Аржентинският гранд Ривър Плейт си вкара неочакван автогол, след като взе странното решение да търси нови футболисти чрез мобилното приложение WhatsApp.
Клубът от Буенос Айрес обяви, че всеки желаещ може да прати петминутно видео от своето представяне в официални мачове. Кампанията обаче стана изключително популярна и в рамките на 75 дни бяха изпратени над 7000 клипа. Според в. „Марка“, Ривър Плейт вече е харесал 40 футболисти от тези, които са отговорили на призива.
„Над проекта работят 14 човека. Постоянно има срещи на групата, набираща футболисти и решенията се взимат след внимателен анализ на всяко едно видео. Много сме учудени от интереса към инициативата. Мислим да задържим за постоянно на работа в клуба хората, работещи по проекта“, обяви спортният директор Густаво Гроси.
„Имаме много добри резултати, тъй като количеството на видео материалите и изключително голямо. Видно е, че само с телефон и благодарение на новите технологии е възможно да се сдобием с много по-голяма информация, отколкото беше достъпна преди това. Така получаваме възможност да забележим футболисти, върху които преди това нямахме никакви наблюдения“, допълни шефът в Ривър Плейт.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА