Карлос Сайнц успя да завоюва една изключително драматична победа в невероятното Гран При на Силвърстоун. След много обрати и едночасово забавяне заради страховри инцидент в началото на състезанието, все пак испанецът успя да пребори своя съотборник Шарл Льоклер в битката за челото. В крайна сметка канадецът остана едва 4-ти, бидейки изместен в края от Перес и Люис Хамилтън, които допълниха подиума. Макс Верстапен получи повреда рано-рано на Силвърстоун и така трябваше да се примири със седмата позиция.
Надпреварата започна с много голям инцидент в среданата част на класирането. В него бяха замесени Естебан Окон, Гуани Джоу, Джордж Ръсел и Алекс Албън. Веднага след този инцидент бяха развяти червени флагове, съответно състезанието беше спряно.
На пистата се появи линейка, като в тези минути не бяха показвани кадри от колата на Джоу, което може да ни наведе на мисълта, че китаецът може да е пострадал сериозно. След известна пауза се появиха успокоителни вести, че пилотът е в съзнание и бива откарван до най-близкия медицински център.
След точно един час прекъсване състезанието беше рестартирано с нов старт. Пилотите от Red Bull и Ferrari сътвориха страхотна обиколка, в която Сайнц си върна първото място, докато Верстапен остана втори. На близка дистанция от лидерите останаха Чеко Перес и Шарл Льоклер.
В 11-а обиколка се стигна до много неприятна грешка за Карлос Сайнц, който изпусна завой и така Макс Верстапен го задмина, за да вземе първото място в класирането. В другия край на класирането Юки Цунода се завъртя в 12-а обиколка и закачи Пиер Гасли.
След само една обиколка обаче Макс Верстапен беше сполетян от технически проблем в колата, но за негов късмет това се случи точно на входа на бокса. Ferrari обаче отново пое лидерството. Излизайки от бокса обаче нидерландецът разбра, че не става въпрос за казус с гумите, а за друг проблем, който ще го забави до края на надпреварата.
В 21-а обиколка дойде краят на надпреварата и за Валтери Ботас, който беше покосен от механичен проблем. В 31-а обиколка се стигна до размяна на позициите между Шарл Льоклер и Карлос Сайнц, след което Льоклер излезе зад Хамилтън. Британецът обаче влезе в бокса три обиколки по-късно и след нова неточност той излезе след двата болида на Ferrari.
Десет обиколки преди края Естебан Окон трябваше да прекрати участието си, но той обърка и плановете на Ferrari. В този момент излезе кола на сигурността, а това на практика анулира всякакви разлики.
След рестарта Карлос Сайнц буквално издуха съотборника си Льоклер, чийто гуми не издържаха в тези моменти. 6 обиколки преди края се разрази страховита битка за второто място, след като в рамките на няколко завои Перес, Льоклер и Хамилтън се изредиха на това място. В крайна сметка Перес показа по-силно темпо, а накрая Льоклер се оказа този, който не намери място на подиума.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Брабус
Коментиран от #3
20:23 03.07.2022
2 Водка
20:41 03.07.2022
3 Самоубийство
До коментар #1 от "Брабус":
Ти гледа ли състезанието? Момчето със счупено предно крило пак беше най-бърз и пак Ферари го закопа. Със стари твърди гуми срещу нови меки 10 обиколки. Това беше самоубииство.Коментиран от #5
20:48 03.07.2022
4 гран прито
21:00 03.07.2022
5 Хаха
До коментар #3 от "Самоубийство":
Като е най-бърз що не изпревари най-навния САЙНЦ ?Като е лакомия така става, накрая оня жабаря шеф на Ферари му размаха пръст да си знае мястото ☝🏻
Коментиран от #6
21:04 03.07.2022
6 Заповед
До коментар #5 от "Хаха":
Защото явно не знаеш че Сайнц и Льоклер са от един отбор. За да се изпреварят трябва заповед от шефа.21:30 03.07.2022
7 Начетеният
Коментиран от #8
21:33 03.07.2022
8 пешо
До коментар #7 от "Начетеният":
за мен лично льоклер е най-добрият пилот във формулата в момента. това, което направи днес, с кола без аеродинамика, си е направо висш пилотаж.21:48 03.07.2022
9 Буха ха
05:32 04.07.2022