Apple обяви сервизна програма за моделите iPhone 14 Plus, продадени между 10 април 2023 г. и 28 април 2024 г. Тази програма е насочена към специфичен проблем, при който визуализацията на задната камера не се показва на засегнатите устройства.
Само малък процент от устройствата iPhone 14 Plus са засегнати от този проблем. За да определите дали вашето устройство отговаря на условията на сервизната програма, можете да посетите уебсайта на Apple и да въведете серийния номер на телефона си.
Ако вашият iPhone 14 Plus е засегнат, Apple ще отстрани проблема безплатно при условие че няма други повреди по устройството. Дори ако вече сте платили за ремонта, може да имате право на възстановяване на сумата.
За да започнете процеса на сервизно обслужване, можете да изберете една от няколко възможности: да посетите оторизиран доставчик на услуги на Apple, да насрочите среща в магазин на Apple или да се свържете с отдела за поддръжка на Apple, за да уговорите ремонт по пощата. Apple ще провери дали Вашето устройство отговаря на изискванията, преди да пристъпи към ремонт.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Я-Я
11:59 04.11.2024
2 смЕх
Коментиран от #3, #4
12:51 04.11.2024
3 смЯЯх
До коментар #2 от "смЕх":
Нищожен процент от милионите айфони имат някакъв проблем и от Апъл веднага организират кампания да се веднага на момента. Това е фирма, която се грижи за всеки свой потребител! Качеството има цена. При андроидаджиите е обраното - там купуваш и си трошиш главата, оставен си на съдбата сам да се оправяш, не можеш да очакваш нищо нито от китайци, нито гугълци. Там ти продават сапунерката и почваш да гледаш рекламки, за да пълниш гушите на Лари Пейдж и Сергей Брин. Ако нещо се прецака - купуваш нов андроид. Всички андроидаджии казват, че е дошло време да се сменя телефона при първия проблем.Коментиран от #5
14:32 04.11.2024
4 Кравар е моят татко..кравар ще съм и аз
До коментар #2 от "смЕх":
Друго си е индийското качество. Спрафка операционната система ДЖАМ16:35 04.11.2024
5 смЕх
До коментар #3 от "смЯЯх":
Разбирам, че не осъзнаваш колко неуважителни са към потребителите си в това число и към теж ама няма нужда да пикаш срещу ветЪра. Заради шепа истински любители на ябълката търсещи правата си и, които не си мълчат се облагодетелстват такива като теб - зомбирани роби. Дръж си телефона правилно, не ти го казвам аз ....казаха ти го тези дето се преструват, че те уважават. Хвала на шепата потребители.... трябва да се учите от тях. Правата са за да се търсят иначе си просто един заблуден безгласен роб. Качеството на ябълката е прехвалено.Коментиран от #6, #7, #8, #10
21:45 04.11.2024
6 смеия сА
До коментар #5 от "смЕх":
Факт е, че Апъл веднага решават проблема на своите потребители. Къде си чул Сергей Брин или китайската комунистическа партия да им вука вуобще за трошливите им телефони, камо ли да ги поправят07:36 05.11.2024
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Този коментар е премахнат от модератор.