1 Март, 2017 11:16 165 547 44

Автосервизни куриози (СНИМКИ)

  • автосервиз-
  • куриози
Автосервизни куриози (СНИМКИ) - 1

Ако не сте автомобилен механик, то най-вероятно посещавате сервиз, където се отстраняват проблемите на вашата кола. Не всички сервизи обаче си вършат изрядно работата и много често се случва до т.нар. "побългаряване". Ето и някои такива случки в снимки.

Двойна ауспухна система - оптичен тунинг.Автосервизни куриози (СНИМКИ)
Без да исках счупих скоростната кутия, но кой ще разбере.Автосервизни куриози (СНИМКИ)
Монтираме всякакви двигатели на всякакви автомобили.Автосервизни куриози (СНИМКИ)
Смяна на масло в доверен сервизАвтосервизни куриози (СНИМКИ)
Малък "балон" на гумата, но не е по наша вина.Автосервизни куриози (СНИМКИ)
Педалът за спирачката не се връща. Няма проблем - оправихме го.Автосервизни куриози (СНИМКИ)
Пробките се развиват трудно. Няма всеки път с това да се занимавам.Автосервизни куриози (СНИМКИ)
Забравих как се пише римско четири, но иначе съм отличен майстор.Автосервизни куриози (СНИМКИ)


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 онда

    84 28 Отговор
    Не виждам какъв е проблема със заварката на кутията

    Коментиран от #3, #15, #30, #33

  • 2 Иван

    66 16 Отговор
    Доколкото съм чувал от майстори "Смяна на масло в доверен сервиз" е нормално състояние на 10 годишна италианка нофнос "гледана на 150к км карана от баба"

    Коментиран от #21, #24

  • 3 JEEP

    80 5 Отговор

    До коментар #1 от "онда":

    Не виждам нищо българско. Всичко е внос
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 BILL

    138 4 Отговор
    Кранчето за маслото е хитро :)
  • 6 Пешо

    52 4 Отговор
    Смениха ми лагери на задни полуоски / труден и скъп ремонт/ заради погрешна диагноза вследствие на шум , причинен от дълъг болт на джантата / т.нар. секретен болт/. луда работа.....
  • 7 Ваньо

    45 28 Отговор
    Много ме интересува как изглеждат лагерите на задните полуоски на Пешо.!!!!?????
  • 8 Italy

    77 10 Отговор
    Майстори много, лафове много. Истински майстор никога не критикува, а оправя проблема. Повечето са лаладжии и развалят колата. За нормалното състояние на вноса от Италия може много да се пише. За разпадащите се :"австрийки" и "германки" още повече.
    По евтино е да ремонтираш двигател, отколкото след 3 месеца цялата кола за Надин.
  • 9 Гостенин

    87 7 Отговор
    Снимката за смяната на маслото е от едно Ауди ТТ от САЩ, което е карано 80 хил.км без да се смени маслото

    Коментиран от #42

  • 10 гощо

    76 11 Отговор
    Влязох да ми сменят дискове на предни спирачки. Така ги блъскали с чук,че ми скапаха лагерите на главините! Попитах защо така.......нямало друга технология,така се правило!?!? Понеже колата беше не популярна няма лагери! Тръгвай си казаха като намериш лагери ела! И това е сервиз с големи претенции в София!!!

    Коментиран от #40

  • 11 Георги

    29 4 Отговор
    Абсолютно нормални работи.Иновации в работата
  • 12 незнайко

    66 3 Отговор
    За пробката е хитро решение. Едно време Москвич 408 имаше кранче за източване на водата (антифриза)на двигателя.
  • 13 Jack Bauer

    69 1 Отговор
    "...Двойна ауспухна система - оптичен тунинг..." виждам я доста често по нашите пътища.
  • 14 Някой

    110 15 Отговор
    Аз съм механик, и много често "простотиите" са по поръчка на КЛИЕНТА!
  • 15 Бако

    11 26 Отговор

    До коментар #1 от "онда":

    Ясно се вижда как точно при завареното парче метала е поддал и не е равен спрямо другия участък. Тази кутия с каквато и гарнитура и какъвто и силикон да и сложиш винаги ще тече от там.

    Коментиран от #20

  • 16 ИБса

    45 50 Отговор
    Ако пишещите "сърфачи" бяха влизали поне веднъж в сервиз или бяха пипали с нежните си компютърни ръчички гаечен ключ, електрод, бутилка с аргон или нещо мръсно в живота си, половината снимки нямаше да ги има. Сифони такива, добре че поне си плащате без да задавате въпроси :)))

    Коментиран от #17, #18, #27

  • 17 Иван Господинов

    72 14 Отговор

    До коментар #16 от "ИБса":

    Много искам да те видя при хирурга. Отваш и той е същият като тебе и казва. Ей ти инструментите що не си оцапаш ръцете малко ами седиш като няква мърша да те режа аз ама щом си плащаш к'во да те правя.
  • 18 Italy

    25 5 Отговор

    До коментар #16 от "ИБса":

    Не питай за лудото, то само се обажда...
  • 19 qqqqq

    125 6 Отговор
    Работих този занаят в малък и беден град. Идва човечеца и казва: "Нямам много пари измисли някъква уйдорма за да стане". С пари всеки може, вземаш новата част сменяш я и готово. Имал съм случаи пенсионери хора, ремонт за 60 лв да ми го плащат 3 месеца. Инвалид, колата му е единственния начин за предвижване, закрепваш я колкото може до следващия път. Затова се получават тези неща. В повечето случаи измишльотините стават поздрави и от заводското.
  • 20 Пизда долбаная

