Навлизането на Xiaomi на пазара на електромобили отбеляза значителна стъпка с доставката на 10-хилядната бройка от SU7, първия модел на марката за електромобили. От началото на доставките в началото на април, Xiaomi EV неотклонно се стреми да изпълнява поръчките и да отговаря на очакванията на клиентите, макар и да видяхме няколко оплаквания.
Окуражена от успеха на първоначалното пускане на SU7, Xiaomi EV сега се готви да поеме по амбициозна траектория. С поглед, насочен към бъдещето, компанията се подготвя да разшири значително производствения си капацитет и да реализира високата амбиция да достави зашеметяващите 100 000 единици SU7 до края на годината.
SU7 е седан с размерите на Porsche Taycan. Базиран е на платформа, наречена Modena с вградена батерия с капацитет 101 киловатчаса. Под капака на SU7 има електрически двигатели, които са собствен дизайн на марката. Двумоторният автомобил е с мощност 673 к.с. с. и 838 Нм въртящ момент, а мощността на версията с един двигател е 299 конски сили. Автомобилите ускоряват до сто съответно за 2.78 и 5.28 секунди. Максимална скорост е 265 и 210 км/ч, а пробегът с едно зареждане - 800 и 668 километра.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 От сащ
Коментиран от #2
16:13 15.05.2024
2 Така е
До коментар #1 от "От сащ":
За 40 дни тази марка която досега не е произвела и един автомобил, успя да продаде повече електромобили отколкото toyota успя да продаде от своя електромобил за цяла година през първата година от продажбите.До края на годината ще продадат почти толкова електромобили, колкото toyota продаде миналата година, а догодина вероятно ще продадат повече от toyota.
И това не е единствената китайска автомобилна компания, която го прави. Изникват от нищото и продават повече от toyota, която горката вярва, че електромобилите никога няма да минат 30% пазарен дял. В Китай това ще стане още тази година за ужас на toyota.
10:38 16.05.2024
3 Китайски боклуци
Коментиран от #4
12:18 16.05.2024
4 Този коментар е премахнат от модератор.