25 Юли, 2016 16:48 2 363 9

Колата на Apple се отлага за 2021 г.

  • apple-
  • titan
Колата на Apple се отлага за 2021 г. - 1

Автомобилът на Apple няма да бъде готов за пазара през 2019 г., както се говореше досега. Според сайта The Information, който се позовава на анонимен източник от компанията, проектът Titan надали ще бъде осъществен преди 2021-ва.

Забавянето едва ли се дължи на развойни проблеми. i-мобилът ще се сглобява от австрийския гигант Magna Steyr, който разполага с предостатъчен опит и производствени мощности.

Колата на Apple се отлага за 2021 г.

Независими експерти очертават две потенциално слаби места на проекта. От една страна Apple със сигурност среща проблеми с набавянето на батерии. Собствено производство се организира трудно, а единствената компания, която разполага с нужния капацитет, е Tesla. Дори строящата се в Невада "Гигафабрика" обаче с усилие ще покрива собствените нужди на компанията на Илон Мъск, а за продажба на акумулатори на конкуренцията не може да става и дума.

Колата на Apple се отлага за 2021 г.

Вторият проблем пред Apple е системата за дистрибуция. Изграждането на дилърска мрежа от нулата е изключително скъпо, а високопоставени мениджъри от компанията неведнъж са намеквали, че цифровата революция ще промени из основи взаимоотношенията между производител и потребител.

Според слуховете Apple възнамерява да наложи бъдещия си автомобил чрез собствена система за споделяне. С навлизането на автономните коли такъв бизнес модел би имал добри шансове за успех.

Колата на Apple се отлага за 2021 г.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Morgoth

    0 0 Отговор
    Apple ще наложи бъдещия си автомобил като накара телефоните и лаптопите си да не работят в колите на конкуренцията. А по самия автомобил всяка гайка ще бъде нестандартна и различна от останалите за да наложи и сервизите си :-P

    Коментиран от #5

  • 2 Велосипедист

    0 0 Отговор
    Като изключим че Magna Staer не е австрийска а е клон на Канадския Magna колата ще е интересна.
  • 3 гост

    0 0 Отговор
    Мяса на мелез между Ц3 кактус и бмв и3. Да го правят където искат, след 5г я са я пуснали, я не. Тесла ще продават стотици хиляди коли от 2017 натам, до 2020 може и по милион на година да продават. Те си имат автопилот, който вероятно ще е достатъчно добър дотогава, та каква конкуренция ще са след 5г и на кого?

    Коментиран от #4

  • 4 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Епъл поколението , което 2020 ще бъде на 25-35 години , би предпочело кола на марката дори при по-висока цена пред "немски премиум" , това е доказано от редица проучвания , особено в САЩ и Китай , което значи 2/3 от световния пазар , всяка кола излязла с тази марка ще бъде продадена , стига наистина да си осигурят производство на батерии , което сигурно е основната причина за забавянето . Това естествено няма да е за сметка на Тесла , а на същия "премиум" но това си е техен проблем , като продължават да си мислят ,че са недосегаеми .
  • 5 ебаси

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Morgoth":

    Моргот, нека споделя, като конструктор: използването на стандартни или често използвани компоненти (както казваш ти, гайки), обикновено просто е компромис между добрата конструкция и добрата цена.
    Затова, например, МБ с нестандартните и скъпите си детайли /части/, постигат несравнимо високо качество, докато VW с евтиния чаркаляк могат да се похвалят единствено с 10-годишни морги (които разбира се могат да се поправят за 10 лева на чарк)

    Коментиран от #6

  • 6 Morgoth

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "ебаси":

    Мисля, че ме разбра какво иронизирам, но все пак, ако не е - има здравословно ниво на стандартизация, което не нарушава качеството. Епъл обаче са много под тази граница и цялата идея е дори елементарни процедури като смяна на батерия да бъдат извършвани в официални сервизи на цена многократно надминаваща реалната стойност.
  • 7 Дедо ви

    0 1 Отговор
    Някой въобще усеща ли се , че тая тромава и дървена идея за батериите си изживя времето. Просто трябва да се помисли за друг принцип на задвижване на колите.

    Коментиран от #8

  • 8 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "Дедо ви":

    Като "например" водорода , а Гостенино или както там другояче желаеш да се наричаш
  • 9 опала

    0 0 Отговор
    не горивото трябва да се промени, а хората... всеки гледа да е на печалба и сметката просто не излиза.. ако ще и с бозони да подкарате колите