Прокуратурата обвини кмета на Костинброд Трайко Младенов за катастрофата, станала в неделя вечерта, при която загина мотоциклетист.
Инцидентът стана малко преди 19.00 часа на пътя за София . Според разследващите кметът нарушил правилата за движение по пътищата. Той предприел маневра, която станала и причината за смъртта на мотоциклетиста.
Кметът остава на свобода срещу парична гаранция от 5000 лева. Наложена му е забрана да напуска страната. Отнето му е свидетелството за управление на МПС.
Поставете оценка:
Оценка 2.8 от 10 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 El comandante
Коментиран от #2
17:50 02.07.2019
2 Шамаросаният Белязан
До коментар #1 от "El comandante":
Аз мислех че е обратното, че действат честно и почтено18:03 02.07.2019
3 123
Коментиран от #12
18:19 02.07.2019
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Чичо
Апропо аз съм истинския Чичо. Не крадете самоличности.
18:32 02.07.2019
7 А медал от
18:41 02.07.2019
8 Гледач
18:45 02.07.2019
9 El Torro
19:09 02.07.2019
10 Toko
Така правим всички, на пътя и извън него.....
Коментиран от #14, #15
19:13 02.07.2019
11 machete
19:27 02.07.2019
12 Зайко Байко многознайко
До коментар #3 от "123":
Липсата на книжка за мотоциклет не е основание да бъде убито момчето! Безнаказаноста на системата е проблем драги ми слепецо! Докато има такива, като теб , безнаказанноста ще бъде избирана да властва, ясно!Коментиран от #19
19:32 02.07.2019
13 Бай
19:41 02.07.2019
14 Ogi
До коментар #10 от "Toko":
Адски си прав Токо. Ама то толерантността вече 30 години я няма А Става все по-злеЯвно в България и глобите не помагат защото няма никаква събираемост.
Докато не започнем с изстрел в главата на всеки който превишава ограниченията Не виждам как ще се оправят нещата Ама то след няколко дена ще останем двайсет-трийсет шофьор в България
Коментиран от #16
19:42 02.07.2019
15 Антон
До коментар #10 от "Toko":
Ако засила влекача и взема та сгреша и ти размажа семейството докато сте си в колата ще ти вдигна ръка да ми простиш. Аналогията е абсолютно същата като да сгрешиш със колата и да ме размашеш докато съм на мотора.Коментиран от #22, #23, #37
19:51 02.07.2019
16 Kirumo
До коментар #14 от "Ogi":
Доказвано е хиляди пъти, че скоростта, сама по себе си, не убива. Ако скоростта беше толкова опасна, то само в Германия и Италия щяха да измират по няколко милиона души по пътищата. Превишената скорост е най-малкия и незначителен проблем относно катастрофите.Коментиран от #21
19:51 02.07.2019
17 Ммм
Коментиран от #20
20:51 02.07.2019
18 55555
21:33 02.07.2019
19 Байко зайко
До коментар #12 от "Зайко Байко многознайко":
Ами по твоита логика и кьораво и съкато да се качва да кара пък книжката не е важна!! Тъ... пак!!21:34 02.07.2019
20 Хнммм
До коментар #17 от "Ммм":
А кой е виновен??? Мотористта кара пиян и без книжка, кой??21:35 02.07.2019
21 Абееее
До коментар #16 от "Kirumo":
Ти спираш ли да се друсаш!!! Къде превишената скорост е позвилена и е незначителен фактор!?Коментиран от #46, #47
21:37 02.07.2019
22 Да бе ама
До коментар #15 от "Антон":
Ако си на мотора пиян и без книжка и караш с 200 кой ти е виновен!!21:39 02.07.2019
23 Токо
До коментар #15 от "Антон":
Антон, явно не разбра какво съм написал: скороста убива всички! И тебе и мене...ако обаче караме по-внимателно, грешките ще да са поправими. Та за такова махане имам идея, калник, броня, все ще ги прежалиш някък. Ако ме разбираш. Дай шанс и ти с влекача, може би имаме някоя любима обща песен...22:21 02.07.2019
24 35353
Коментиран от #25
23:09 02.07.2019
25 Честен човек
До коментар #24 от "35353":
Кмете, ти ли си?23:18 02.07.2019
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Нина
23:23 02.07.2019
28 Петър
23:30 02.07.2019
29 Манчо
И сега всички мижитурки от общината са впрегнали мизерните си сили да защитят човека отнел живота на млад човек.
