11 Октомври, 2024 11:45 4 876 19

Рекламодатели се отказват от "Биг Брадър" (СНИМКА)

  • биг брадър-
  • реклама

От компанията заявиха, че са разочаровани от съдържанието и подбора на участници в риалитито

Казанлъшка фирма, която е производител на луксозни хавлиени изделия, се отказа от своето продуктово позициониране в риалити формата "Биг Брадър" 2024.

Това става ясно от публикувано съобщение на 9.10.2024 г в страницата на производителя, в социалната мрежа Фейсбук Ето какво гласи и официално становище на “Шамбала Текстил” ЕООД по отношение на бранда СУХО, участващ с продукти в риалитито:

„Скъпи клиенти и последователи,С голямо съжаление ви информираме, че сме разочаровани от съдържанието и подбора на участници в Big Brother 2024.За нас е важно марката CYXO да бъде асоциирана с етика, морал и културни ценности – принципи, които са дълбоко залегнали в корпоративната култура на компанията и отразени във всяко едно наше бизнес решение.Това, което видяхме снощи на екран, не съответства на тези принципи, които не сме в състояние да пренебрегнем заради рекламни цели. Участниците и средата, представени в шоуто, далеч не отразяват идеалите, които ние като бранд защитаваме.CYXO категорично не иска да бъде идентифициран с такъв тип съдържание и ще предприемем незабавни действия, като се свържем с NOVA TV с цел прекратяване на рекламния договор за продуктово позициониране.Благодарим ви за доверието и разбирането. Ще продължим да работим заедно с вас, нашите клиенти, за да изграждаме заедно една по-етична и стойностна комуникация и бизнес среда.“

Новият сезон на "Биг Брадър" започна на 8-ми октомври с влизането на 16 участници, които нескрито демонстрираха ексцентричността си, пише Хотнюз.


Поставете оценка:
Оценка 4.7 от 46 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 честен ционист

    68 5 Отговор
    Основният рекламодател на това предаване е Истанбулската конвенция.
  • 2 🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌

    54 0 Отговор
    нормално
  • 3 Все повече...

    75 3 Отговор
    Се отчайвам,че живея в България.По-голяма пошлост няма по света и не говоря само за брадъра.

    Коментиран от #7

  • 4 Освалдо Риос

    47 2 Отговор
    Въпрос с повишена трудност към съфорумниците. Колко джендъра са вкарали в къщара на Бай Брадъра? Само не казвайте 1, че ще сгрешите.
  • 5 Мнение

    75 1 Отговор
    Браво на такива рекламодатели!
    Кажете какви продукти рекламират, че да ги поощрим!

    Който спонсорира бтв и нова, е обречен на липса на клиенти!

    Коментиран от #8

  • 6 Сталин

    53 2 Отговор
    То само някой с половин мозък може да гледа тая еврейска помия
  • 7 всичко е на сирене

    38 0 Отговор

    До коментар #3 от "Все повече...":

    Мен ме депресира остарялата инфраструктура. Ако гръмне някоя атомна бомба по нищо няма да се различава от цялостната картина. Иначе БигБрадър е извадка на обществото, занчи обществото е за закриване.
  • 8 Сталин

    47 0 Отговор

    До коментар #5 от "Мнение":

    Който гледа бТВ и нова е все едно да се храни с л@йна
  • 9 Тарикат

    34 8 Отговор
    добре са го измислили, много добре са знаеели, какви пумпали влизат в "продаването. Само дето при оттеглянето на рекламата си правят, още по-голяма реклама.
  • 10 честен ционист

    11 28 Отговор
    Скоро всички ще участвате в руското риалити "Руccкий мир", щете не щете.
  • 11 Това е

    41 0 Отговор
    Помия за прасета, културкн човек, не си и помислил да си причини стомашно разстройство от самият сценарий и участниците в него!
    Разкарайте го!
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Нормално, то като

    32 1 Отговор
    няма кой да я гледа тази простотия, за какво да си дават парите на вятъра?
  • 14 Директора

    23 1 Отговор
    Със сигурност ще си купя от тези кърпи. БРАВО!
  • 15 Превземки

    21 1 Отговор
    Всъщност така СУХО си направиха страхотна реклама. Кой беше чувал за тях преди това изявление? А иначе сегашният Брадър си е направо постен в сравнение с преди. Нямам никакво желание да го гледам, мижав интерес.
  • 16 Идън

    11 0 Отговор
    Най- добрата реклама е самото изделие- не рекламата .Поздрав за решението и това,че не искате да петните името си- име се гради с години- но може да се унищожи с една грешна стъпка- каквото е това предаване. Отделно има много лошо направени реклами- те имат обратен ефект- вместо да привличат могат да отблъснат...Хубава е тази с дечицата-,,.. стига с това пране- нали ти обещах сладък живот...,,Напред и нагоре- успех!
  • 17 Край

    7 7 Отговор
    Най-голямата реклама е ШУМНО да се откажеш от подобна реклама. Това и правят тези пешкиропрэоизводители.
  • 18 Анонимен

    6 1 Отговор
    Адмирации! Дано повлекат крак!
  • 19 16 безполезни

    4 0 Отговор
    отрепки заедно ,това предаване е вредно отвсякъде за гледане