Русия е отправила сериозно предупреждение към САЩ. Кремъл обявил, че с Вашингтон са на една крачка от война заради Сирия, пише в. "Дейли мейл".
Администрацията на президента Доналд Тръмп пък обяви, че е готова отново да извърши въздушни удари.
В петък Тръмп упълномощи изстрелването на 59 крилати ракети срещу военно летище в Хомс и срещу режима на сирийския президент Башар Асад.
Руският премиер Дмитрий Медведев разкритикува САЩ, че са атакували законното правителство на Сирия и са нарушили международното право без одобрението на ООН.
Според него администрацията на САЩ е демонстрирала намерение да се бори безкомпромисно срещу законната власт в Сирия вместо срещу главния враг - "Ислямска държава".
Руската фрегата "Адмирал Григорович", въоръжена с най-модерни балистични ракети, отплава към Средиземно море, съобщи РИА Новости. Там се намират американските военни кораби, от които бяха изстреляни ракетите "Томахоук" 4 срещу Сирия.
Според източници, близки до руските военни, корабът е заредил с припаси в Новоросийск на брега на Черно море.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Расулюлах
Коментиран от #11, #132
12:59 09.04.2017
2 кроко
13:00 09.04.2017
3 ББЮ
13:00 09.04.2017
4 666
Коментиран от #21, #66
13:06 09.04.2017
5 СССР фор евър
Коментиран от #6, #8, #27, #69
13:22 09.04.2017
6 onq s konq
До коментар #5 от "СССР фор евър":
Апсолютно прав си ! Тъкмо да се искажа и ме испревари ! Къде са тръгнали руснаците като си немат ни ракети ни самолети просто не знам !Коментиран от #28
13:28 09.04.2017
7 kcaniba
Незачитането от страната на САЩ , интересите на Русия, Китай, Иран - тласкат света към Трета Световна - окончателната!!
Както пише върхо "Булава" : След мен е тишината.
13:31 09.04.2017
8 куроленко
До коментар #5 от "СССР фор евър":
Те едни ракети, от 59 23 в целта. Братушките направо ще се оакат.13:42 09.04.2017
9 Гост
Поради външната политика на фащ-истите мала-Азия е полуразрушена, хората мизерстват, умират, губят семействата си. Паралелно с това бизнеса с органите си върви всичко е 6ст.
Тука не става въпрос кой къде какви бази има ти неможеш да отидеш и да нападаш друга държава просто ей така.
13:54 09.04.2017
10 Кьотекпрес
13:58 09.04.2017
11 Vasik Atanasova
До коментар #1 от "Расулюлах":
какъв си ти ?българин ли си ?
кви копчета да натиска путин
ако натиска копчета къде мислиш че ще падат ракетите
в САЩ или тука
че и има неграмотни малоумници които са на твоя акъл
първо ще обстрелят американските бази в европа
а тука в бълхария има три
ти да не си мислиш че путин ще събаря американските небостъргачи
Коментиран от #23
13:59 09.04.2017
12 Глупак
Всичко до 90те години беше по-достойно и качествено.
Сега дори манипулациите на медиите са по-брутални…. Гнус.
Като видях документалния филм на О.Стоун Непознатата история на САЩ, най-големия ми шок беше, че ТОВА КОЕТО ВЗУМАХМЕ ЗА КОМУНИСТИЧЕСКА ПРОПАГАНДА Е САМАТА ИСТИНА.
препоръчвам….
Горките ни деца
Коментиран от #95
14:08 09.04.2017
13 Диди
Коментиран от #16, #63, #71
14:22 09.04.2017
14 кирил
14:24 09.04.2017
15 к нинова
Коментиран от #17
14:29 09.04.2017
16 кроко
До коментар #13 от "Диди":
Не заради Путин, а заради Тръм. Той или си направи някакъв ПР, или умишлено е целял да изостри положението, та евентуално на фанатиците около него да им стане ясно, че няма смисъл да си точат зъбите за Сирия и да спрат да го юркат. Ако много искаха и можеха да нападнат Русия, щяха да го направят още 2014 г. при Крим.А за Путин и изборите в Русия бръщолевиш пак НПО глупости, които са взаимоизключващи се с другите НПО глупости как Путин винаги ги печели, че дори и по света нарежда кой къде да е президент. Мисли малко с това, дето се клатушка в глава ти!
14:34 09.04.2017
17 кроко
До коментар #15 от "к нинова":
Стояне, простата ти глава така и не можа да вдене, че не всички, които не харесват поликата на САЩ, са агенти на Москва. Хората просто се надяват с Тръмп въпшната им политика да се промени и да се кротне малко света, намй-малкото заради джангалите в Европа, които идват масово от дъжави с изнесена американска демокрация.Но както каза някой преди време, ти май си ушанков трол, щото с дрънканиците си настройваш още повече хората срещу САЩ!
14:41 09.04.2017
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 михаил
Коментиран от #133
14:55 09.04.2017
20 more
15:05 09.04.2017
21 Нострадамус
До коментар #4 от "666":
не 10$ а ще струва 10 рубли15:11 09.04.2017
22 Расулюлах
Коментиран от #127
15:14 09.04.2017
23 Расулюлах
До коментар #11 от "Vasik Atanasova":
аз не съм българин а извънземен хибрид а ти българка ли си 4е ви командват от американското посолство и всите ви управници са сашовски подлоги?квото сте си надробили тва ше сърбате аз не съм гласувал за тиквата цигулка нито за бате петьо нито съм цирикал 45 години стигат времето е наше нито съм искал битълси и макдоналдси и порно и демокрация ..така 4е посрещнете си съдбата ако това зна4и и 10 разделящи се бойни глави15:15 09.04.2017
24 Ташунко
Коментиран от #29
15:16 09.04.2017
25 гостът
15:18 09.04.2017
26 МАРЧО
15:27 09.04.2017
27 бай Иван
До коментар #5 от "СССР фор евър":
Давайте братушки, впериооооод!!! За по добър свят!15:36 09.04.2017
28 бай Иван
До коментар #6 от "onq s konq":
Един кон както си вървял взел, че умрял. Народна поговорка за изменници!Коментиран от #32
15:39 09.04.2017
29 незнайко
До коментар #24 от "Ташунко":
Материя и антиматерия е равно на анихилация. Предполагам всеки знае какво е анихилация ? Преди много години едни китайци искаха да правят нещо по границата със СССР и никой не разбра какво стана с тях. НО ПАК КАЗВАМ ТОВА БЕШЕ ОТДАВНА !Коментиран от #126
15:40 09.04.2017
30 Кики
15:46 09.04.2017
31 СССР фор евър
God Bless America!!!
Коментиран от #64
15:47 09.04.2017
32 onq s konq
До коментар #28 от "бай Иван":
Ще ти се ! Такива като мене владеят съвременя свят а вие русуфилите сте на исчезване !Коментиран от #33, #36
15:49 09.04.2017
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 вес
16:24 09.04.2017
35 Този коментар е премахнат от модератор.
36 бай Иван
До коментар #32 от "onq s konq":
'иСчезване', неграмотник владеещ светът!!! За туй сме на тоя хал, оти такива като теб, владеят светът!!! Пенкелер.16:29 09.04.2017
37 Диди
16:46 09.04.2017
38 Варна
Коментиран от #41
17:03 09.04.2017
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 скучаещ
ало Васик, това дето го броиш за бази е пълна пародия в дух "солидарни сме с вас, но до тук!"
Тук няма професионални коментари, то това не е и целта на подобни сайтове, а проучване на "обществените нагласи"
(метрифицирана на ефективноста на собствената пропаганда.
Васик, Васик!