Това че е без книшка не дава право на никой да отнема живота Му.
23:38 02.07.2019
30 Лиле
00:46 03.07.2019
31 333
Коментиран от #42
02:59 03.07.2019
32 Ставрю
06:00 03.07.2019
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 Нина
09:57 03.07.2019
35 бббббб
09:58 03.07.2019
36 Нина
10:00 03.07.2019
37 Антон
До коментар #15 от "Антон":
Съгласен съм и приемам примера, но разумното шофиране съдържа и елемент на предвиждане на евентуална грешка, дори и възможността на някои участник в движението да му прилошее.10:18 03.07.2019
38 Властимащите се самозабравят
11:09 03.07.2019
39 Как в кръговото,
11:17 03.07.2019
40 Ехан
12:05 03.07.2019
41 Ако кмета действително
13:26 03.07.2019
42 gvdff
До коментар #31 от "333":
Внимавай какви въпроси задаваш на ограничените промити мозъци. Те не разбират различното, знаят своето. Още не може да коментираме скоростта на моториста, но маневрата на кмета е ясна и всяка година мотористи го отнасят най-скъпо. Но е много по- смилсено да се слагат камери да гледат скоростта, от колкото реално да се контролира движението. Историята помни, как мотористи с книжки и в ограничението (доказани) са загивали след непозволена маневра от страна на автомобилист. Моториста умрял, убиеца дори не осъзнава какво толкова е направил, няма и как, не е осъден.13:32 03.07.2019
43 Гост
14:30 03.07.2019
44 друг Гост
Коментиран от #45
14:32 03.07.2019
45 333
До коментар #44 от "друг Гост":
И ако съм 500 метра след теб с твойта скорост, как ще ме видиш? Ще видиш тоя един от 10, който е решил да шпори с всичката газ. Постоянно ме питат карам ли с 200, 250, а мотора ми е с максимална под 200. А някои даже го определят като пистов на вид. Ни е пистов, ни е спортен. Нощем си седи в гаража, не се гоня по булевардите с никой, и ауспуха ми е тих, за да не надувам собствената си глава. И другите 4 на други 4 моториста също са там.Познавам много мотористи. "състезателите" са единици. Останалите караме съвсем нормално. До Бургас с мотора ми трябва към 50% повече време, отколкото с кола. И 80% от нас сме така.
И ако тръгна да минавам през кръстовище, на което насрещните могат да правят ляв завой едновременно така, както с колата, ще ме очистят за нула време. Минавам с под 30, за да имам време да реагирам, и за да ме видят. И пак са ми казвали, че карам бързо. Не, не карам бързо, мотора е малък, и изглежда, че е по-далече.
Аз как ги виждам тия невидимите мотористи? Виждам ги, понеже гледам и за мотористи, и за велосипедисти.
20:03 03.07.2019
46 Kirumo
До коментар #21 от "Абееее":
Според статистиката на КАТ, превишената скорост е основна причина за 0.02% от катастрофите. Ама Чукча писател, не читател. Кой се друса, казваш?22:28 03.07.2019
47 Kirumo
До коментар #21 от "Абееее":
Само да добавя, ако не знаеш каква е разликата между превишена и несъобразена скорост, то трябва да ти се отнеме книжката. Лошото е, че явно и тези, които са ти дали плюс не знаят, но сигурно поне половината имат книжки.Коментиран от #49, #50
22:32 03.07.2019
48 незнайко
10:57 04.07.2019
49 Тъпакооо
До коментар #47 от "Kirumo":
Ти ли ще ми обяснаваш!? 200 км на 50 ограничение е и двете!!Коментиран от #51
16:40 04.07.2019
50 Тъпакооо
До коментар #47 от "Kirumo":
Ти ли ще ми обяснаваш!? 200 км на 50 ограничение е и двете!!16:41 04.07.2019
51 Kirumo
До коментар #49 от "Тъпакооо":
Зависи от условията. Карал съм по извънградски път с три ленти в посока с видимост от над един километър с ограничение 50км/ч. Ако бяхме в Германия, този път щеше да е без ограничение, но нали държавата трябва да смуче от народа...21:41 04.07.2019