, дето го критикуват по цял ден.
    Уведомявам и теб - неможачите построиха точно 0 км магистрали за четири години.
    Сега можеш да ми заявиш, че винаги ще гласуваш за неможачите, защото си падаш по съвършено построени магистрали с дължина 0 метра.
    Лошо няма.
    Аз предпочитам да карам по калпави, но построени магистрали. Непостроените не ми вършат работа.

    Коментиран от #67

  • 64 Пейтриът

    6 0 Отговор
    Сулю и Пулю карат коли,Сулю и Пулю-упрвляваши.
  • 65 да ама не

    2 1 Отговор

    До коментар #37 от "140 максимална скорост":

    Fuck0FF и за двете ти предложения!🖕😎
  • 66 Дшфлц

    5 0 Отговор
    Правилно, това ще доведе само до повече глоби от което печели държавата, но пътя няма да оправят...
  • 67 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 68 ХАРОН

    10 1 Отговор
    Днес шофирах до Пловдив и обратно(София). Отново ниско прелитащи и връхлитащи с 200, без грам шофьорски умения и най- важното- култура. Добре, бе , теле! Твоето МПС върви с 250, моето- не, изпреварвам със почти 150(в нарушение) как си представяш, че ще се "изпаря" само защото ще ти наруша средната скорост от 180? Друг проблем. Турски тираджия, има знаци- забранено за изпреварване от товарни МПС. Около 2 минути изпреварва наш патриот, който и той не връща газта за да се получи върволица от 20 автомобила зад тях. В този ред на мисли с нашите скъсани двулентови магистрали задължително забрана за изпреварване на товарни над 3.5 тона. Подпомагаме бизнеса на турските превозвачи ли? Тази мярка я има в много централно европейски страни и няма да е прецедент.
  • 69 Китин от Китен

    7 2 Отговор

    До коментар #61 от "Здравей Китен":

    Манипулациите на общественото мнение се доказват.
    Но ти се задави нещо с това "-МЕ" и фактически наличното "-М".
    Извинявам се за това задавяне, не можех да предположа , че толкова лесно се задавяш...
    Иначе, по темата:
    1. Разбира се, българските пътища не са в топ-състояние. Преведено за хора с тесни гърла: има участъци без особени проблеми и такива, по които трябва сериозно да се съобразяваш с пътната настилка. Е, аз се съобразявам. Ти мощно изискваш идеални пътища, защото си плащаш данъците.
    2. Аз също съвестно си плащам данъците. И плащам доста над средното ниво. Не бих имал нищо против пътищата да са идеални, но не се оплаквам излишно, защото знам нещо, което ти няма как да знаеш - пътните данъци у нас са толкова ниски, при това толкова се краде от пътно строителство, че да очаква съвършени пътища срещу тези пари може само откровен дебил.
    3. Само за сведение - налага се да поддържам кола/жилище и в България, и в една западна страна. У нас имам автомобил и жилище от висок клас, а на запад от родината имам малък апартамент и автомобил за времето, когато съм в тамошния филиал на компанията. Съотношението на разходите за поддръжка на жилище/кола в БГ и оттатъка е около 1:6. Шестицата е за малкия апартамент и градското автомобилче "там". Когато стигнем разходите там, ще имаме основанията да искаме съответното ниво на пътища. При тези данъци и такси - толкова.

    А ти продължавай да вярваш в чудеса / да платиш минимално, а да получиш максимума е
  • 70 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 71 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    8 0 Отговор

    До коментар #53 от "Китин от Китен":

    Айде малко се успокой, че ще вдигнеш кръвно❗
    Първо Кир.40 Про.100.то не ми е любимец,
    нито влезлия в СУ по поръчка на ДС на БКП наско❗
    Второ, кой точно ЧЕТИРИ години от тяхното управлявление питаш🤔❓
    Трето, за качеството на БОЙКОСТРАЛИТЕ
    - за надлеза край Търговище чувал ли си нещо❓ Как се срути преди.да го открият и намериха мидени черупки ❗
    - за вълните по "Тракия" ❓
    - за бойколината за Русе, дето ляв завой се прави от .... скоростната лента❓
    - а за Вичо Касичката и за ГеПи Груп❓
    ....
    и виж все пак за 35 години колко км общо са построени в БГ, че да не се излагаш‼️

    Коментиран от #72

  • 72 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    3 0 Отговор

    До коментар #71 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Второ, за коИ точно....
  • 73 Мислещ

    8 1 Отговор
    Най-лошите шофьори са тези, които искат да се намали скоростта, просто защото не могат да карат адекватно на магистрала и са опасни за останалите ! Айде да видим, като стане 130 а не 140 с колко ще намалеят труповете !?

