Tesla ще се бори с опашките по зарядни станции с "виртуални опашки"

24 Февруари, 2025 16:01 1 228 33

  • tesla-
  • supercharger-
  • зарядни станции-
  • опашки

Компанията въвежда функцията в избрани обекти

Tesla ще се бори с опашките по зарядни станции с "виртуални опашки" - 1

Tesla се стреми да намали времето за чакане за зареждане в мрежата си от зарядни устройства чрез пилотно въвеждане на система за „виртуална опашка“, която има за цел да намали задръстванията в пиковите часове. Планирано е пролетното внедряване в „избрани обекти“, но по-късно тази година Tesla планира по-широко прилагане, в зависимост от положителните отзиви на потребителите.

Подробностите за работата на виртуалната опашка остават оскъдни, но се очаква тя да бъде интегрирана в приложението на Tesla или в интерфейса на автомобила. Очаква се системата да регистрира времето на пристигане на водачите, като на практика създава цифрова опашка и смекчава потенциалните спорове за реда на зареждане. Tesla твърди, че само малка част, по-малко от един процент, от потребителите на Supercharger изпитват проблеми с времето за изчакване, което предполага, че тази инициатива е проактивна мярка за допълнително подобряване на потребителското преживяване.

След като от близо три години станциите Supercharger са отворени за електромобили, които не са собственост на Tesla и не са оборудвани с портове CCS, остава въпросът дали системата за виртуално чакане на опашки ще обхване и тези автомобили. Като се има предвид потенциалът за повишено търсене от страна на потребители, които не са от марката Tesla, тази подробност ще бъде от решаващо значение за ефективността на системата.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 9 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Пич

    13 2 Отговор
    Пълен идиотизъм е да си купиш кола , която се препира с тебе и ти противоречи , когато се опитваш да я шофираш !!! Но атлантиците не се отличават с ум !!!

    Коментиран от #3

  • 2 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    11 1 Отговор
    Опашки🤔🤔
    При под 10 % електромобили в трафика 🤔🤔
    Ами при 90% 🥸🥸

    Коментиран от #4

  • 3 електрика оригинал

    2 8 Отговор

    До коментар #1 от "Пич":

    е за сметка на това като се запуши катализатора, изгорят свещите, гътне турбото, изгори акумулатора, замине адблуто и повлече колата със себе си, започне да образува петна от масло, замине картера или изгори някоя горивна помпа, замине филтър от фалшиви горива и още към 999+ проблема - БИНЗИНЪ БРЪМЧИ УЕ

    Коментиран от #33

  • 4 Елементарно

    1 9 Отговор

    До коментар #2 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Ако днес при 10% на зарядните на 70 000 зарядни на Тесла стават опашки, то когото станат 90%, Тесла ще е изградила 1 милион зарядни за да няма опашки!

    Коментиран от #5, #6

  • 5 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    6 1 Отговор

    До коментар #4 от "Елементарно":

    Даже нямаш представа колко е 2×2 🤣
  • 6 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    7 1 Отговор

    До коментар #4 от "Елементарно":

    Щом за 10 години Тесла изгражда 70 000 станции - колко години ще трябват за 700 000,
    а за милион🤔❓
    А 90% от тогавашния парк няма да са само 9 пъти повече ЕА🤔❗
    Естествено.токът ще е в изобилие и дори няма да са нужни кабели 😉
    Ама викаш ей къде е 2030- та ще гледаме 😉
  • 7 Елементарно

    2 5 Отговор
    Ти за 2030 ли ги беше предвидил тези 90% електромобили в трафика? 😵‍💫😵‍💫🫨


    1 милион зарядни изглеждат доста по-реалистично, отколкото 90% електромобили в трафика, дори още от утре да не бъде продаден нито един автомобил с ДВГ! Как се заменят 2 милиарда ДВГ трупани няколко десетилетия? Кой ще ги плати?

    При нужда Илон Мъск ще изгради 1 милион колонки само от джобните си пари.

    Коментиран от #8, #9

  • 8 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    6 1 Отговор

    До коментар #7 от "Елементарно":

    Елементарно е, ама не е за елементарници❗
    Нали Светлото бъдеще на ЕА вече настъпва и до пет-десет години ДВГ ще изчезнат🤔🤣
    А доколко ще изгради зарядни станции- виж доколко наводни пазара с камионите си на ток дето вече ОСЕМ години ги произвежда ...
    и произвежда ... и произвежда .... 🤣

    Коментиран от #17, #18

  • 9 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    6 1 Отговор

    До коментар #7 от "Елементарно":

    Нали гинеколожката разбирала и от коли, та ще забранява скоро ДВГ❕
    Тесльо, нали викаше до пет-десет години масово ще сме с ЕА.
    Аз пък мисля, че си прав, ама ако напишеш слято ПЕТДЕСЕТ🤔 И пак не е сигурно😉
  • 10 Замислен

    4 0 Отговор
    Мъск е чул за виртуалните опашки на Дунав мост и е копирал идията. И ний сме дали нещо на света.

