На форума в Боао в Азия Vivo представи своя опит в областта на смесената реалност с дебюта на vivo Vision, с което сигнализира за стратегическа промяна към пространствените изчисления и потребителската роботика. Прототипът, представен на щанда на vivo, е планиран за пускане на пазара в средата на 2025 г.
Компанията позиционира vivo Vision като ключов компонент в амбицията си да „засили възможностите си за пространствени изчисления в реално време“, проправяйки пътя за бъдещи приложения в роботиката. Форумът послужи и като платформа за изтъкване на напредъка на vivo в 6G технологията и предстоящия смартфон X200 Ultra.
По време на специалния „Момент за пускане на vivo“ изпълнителният вицепрезидент Ху Байшан подчерта ролята на vivo като микрокосмос на технологичните иновации в Китай, като отбеляза четиригодишното ѝ управление като водеща марка мобилни телефони в страната, обслужваща над 500 милиона потребители на 60 пазара.
Тази нова лаборатория ще се съсредоточи върху разработването на „мозъка“ и „очите“ на роботите, като използва експертния опит на vivo в областта на големите езикови модели (LLM) на изкуствения интелект, изображенията и пространствените изчислителни възможности, придобити чрез vivo Vision.
Прозренията, придобити от разработката на неговия МР, ще бъдат интегрирани в “Синята” технологична матрица на vivo (BlueImage, BlueLM, BlueOS, BlueChip и BlueVolt) - набор от технологии, управлявани от ИИ, с цел превръщане на лабораторните иновации в осезаем потребителски опит.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА