Tesla се стреми да намали времето за чакане за зареждане в мрежата си от зарядни устройства чрез пилотно въвеждане на система за „виртуална опашка“, която има за цел да намали задръстванията в пиковите часове. Планирано е пролетното внедряване в „избрани обекти“, но по-късно тази година Tesla планира по-широко прилагане, в зависимост от положителните отзиви на потребителите.
Подробностите за работата на виртуалната опашка остават оскъдни, но се очаква тя да бъде интегрирана в приложението на Tesla или в интерфейса на автомобила. Очаква се системата да регистрира времето на пристигане на водачите, като на практика създава цифрова опашка и смекчава потенциалните спорове за реда на зареждане. Tesla твърди, че само малка част, по-малко от един процент, от потребителите на Supercharger изпитват проблеми с времето за изчакване, което предполага, че тази инициатива е проактивна мярка за допълнително подобряване на потребителското преживяване.
След като от близо три години станциите Supercharger са отворени за електромобили, които не са собственост на Tesla и не са оборудвани с портове CCS, остава въпросът дали системата за виртуално чакане на опашки ще обхване и тези автомобили. Като се има предвид потенциалът за повишено търсене от страна на потребители, които не са от марката Tesla, тази подробност ще бъде от решаващо значение за ефективността на системата.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Пич
16:12 24.02.2025
2 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
При под 10 % електромобили в трафика 🤔🤔
Ами при 90% 🥸🥸
18:59 24.02.2025