    Коментиран от #11, #13

  • 11 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    5 1 Отговор

    До коментар #10 от "Замислен":

    Типично за ЗАПАДНалИЯ свят:
    - Цукито открадна идеята на състудентите си и я патентова ❗
    - канадци патентоваха пуснатия БЕЗПЛАТНО от руснаци ТЕТРИС❗
    - харесаха Италианския Капитолий и взеха да управляват от него❗
    - харесаха си мелодият на стара руска песен и я обявиха за СВОЙ ХИМН❗
    и още .. и още.....
  • 12 Гост

    6 0 Отговор
    Следва - виртуални коли за феновете.
  • 13 Не се чуди

    1 6 Отговор

    До коментар #10 от "Замислен":

    Не си ли се записвал на виртуална опашка примерно за зъболекар? Ако днес ти дадат час за петък 13:30, веднага ли ще се наредиш пред кабинета да чакаш до тогава?

    Ако знаеш че в петък в 13:30 ще си на зарядната станция на еди коя си точка, Какво пречи още сега да си резервираш колонка 38 от 56 възможни и да знаеш, че е запазена само за тебе и никой не може да я ползва, докато не заредиш ти? Отиваш и се включваш без да чакаш.

    Коментиран от #14, #15

  • 14 Гост

    7 1 Отговор

    До коментар #13 от "Не се чуди":

    Човече, това звучи ужасно. По-зле е и от купонната система.
  • 15 Гост

    6 0 Отговор

    До коментар #13 от "Не се чуди":

    Ами, ако в четвъртък искам да вечерям навън с жена ми, по повод годишнината ни? Ще отложим вечерята, защото съм на зарядна ли? Пиши си домашните и мисли повече.

    Коментиран от #16

  • 16 Домашното е готово

    2 5 Отговор

    До коментар #15 от "Гост":

    Ти не си си направил твоето. Дори не си разбрал за какво пише в статията. Това че е в петък си решил да ходиш до Виена и вече си задал маршрута, като си дал час за тръгване, вече си нареден във виртуалната опашка, защото Тесла знае къде ще зареждаш. Ако тръгнеш по-късно или се движиш с различна скорост, редът ти се променя спрямо предполагаемия час на пристигане на зарядната станция. Нямаш конкретен час.
  • 17 Елементарно

    0 3 Отговор

    До коментар #8 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Елементарните хора не правят разлика между 10% от автомобилите в трафика и 10% автомобили при продажбите на нови автомобили.

    Елементарниците не могат да си направят елементарната сметка при 80 милиона годишни продажби на автомобили в световен мащаб и два милиарда автомобили в трафика, дали е възможно да се постигнат 90% електромобили в трафика след 5 години колкото и да е делът на електромобилите при продажбите на нови автомобили.

    Другия път внимавай когато говориш за елементарници, да не се окаже че това си ти.
  • 18 Елементарно

    0 4 Отговор

    До коментар #8 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Точно както е елементарно да се сетиш, че няма как да се наводни пазара с електрически камиони, които няма къде да зареждат. Екзистенциалният въпрос с кокошката и яйцето.

    Засега Тесла втора година изгражда зарядна инфраструктура с четвърто поколение зарядни способни да зареждат с 600 kW , но към момента свързани към шкафове ограничаващи мощността до 250 kW. Тези зарядни станции ще бърдат свързани към шкафове с над мегават мощност, които могат да захранват и зарядни за електрически камиони. Но дори на 600 kW зарядни за леки автомобили, камионите вече ще могат да зареждат 600 км за всеки час зареждане

    Коментиран от #22

  • 19 Елементарно

    0 2 Отговор
    Произвеждат, произвеждат, колко пък да се произвели за да очакваш наводняване от 200 бройки прототипи на камиони

    В момента Tesla изгражда първата серийна производствена линия за Tesla Semi в нова фабрика до Gigafactory Nevada.

    Очаква се производството да започне в края на тази година и да се увеличи до масово производство през следващата година.

    Коментиран от #20

  • 20 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    4 0 Отговор

    До коментар #19 от "Елементарно":

    ОчакваШЕ се 2017 година да пуснат Камиончето на ток, по думите на ИЛюзОН❗
    Вече сме 2025, а още НЯМА и следа от балона, упс камиона му ❗

    Коментиран от #21

  • 21 Елементарно

    0 4 Отговор

    До коментар #20 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Извинявам се, забравих да напиша причината


    В момента Tesla изгражда първата серийна производствена линия за Tesla Semi в нова фабрика до Gigafactory Nevada.

    Очаква се производството да започне в края на тази година и да се увеличи до масово производство през следващата година.

    Тази година е 2025 година, а следващата година е 2026 година. Пак да питам Ти за коя година говореше, че тази фабрика произвежда произвежда камиони?

