Ferrari ще продължи да въвежда новости по болида си SF1000 и по време на състезателния уикенд за Гран при на Айфел. Формула 1 ще се върне тази седмица на пистата Нюрбургринг и Скудерията ще приложи следващия етап от развитието на автомобила си. Според италианското издание на Моторспорт най-големи очаквания има за промените в задното окачване.
След Гран при на Русия шефът на Ferrari в F1 Матия Биното обясни, че е направена крачка в правилната посока за развитието на SF 1000. Новостите в Сочи включваха промени в предната част на автомобила, г-образни перки на пода и ревизирани страници на задното крило. Очаква се на Нюрбургринг да изпробват дефлектори, с които да използват създадените от тези новости въздушни потоци. Още няколко допълнителни елемента и нов дифузьор се подготвят най-рано за Портимао в Португалия. Възможно е тази последна част от обновлението да дойде и в Имола за Гран при на Емилия Романя.
„Усещането по време на каране почти не се промени“, каза след надпреварата в Сочи Шарл Льоклер. „Данните обаче сочат, че имаше малък напредък, което вече е положително. В следващия старт трябва да имаме нещо по-голямо.“
На Нюрбургринг ще се изследва поведението с новостите по задното окачване. Целта им е да стабилизират поведението на болида, който на моменти има неочаквано остри реакции и пилотите губят контрол върху него. Смята се, че в Маранело са намерили начин да избегнат нестабилността между края на спирането и началото на ускорението в кривите. Тестовете в симулатора дали много добри резултати. Във Ferrari обаче са предпазливи, тъй като им се е случвало постиженията в базата да не съответстват на тези на писта.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Фенът
08:28 07.10.2020
2 фетел
08:54 07.10.2020