    35 2 Отговор

    До коментар #15 от "Бако":

    Заварките си изглеждат така по принцип - нали е като шев с машина. Проблемът е защо са счупили кутията, не, че са я заварили. Аз винаги настоявам да присъствам на ремонта, защото човек си няма елементарна представа какво са му причинили докато нещо уж са оправяли...
  • 21 ЯЗ СЪМ

    10 2 Отговор

    До коментар #2 от "Иван":

    Потвърждавам, Така беше! Даже бастунът и беше на задната седалка.
  • 22 Опита

    5 19 Отговор
    Всичко монтирано по по-различен от оригиналния начин води до увреждане на дори здрави детайли!
  • 23 гост

    11 7 Отговор
    Определено не става въпрос за побългаряване! Малко забавни снимки от нета.
  • 24 Ламбо

    22 13 Отговор

    До коментар #2 от "Иван":

    Това са само празни приказки дето ги говориш.Имал съм две италиански коли, в безупречно състояние. Първата на 90000км , а втората на 130000км. Купих едната от един моряк, а другата от Софийски автосалон. Проверих ги в дилърските автосервизи , и всичко си съвпада.Обслужване и километри.Продадох ги след осем години каране - първата. Втората я карах само две години , и един се влюби в нея и му я продадох на същата цена.

    Коментиран от #29

  • 25 Ламбо

    43 4 Отговор
    И като почнете Италия , та Италия?? Ако искате хубав автомобил, намерете такъв , който е от северна Италия. Там са интелигентни хора. Правят си техническо обслужване и т.н. Сега вече всяка марка има дилъри в БГ. По номера на рамата се разбира цялата история на колата. Има уреди за диагностика. Изгорели газове, компресия, грешки в компютъра,удари и пребоядисване.Колата е като жената, къде на късмет , къде си отваряш очите.

    Коментиран от #36

  • 26 Пич

    35 3 Отговор
    На един приятел му се счупиха щипките на кората под двигателя, вкара я в сервиз закрепиха я със самнарезен винт в картера.
  • 27 чичо Пешо

    12 5 Отговор

    До коментар #16 от "ИБса":

    е то заради отворковци като теб им е толкова лоша славата на "майсторите". Ако тръгна да разправям случки, ще ми трябват 3-4 поста поне и забележи - никога не съм мрънкал нещо да излезе по-евтино. Лошото е, че всеки е разбирач, много по-разбирач от останалите, всичко пипано от груг майстор е омазано и никой не носи отговорност за направеното.
  • 28 Onq s konq

    7 6 Отговор
    Все едно гледам моето б,енве.Едно към едно.
  • 29 Корковата тапа

    16 0 Отговор

    До коментар #24 от "Ламбо":

    Щото нашите жамбази имат навика да купуват всичко най ефтино.
    То е ясно, че и там има мърлячи и такива които потдържат...
  • 30 ник

    2 2 Отговор

    До коментар #1 от "онда":

    пак се пука там
  • 31 Гост

    1 4 Отговор
    Ваньо всяка една ос или полуос в един автомобил има лагер но какво да ти обяснявам явно и ти си от дворни те майстори
  • 32 ле барон дьо сън

    6 4 Отговор
    Не можете да пишете, ама много разбирате. :))))
  • 33 niksana4

    3 10 Отговор

    До коментар #1 от "онда":

    здравейте има проблем с един сервиз пан сервиз драгалевци на околовръсното закарах им една кола за монтаж на съединител и скоростна кутия която е свалена на друго място и ремонтирана сега колата е сглобена не върви а от сервиза ми казват че те трябвало само да качът кутията но не и да се постараят да се адаптират скоростите за да тръгне
  • 34 Маxy

    9 1 Отговор
    Кранчето е супер идея , особено когато се налага честа смяна на маслото . Направо си го навиваш на местото на пробката и готово .
  • 35 Svetlin

    13 4 Отговор
    99 %абсолютно сам си подменям повредените елементи.Нямам доверие на никой
  • 36 Пепо

    7 1 Отговор

    До коментар #25 от "Ламбо":

    Аааа,не!За жената си важи правилото за сляпата неделя .Жена и свиня са на късмет.
  • 37 Менделеев

    0 2 Отговор
    Нищо не разбирате и си личи ама няма . . .писна ми да ви отварям очите ще си мълча единия за полуоски с лагери ми говори . . . Другия пак си споменава тъпото ве ем ве . Бех да ве таковам у селяците
  • 38 бял

    3 0 Отговор
    Жена и кола нечукнати нема!
  • 39 Истинския Менделеев

    1 0 Отговор
    Ей, Менделеев,
    Като почнеш да правиш истински машини, а не само гнилочите на приятелите си ще разбереш, че има полуоски с лагери.
  • 40 гостъ

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "гощо":

    не са ти се скапали от това лагерите
  • 41 Италия

    3 3 Отговор
    Те в Италия въобще не могат да правят коли.....
    Само дето като видим на пътя Ламбо,Ферари или Мазерати никой от нас не остава равнодушен ;) иначе карам Японец :Р
  • 42 куку руку ку

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "Гостенин":

    Ремонтирал съм двигател на кола минала 120 000 само с доливане на масло. Беше зле, но не чак толкова. Тук е имало и други интервенции.

    Коментиран от #44

  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 Вейдър

    0 1 Отговор

    До коментар #42 от "куку руку ку":

    Това със сменено то масло е от едно кличе не помня точно колко бяха километри те 50-80 или 100 к без да е сменяно няква Наташа беше мисля