22 Март, 2022 11:03 1 871 4

Клиентските тимове на Mercedes недоволстват от моторите

  • mercedes-
  • ferrari-
  • формула 1-
  • спорт

Ferrari и клиентските тимове на италианците се оказаха в челото на класирането, а Mercedes и техните партньори – особено Макларън, потънаха в подреждането

Клиентските тимове на Mercedes недоволстват от моторите - 1
Снимка: БГНЕС

Клиентските тимове на Mercedes са недоволни от възможностите на задвижващите системи, които получават от шампионите при конструкторите във Формула 1. За този и следващите сезони техническите правила за двигателите не се променят, но доставчиците получиха възможност да ги доработят, тъй като те и хибридните системи ще са замразени до следващата смяна на регламента.

Ferrari и клиентските тимове на италианците се оказаха в челото на класирането, а Mercedes и техните партньори – особено Макларън, потънаха в подреждането.

Шефът на Mercedes Тото Волф призна, че от задвижващите системи, които тимът му доставя на другите отбори може да се постигне повече мощност.

„Все още не сме напълно готови с окончателния вид на задвижващата система. Трябва да открием оптималните настройки за работата ѝ, за да можем да използваме пълния ѝ потенциал. Не мисля, че тази година има кой знае каква разлика между двигателите и задвижващите системи на отделните производители, но във Ferrari са постигнали прогрес. Миналата година не бяха особено конкурентноспособни, а сега в първото състезание за новия сезон се оказаха пред всички”, обясни Волф.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ха ха ха

    1 5 Отговор
    Какво да са доволни от четири цилиндъра с би турбо. Двигателя на кайма след 50 хил. км.

    Коментиран от #3

  • 2 Aлфа Вълкът

    5 5 Отговор
    Ще стане като Хондите, ще им увеличат мощността и ще затегнат! Стига вече с тия Магарцедеси вече!
  • 3 Aлфа Вълкът

    4 3 Отговор

    До коментар #1 от "ха ха ха":

    Уха, много си им даваш! На новите не зная какъв им лимита, преди бяха по 6000км живот, затова им даваха 2-3 да сменят без наказание, а на Шумахер ферарито беше с 900км. (последните 10 години следя основно новините, не гледах Ф1)
  • 4 Ацо

    1 0 Отговор
    Тото вика че трябвало време да "отключат" потенциала на мотора,ама първо подскоците трябва да оправят което е свързано със аеродинамиката ! А това е по голям проблем засягащ цялостната концепция! А и Ферари сигурно са оставили скрит ресурс на мотора!