    Коментиран от #23

  • 22 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    4 0 Отговор

    До коментар #18 от "Елементарно":

    Дори елементарномислещите са разбрали, че от години пиша за
    БЛИЗКОТО И СВЕТЛО БЪДЕЩЕ НА ТОКОМОБИЛИТЕх
    НИТО Е ТОЛКОВА СВЕТЛО,
    НИТО Е ТОЛКОВА БЛИЗКО❗
    Явно нямащ дори елементарни възможности да схванеш написан от друг човек текст❗
    И не си чел спорове с мое участие по темата.
    Има една хубава задача, пробвай да я решиш, за да си изясниш какво аз знам❕
    Ако във фирма от 200 човека 1% пишат с лява ръка, колко от пишещите с дясна ръка трябва да бъдат освободени за да станат 2% пишещите с лява ръка във фирмата ❓
    Елементарно е ❗
  • 23 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    3 0 Отговор

    До коментар #21 от "Елементарно":

    Не аз, а ИЛ-ОН❗
    Отвори си видеото с интервюто на ИЛюзОН от СРЕДАТА НА ДВЕ ХИЛЯДИ И СЕДЕМНАДЕСЕТА, в което обяви, че ДО КРАЯ НА ГОДИНАТА ( 2017) ще пусне В ПРОДАЖБА камиона си ❗
    И никой дори ЕЛЕМЕНТАРНОМИСЛЕЩ няма предвид под пускане в продажба доставка на една партида до една фирма, която да използва камионите само за вътрешнозаводски транспорт. И никой да не вижда колко товарят, къде са акумулаторите, колко е пробег и т.н. ❗
    Дано си ме разбрал 🤔

    Коментиран от #25

  • 24 Елементарно

    0 2 Отговор
    А ти зададе ли си въпроса дали това е възможно? Вероятно не си щом питаш къде ще се зареждат през 2030 година електромобилите, които представляват 90% от трафика.

    Преди да задаваш на мен въпроси, си отговори на собствения въпрос - възможно ли е през 2030 година 90% от всички 2 милиарда автомобили да са си сменили автомобилите с електрически за да търсиш къде да се заредят 1,8 милиарда електромобила през 2030 и да се чудиш дали Тесла може да построи 1 милион зарядни до тогава.

    Коментиран от #27

  • 25 Елементарно

    0 2 Отговор

    До коментар #23 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Всеки с елементарно мислене, първо ще помисли къде ще бъдат произведени тези камиони. Сега като помисли (евентуално) Има ли някакви шансове тези камиони да не се произвеждат, след като построят фабрика за камиони?

    Лично на мен ми звучи логично, че досега не са си произвеждали защото не е имало фабрика където да се произвеждат. За тебе какво беше обяснението?
  • 26 Елементарно

    0 2 Отговор
    А най-елементарното обяснение за появилите се опашки на зарядните на Тесла е, че вече се зареждат автомобили които не са Тесла и не спират само за 10-15 минути за зареждане за следващите 200-300 км.


    На електромобилите на повечето от останалите автомобилни производители, са им необходими 30-40 минути за зареждане на същия пробег.

    С течение на времето, днешните 250 киловата зарядни станции ще станат 600 киловата и за същото време ще зареждат два пъти повече автомобили, без да бъде увеличаван броя на колонките.
  • 27 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    3 0 Отговор

    До коментар #24 от "Елементарно":

    Задавал съм си много въпроси за ЕА.
    И съм се убедил, че политиците искат неща които няма как да станат.
    Ама някой беше казал , "щом оставят гинеколожка да решава технически въпрос, всичко ще отиде на пу••а и м@••@"❗

    Коментиран от #28

  • 28 Елементарно

    0 3 Отговор

    До коментар #27 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Щом си разбрал, че гинеколожката иска 90% от автомобилите по пътищата да бъдат електрически през 2030, очевидно проблема не е в гинеколожката, която дори не си е помислила такова нещо!

    Елементарното съждение е, че ти нищо не си разбрал.
  • 29 Елементарно

    0 2 Отговор
    Елементарните сметки показват, че ако Тесла продължи да увеличава с тези темпове броя на зарядните си станции, ще изгради 1 милион колонки чак след 15 години, което е 2040 година.

    Елементарните сметки показват, че дори тогава по-малко от 30-40% от автомобилите в трафика ще са електрически, а грешката ти, че днес цели 10% от трафика е от електрически автомобили е елементарна грешка, която няма нищо общо с реалността.

    Коментиран от #31

  • 30 Хйхййх

    0 0 Отговор
    Мите, ае бегай на някъде!
  • 31 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "Елементарно":

    🤣🤣🤣
    Знаех си , че си зле с математиката,
    ама ти си бил МНОГО ЗЛЕ🤔🤔
    1 000 000 за 15 години са по 70 000 на година🤔
    сегашните 70 000 не са ги изградили за ЕДНА ГОДИНА ❗
    А при 70 000 за ДВСЕТ ГОДИНИ си е
    1 000 000 за 150 години ❗🤔❗
    Ти дори не си ЕЛЕМЕНТАРНИК 🤔
  • 32 Елементарно

    0 0 Отговор
    Допускаш елементарната грешка да смяташ ръста в бройки, а не в проценти за година. Пробвай да сметнеш 20-30% годишен ръст на продажбите на електромобили и съответно същите нужди от ръст на зарядните станции.

    Емотиконите и обидите не променят нищо, така че не се опитвай да ме засегнеш с елементарни детски приоми.
  • 33 Луноход

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "електрика оригинал":

    Волтото ми е на 400,000 и е 21 годишно