Коментиран от #102
17:14 09.04.2017
41 onq s konq
До коментар #38 от "Варна":
Не се претесняваи!Ние сме с щатите което респективно означава че сме победители!!!Коментиран от #44
17:14 09.04.2017
42 скучаещия
Диди, твоето твърдение, макар и едностранчиво, не означва ли че щатите имат най много за губене? И не са ли те най заинтересованите само "бизнес" войните с гарантиран изход?
Няма професионалисти тук, жалко!
17:20 09.04.2017
43 Алфата
17:30 09.04.2017
44 Варна
До коментар #41 от "onq s konq":
Нищо не печелиш, а тъкмо обратното.Имаш някакво подобие на армия и като численост и като въоръжение. Насаден си между двете най големи армии в Европа- Руската и Турската, които в последно време не са ни фенове. Намираш се между съседи с които се мразим Сърби, Румънци, Гърци и Турци биха ни забили нож в гърба при първа възможност- това показва историята.
Помня, че не си ходил и войник... Как ще защитаваш собствената си държава ако се наложи? - Ще бягаш през Румъния или през Гърция?
Остави мечтите и мисли какво би се случило реално ако се сбият Руснаци с Американци...
Ние ще бъдем намесени, а това е риск понеже не сме по никакъв начин готови. Ние сме държавата на генералите без опит и най- вече без армия. Не ми е ясно кого ще командват при не дай боже война.
Поколението от 18 до 30 години в страната освен, че са нихилисти са и неподготвени при нужда да свършат каквото и да е.
Въобще пълен колапс!
Коментиран от #46
17:40 09.04.2017
45 Диди
17:43 09.04.2017
46 onq s konq
До коментар #44 от "Варна":
Аз лично съм пацифист и човеколюбец и никога не бих зел пушката та каквото и да е !Коментиран от #48, #55
17:45 09.04.2017
47 мужик с водка
17:47 09.04.2017
48 Варна
До коментар #46 от "onq s konq":
Тогава не е добре да вземаш отношение, освен ако не прокламираш за мир.Въпреки всичко в крайна сметка отговори на въпросът ми, че ако се наложи да влизаме във военни действия жална ни майка. Онова поколение, което трябва да смени нас и да поеме отговорността за страната ... - го няма!
За това не е добре да подстрекаваш и да даваш изказ как ние сме силните- не сме! Ни не сме били толкова слаби дори и след освобождението.
17:52 09.04.2017
49 СССР фор евър
17:53 09.04.2017
50 Този коментар е премахнат от модератор.
51 Този коментар е премахнат от модератор.
52 Този коментар е премахнат от модератор.
53 Този коментар е премахнат от модератор.
54 не така
18:33 09.04.2017
55 на коня под опашката
До коментар #46 от "onq s konq":
А арбалета който си купи преди две години за какво ти е?18:47 09.04.2017
56 Бойкомразец
18:51 09.04.2017
57 ЛУД ИДИОТ
Коментиран от #61
19:00 09.04.2017
58 риптила
Ще умрат милиони невинни хора. А ако хвърлят и атомни и водородни бомби, направо ще еб.. майката на природата,въздуха и ще се родят доста мутанти. България няма полза от такава война,като се замисля никой няма полза от такава война,освен риптилите.
19:08 09.04.2017
59 Plovdiv
19:17 09.04.2017
60 Този коментар е премахнат от модератор.
61 танкиста
До коментар #57 от "ЛУД ИДИОТ":
Аз викам да обявим война на щатите и да се приключва с мъките ни !!!19:27 09.04.2017
62 Скорпион29
20:23 09.04.2017
63 Оптимус
До коментар #13 от "Диди":
В Сирия се бият различни интереси. Асад е законно избрания Президент, и то при избори, наблюдавани и контролирани и от САЩ и други. Бунтовниците не искат Асад, а искат нещо, което и аз не зная какво искат. