Феновете на Ким Кардашиян останаха без думи след последната ѝ трансформация за новата кампания на SKIMS, представена в понеделник. Риалити звездата изостави емблематичната си тъмна коса и заложи на топло руси кичури, излъчвайки ретро пинъп стил.
В един от най-запомнящите се кадри Ким позира с пухен бански костюм, който изглежда с няколко размера по-малък, подчертавайки както деколтето, така и страничната и долната част на бюста. Феновете не пропуснаха да коментират в социалните мрежи. Един от тях написа: „Защо си помислих, че това е Бионсе?“, докато друг добави: „Сигурен съм, че не съм единственият, който си мисли, че това е Шакира.“ Трети последовател дори отбеляза: „За момент си помислих, че гледам Бионсе.“
Ким сама обяви новата си линия с думите: „WINTER HEAT излиза в сряда, 18 декември, в 9 сутринта PT / 12 на обяд ET. Изтеглете приложението SKIMS за ранен достъп.“
Освен за рекламната кампания, феновете забелязаха промяна и във визията на Ким Кардашиян при откриването на първия флагмански магазин на SKIMS в Ню Йорк на Пето авеню. Звездата пристигна с гипсиран крак, който не я спря да сложи обувки на токчета, и се придвижваше със скутер, но това не попречи на впечатляващата ѝ поява. Първоначално тя бе облечена в топ с дълбоко деколте и прилепнали панталони, комбинирани с прозрачни токчета, които по-късно смени с удобни ботуши UGG.
Присъстващите бяха впечатлени, но феновете в социалните мрежи отбелязаха, че лицето на Ким изглежда различно. Някои отдават промяната на нов грим. „Тя си направи устните по съвсем различен начин – използва кафяв молив и светло червило. Това е '90-тарски стил,“ коментира един фен. Друг добави: „Ким явно е прекалила с устните, но пък изглежда яко.“ Някои дори свързаха промяната с новата ѝ прическа: „Бретонът на лицето я прави да изглежда като различен човек.“
Сред гостите на откриването бяха световни знаменитости като Парис Хилтън, Карди Би и Теяна Тейлър, които впечатлиха с ярки и дръзки тоалети. На вечерята след събитието, Ким се обърна към своите гости с думите: „Значи ми много, че сте тук, за да ме подкрепите. Просто не мога да повярвам, че имаме магазин на Пето авеню.“ Изказването ѝ бе посрещнато с бурни аплодисменти.
Ким, която някога започва кариерата си в сферата на търговията на дребно, призна: „Първата ми работа беше в магазин. Това ме оформи като човек и ми даде най-добрия опит, от който научих толкова много.“
Флагманският магазин на SKIMS заема четири етажа и предлага пълната гама от модели на марката – от оформящо бельо до комфортни домашни облекла. В него има и специална зона за сътрудничествата на SKIMS с големи имена като Dolce & Gabbana и The North Face. Магазинът се намира на място с ключова локация – в съседство с бутици на луксозни марки като Cartier, Ferragamo и Nike.
SKIMS, оценена на 4 милиона долара през 2023 г., отбелязва нов етап в развитието си, като преминава от онлайн гигант в реален физически магазин – поредният успех в империята на Ким Кардашиян.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Браво
14:11 17.12.2024
5 Само
До коментар #3 от "елизабет цветанова саеромата":
ако си юрист.14:12 17.12.2024
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Край
Коментиран от #10
14:47 17.12.2024
8 Методиевич
15:21 17.12.2024
9 нищо ново
15:35 17.12.2024
10 Бургаско Светло
До коментар #7 от "Край":
Баща и е арменец ама бая мургавее18:01 17.12.2024
11 Ами,
18:44 17.12.2024