    Коментиран от #74

  • 74 Джоко

    3 0 Отговор

    До коментар #73 от "Мислещ":

    Прав си. Пак ще им пречат тировете(не могат да ги изпреварват) и да не задръстват трафика. Пак ще им свети слънцето ниско в очите, няма да виждат неравностите, маркировките, знаците, мантинелите и ниско прелитащите гугутки... Но и те са на пътя, а вие, можещите просто, като по- добри, трябва да се съобразявате с тях- те с вас не могат!
  • 75 Иван

    1 2 Отговор
    Няма няма. Има и още как има решение щом се започне промяна , а не мрънкане на дебелошкембелийско оправдание. Тантурестия мрънкач доброволно всеки ден само да стои на опасен участък и да мери скоростта и къса фишове. Още 239 мрънкача кръшкачка доброволно на още 239 опасни участъка за по три часа всеки ден. За една година ще обследват всички пътища в България включително и черните пътища. Хем ще отслабнат и пари от глоби ще вкарат в Държавата , поне 10милярда лева.
  • 76 Иван

    1 2 Отговор

    До коментар #1 от "си дзън":

    Няма няма. Има и още как има решение щом се започне промяна , а не мрънкане на дебелошкембелийско оправдание. Тантурестия мрънкач доброволно всеки ден само да стои на опасен участък и да мери скоростта и къса фишове. Още 239 мрънкача кръшкачка доброволно на още 239 опасни участъка за по три часа всеки ден. За една година ще обследват всички пътища в България включително и черните пътища. Хем ще отслабнат и пари от глоби ще вкарат в Държавата , поне 10милярда лева.
  • 77 Отстрани

    4 0 Отговор
    Жертвите от катастрофи в България намаляват всяка година , а колите и транзитния международен трафик се увеличават, така че не е толкова зле положението на фона на коларските пътища които имаме.
    На практика всички основни пътни артерии и трасета в държавата са изградени и завършени още преди 40 години. Нови почти няма, но дори и вече наличните не се подържат или това се прави полувинчато с цел кражби.
    Нали четохте анализа на мястото на катастрофата!?
    Асвалтът от 1975-та година (преди 50 години) отговаря на изискванията и има достатъчно сцепление, а новият от закърпения участък е под всякаква критика.
  • 78 Хел Бой

    5 0 Отговор
    А всички коментиращи тук: Чували ли сте израза на Калпав ..й вълната му пречи. Нито пътищата ни са пътища. Нито шофьорите ни са шофьори. А повечето от колите ни са трошляци за моргите. Какво искате да стане? Единствено ако забранят личните МПС-та ще има някакъв ефект. И пак да го върнат на 120 км/ч. както беше през соца няма да се оправят нещата. Може само да се направи промени в свидетелствата за управление на МПС. Младите водачи не трябва да шофират мощни коли. Най много до 120 к.с. Или най добре да се забрани една определена марка автомобил в България наречена (" Бърка Маслото с Вода" ).

    Коментиран от #84

  • 79 Ами !.. Да ги !

    3 0 Отговор
    Ами !.. Да ги !

    Да ги Разкопаем !

    Тогава !

    След като Едните не са се научили да ги правят !

    Както Трябва !

    А Другите не са се научили !

    Да ги ползват !

    Както трябва !

    Защо !

    През Социализма !

    Този проБлем !

    Го Нямаше !
  • 80 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 81 Шаран БГ

