19 Октомври, 2020 15:33 2 484 0

Във Ферари готвят интересна промяна по болида си

  • ферари-
  • болид-
  • 2021 г.-
  • симоне реста

„Ако говорим за колата за 2021 г., то в тима решихме да преработим задната част'', разкри главният конструктор на отбора Симоне Реста

Във Ферари готвят интересна промяна по болида си - 1
Шарл Льоклер; снимка: ФИА/F1

Ферари ще преработи задната част на колата си за 2021 г., заяви главният конструктор на отбора Симоне Реста, предава Clubs1.bg. 50-годишният италиански инженер е човекът, който отговаря за шасито на Скудерията за догодина. Той оглави този департамент през 2014 г. В края на май 2018 г. напусна Маранело, за да стане технически директор на Алфа Ромео в Хинвил, Швейцария. През август миналата година обаче се върна във Ферари по настояване на Матия Биното. Реста има една от най-сложните задачи за следващия сезон поради наложените ограничения с цел пестене на средства и влизането в сила на бюджетните лимити, обясни самият той пред италианското издание Аутоспринт.

„Можем свободно да работим по аеродинамиката, но сме длъжни да се съобразяваме с броя часове в аеротръбата. Освен това има ограничение колко точно могат да се променят компонентите по шасито. Говорим за елементи по корпуса, окачване, спирачки. При наличието на два токена можем да преработим двете най-важни области в колата. Може например да се направи ново шаси, ако отборът иска да промени разположението на радиаторите или разпределението на теглото. Или мога да използвам един токен за нови спирачки и другия – за нов нос, но тогава ще трябва да се преминават отново задължителните краштестове'', поясни Реста.

„Ако говорим за колата за 2021 г., то в тима решихме да преработим задната част. Разработваме наново всичко, свързано с тази област, считайки, че там има най-голям потенциал за повишаване ефективността на болида“, обясни още той.

Конструкторът отхвърли и слуховете, че има спорове с Биното, които допълнително изострят обстановката във Ферари.

Понастоящем Скудерията въвежда малки промени по автомобилите си SF1000 в почти всеки старт. Обосновката е, че е нужно да се върви в правилната посока на развитие, тъй като няма магическо решение, което да подобри болида. Шарл Льоклер заяви след Гран при на Айфел, че тимът е направил още една крачка напред.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 4 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА