5 Юли, 2021 18:17 3 913 4

Директорът на Ред Бул предупреди за дебнеща пред спорта опасност

  • кристиан хорнер-
  • ред бул-
  • формула 1-
  • опасност-
  • гран при на австрия

Причина за изказването на Хорнер беше инцидент от неделното Гран при на Австрия

Директорът на Ред Бул предупреди за дебнеща пред спорта опасност - 1
Снимка: EPA/БГНЕС

Формула 1 трябва на всяка цена да избегне създаването на сценарий, при който пилоти изкарват умишлено наказания за свои съперници по време на състезания, заяви директорът на отбора на Ред Бул Кристиан Хорнер. Той оприличи тези действия като симулациите за нарушение при футболистите.

Причина за изказването на Хорнер беше инцидентът от неделното Гран при на Австрия, при който Чеко Перес (Мексико, Ред Бул) не успя да завърши маневра за изпреварване на Ландо Норис (Великобритания, Макларън) от външната страна и излезе от пистата в завой номер 4 на "Ред Бул Ринг". Наказан за случая бе Норис.

По-късно Перес беше въвлечен и в инцидент с Шарл Льоклер (Монако, Ферари).

Според Хорнер, фенове и анализатори, наказанията от Австрия са противоположни на философията "Остави ги да карат", на която Формула 1 държи много в последните години. Директорът на Ред Бул е притеснен, че през изминалия уикенд може да е бил създаден опасен прецедент.

"Не ни трябва еквивалент на симулациите във футбола. Трябва да избегнем това", каза Хорнер, според който нито един от трите инцидента по време на Гран при на Австрия не е заслужавал наказания.

"Знам колко трудна е работата на директорите на състезанията, но с тези инциденти можехме да се справим много по-лесно. Те бяха обикновени проблеми, които срещаме в почти всички състезания. Не мисля, че бяха нужни наказания.

"Инцидентът между Чеко и Ландо - това е резултат от надпревара. Излезеш ли на външната линия, ти поемаш риск за самия себе си, ако не успееш да спечелиш позицията. ФИА наложи наказание за това и нямаше как да не го направи за сходна маневра с Чарлс по-късно.

"Тези момчета карат картинг от деца и знаят много добре колко рискуват, излизайки от външната страна на завоя. Особено при положение, че не си с предната позиция. Така че, да, смятам наказанията за ненужни, защото те се противопоставят категорично на мантрата "Оставете ги да карат", която прокарваме в последните няколко години", добави той.


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 15 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 име

    15 1 Отговор
    хайде върнете дозареждането с гориво или два доставчика на гуми. създайте още променливи за да е по -интересно.

    Коментиран от #3

  • 2 NikNay

    8 1 Отговор
    Вече отдавна няма истински спорт - всичко е пари , корупция и интереси включващи спортните залагания .
  • 3 Hellish

    3 0 Отговор

    До коментар #1 от "име":

    Абсолютно, аз от години твърдя, че трябва да им върнат и механичните скоростни кутии. Така или иначе вече не могат да им променят предавателните числа и всички включват еднакво. Да им върнат възможността да променят дължината на скоростите и нека пилотите сменят. Така ще има възможност да са по-бързи или бавни заради умението на пилота. Ще има момент след завоя да обърка предавка и двама да го вземат. Искаме състезания. Никой не го бърка дали са 2-3 секунди по-бързи в обиколка. По-бързи винаги могат да бъдат, така или иначе постоянно поставят ограничения точно с тази цел колите да не стават по-бързи.
  • 4 ссс

    2 0 Отговор
    Започва ерата на наказанията ,за всичко. Настъпил линия ,другия не бил му остави място дА го изпревари и наказание .Няма я свободата само ограничения . А във футбола нападетел се блъсна в защитник и ....дузпа. Спортът вече не е същия