Volkswagen обяви, че ще инвестира почти €1 млрд. във фабрика за производство на акумулаторни батерии за електромобили в гр. Залцгитер, Долна Саксония. Германският концерн е започнал и преговори с потенциални партньори за строителството на нов завод за автомобили на няколко марки в Европа.
Решението за изграждането на фабрика за батерии е взето от надзорния и управителния съвет на VAG като част от стратегията за електрифициране на моделната гама на компаниите в състава на Volkswagen Group. Продукцията на новия завод ще осигури на концерна необходимите акумулатори за електромобили и ще го направи независим от външни доставчици, смятат от ръководството.
Предприетите мерки ще спомогнат за планираната "фундаментална трансформация на бизнеса" и "ще подсигурят бъдещето на целия концерн", се казва в съобщението на Volkswagen. До 2022 г. марките под шапката на VAG ще представят 27 електрически модела.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Хакумулиращата батерия
18:37 14.05.2019
2 ИВАН
18:43 14.05.2019
3 Рошко
18:46 14.05.2019
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Пак ЩЕ
Коментиран от #7
18:57 14.05.2019
6 Пенчо бе, чети
До коментар #4 от "Jerzy Debelak":
Ще си го правят в Германия. Противно на всички мнения, производството на батерии е изключително чисто производство, що се отнася до самия завод. Замърсяването е на мястото за производство на електроенергията, която се употребява в огромни количества. Колкото по-чиста е тази енергия, толкова по-чисто е производството на батерии. Тесла например произвежда два пъти повече ВЕИ енергия, отколкото и е необходима за производство и зарядните станции.19:07 14.05.2019
7 гост
До коментар #5 от "Пак ЩЕ":
Ами само през толкова време се събирал управителния съвет , разбираш ли !!!!!! Егати съвета , тия построиха комунизма , работа два пъти в годината по един ден !!!!!!Коментиран от #10
19:22 14.05.2019
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Нова идея
Циганите без пари ще им работят ...
23:44 14.05.2019
10 Пак ЩЕ
До коментар #7 от "гост":
Това им е проблема на големите корпорации. Всяко решение минава през хиляди инстанции и бюрокрацията е огромна и тромава. Виж какво става с някакво си малко заводче, на фона на огромния завод на Тесла, който струва поне пет пъти по толкова. През ноември месец реши че ще строи завод в Китай, декември месец вече земята беше намерена и купена, като веднага се започна и подготовката на терена, януари месец вече бяха осигурени финансите и започна строежа, а сега през май, вече започнаха да го оборудват с поточни линии, за да може след още няколко месеца да започне реално производство. За същото време, от Volkswagen само мястото на строежа не могат да изберат. Струва ми се, че се очертава един доооста дълъг преход към електромобили при големите автомобилостроители.Коментиран от #13
07:32 15.05.2019
11 някой си там някъде
че елкарите били калпави, но калпави или не някой от тях още работят.
08:34 15.05.2019
12 гост
09:35 15.05.2019
13 гост
До коментар #10 от "Пак ЩЕ":
В големите корпорации и листнати компании на борсата това е голям проблем, много маймуни висят на клона, голям и тромав апарат, точно затова бе създадена системата на стартъп-ите, за да се облечки и забърза пускането на нови продукти. Мъск точно затова се изцепи с неговия туит, че му се иска да приватизира Тесла, за да не му се мешат толкова от борсовите спекуланти и да му определят или да му вредят на посоката на развитие. Вижда се Тесла какви продукти пуска, вижда се ФВ какво прави. За 38х.долара по-добро от модел 3 на пазара няма, няма и да има близките 5г. и произвеждайки по 200х.коли годишно ще се докаже на пазара след като колите са му надеждни и икономични, то много повече хора ще се убедят, че покупката на тесла е смислена.Коментиран от #17
09:55 15.05.2019
14 Volkswagen много говори и нищо не прави
Концернът заяви, че първата линия за производство на батерии е в ПРОЦЕС НА ИЗГРАЖДАНЕ в завода в Гент, Белгия, и ще бъде ЗАВЪРШЕНА ДО КРАЯ НА ГОДИНАТА.
Там Volvo произвежда своите хибридни модели XC40, като планира в скоро време да ги превърне в напълно електрифицирани превозни средства.
По информация на компаниите, замесени в сделката, стойността на споразумението възлиза на НЯКОЛКО МИЛИАРДА ДОЛАРА, но никоя от тях не разкрива подробности.
11:58 15.05.2019
15 Мартин
Коментиран от #16
13:29 15.05.2019
16 onq s konq
До коментар #15 от "Мартин":
Марто пиши на л.с., аз на никого няма да кажа.16:01 15.05.2019
17 123
До коментар #13 от "гост":
Айде стига си лъгъл хората. На кой пазар няма по добро от тесла на нейната цена - на европейския или на най-големия в света - китайския пазар. Защото в Европа базовата тесла 3 се продава за 55-58 хил. евро в Германия и Франция след дотациите. Като ги махнат другата година ще надхвърлят 120 000 лева. Доста по-добри предложения има и ще има още повече следващата година.Коментиран от #18, #19
18:06 15.05.2019
18 Ако мислиш че има - назови ги
До коментар #17 от "123":
Какво чакаш? Посочи и с какво са по-добри?19:19 15.05.2019
19 гост
До коментар #17 от "123":
Вече ти написах че не са толкова.Надщвам се да не махнат коментара.Ето ти сайта.Ти незнам къде ги търсиш.Продължи до поръчката и виж колко излиза. 43 270 евро мисля беше.Къде ги видя 55 хил.?https://www.tesla.com/fr_FR/model3/design#battery20:06 15.05.2019