    6 3 Отговор
    Той ПРОБЛЕМЪТ не е един. Съвкупност от проблеми водят до неприятни последици !!
    Че намаляването на скоростта на аутобаните няма да реши всичките проблеми е по-вече от ясно .
    НО уважаемият г-н Трифонов прави ли разлика между 39 м/с и 30 – 33 метра в секунда.!? Като не прави , нека направи разрешеената скорост по АМ 180 км/ч
    Скоростта дори от ,140 км/ч не се спазва. Защо в Германия, Испания, Чехия..... няма ТОЛЕРАНТНОСТ при определяне на скоростта и последвалата глоба. Ако превишиш скоростта с 2-4 км/ч е нормално , допустимо, човешко или поради грешка в скоростомера. Но да има някакви 10 % / т.е. 140 + 14 = 155 км/ч / 43 м/с / - това граничи с безумието !! На "първокласните" - 90 км/ч + 9 км/ч = 100 км/ч и всички "големи шофьори" фучат със 110 км/ч , дори и с по-големи скорости !! Много пъти съм пробвал , карайки с 90-95 км/чч.. Няма автомобил, който да не ме изпревари! Ама имало дъжд., сняг, поледица, мъгла с нищожна видимост - няма да се влачим като черва - ще изпреварвамее !! Какво мога да направя при такива ненормалници на пътя? Само леко вдигам крака от педала на "газта " и лътно в дясно , . Често се шмугват пред мен с риск да ме ударят......... За това десният крак леко докосва спирачния педал - знае ли човек какъв "педал" го изпреварва !?
  • 82 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 83 Бай Хой

    5 1 Отговор
    140 на магистрала е нормална максимална скорост ,който не иска да кара по бавно в дясно ,обаче да карам със 140 и да ми просветват джигити не съм съгласен ....и на 100 да ограничат пак ще карат с 200 ако няма строги санкции .....решете си проблемите със глобите и махнете ненужните ограничения ....прав двулентов път извън населено място с ограничение 40 е смешно .....
  • 84 редник

    1 0 Отговор

    До коментар #78 от "Хел Бой":

    / Младите водачи не трябва да шофират мощни коли. Най много до 120 к.с. /

    От колите ни най-внимавам, когато карам най-малката - "само" 70 к.с., и понеже е малка и лека - натисна ли газта, включва турбото, бързо изрежда скоростите 2-3-4 и, като погледна километража - вече е на 60-65, лека спирачка, да я върна на 50, че снимачки и полицаи дебнат... 120 к.с. за начинаещи шофьори са много, може би до 70 к.с. първата година, и ако нямат нарушения - права за по-мощни коли...
  • 85 Пунта Наея

    3 0 Отговор
    Но вкарването на Асфалт паша и на Шишо Кеша в затвора ще реши много проблеми, включително и тези, за които говори Трифонов.,
  • 86 Понеже нашите "управляващи"

    1 0 Отговор
    Са "новатори" предлагам вместо излишно да затрудняват трафика с тези измислени колчета, които с нищо няма да подобрят ситуацията, а само ще изнервят допълнително и без това доста изнервените Български шофьори следното:
    1.Вместо излишно да харчат пари за нови пътища и магистрали да стеснят съществуващите така, че да няма възможност за никакво изпреварване и трафикът да върви със скоростта на най-бавното превозно средство.От КАТ умишлено да издирят от "Факултето", "Орландовци", "Максуда" , "Филоповци", организират и пуснат в циркулация срещу заплащане конски каруци за да няма "изненади", а край пътя да се увеличат "капанчетата" предлагащи храна на поносими цени, понеже едно такова "пътуване" от Варна до София ще трае една седмица.Така ще живне и икономиката.Ако и това не проработи да се въведе пътен знак изобразяващ човек на гърба на който има лек автомобил и всеки водач при появата му незабавно да слезе и да качи автомобила си на гърба си в посочения участък.Ако не може сам да потърси или почака помощ от други СЛУЧАЙНО преминаващи! Така всичко ще е наред и няма да има главоболия! Успех!
  • 87 Асен Василев

    0 0 Отговор
    Ви го каза в прав текст,р България не е изобщо бедна страна,краде се страхотно и безогледно от всичко.А ние блеем като овце
  • 88 Валери

    0 0 Отговор
    Не само че няма а и нищо няма да се постигне не е виновна скороста а лошите пътища аз онзи ден влезнах в една дупка с 40 км/ч и освен че стана балон а гумата е на два месеца и струва 320 лв и цялата предница замина от дясната страна да не говорим че колата отскочи в другото платно за това скороста ли е виновна като ограничението там е 90 а аз от както стана случая с детенцето от нашите политици чух само намаляване на скороста и по високи глоби но никъде не чух че се почват ремонти по пътищата ама качествени а не като до сега защото по пътя за монтанско миналата година сменяха асфалта а сега е целите в трапове ме качествени стига са ни лъгали хора толкова ли не се усещате че не само ни крадът а и убиват вдигайте се
  • 89 Този коментар е премахнат от модератор.

Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове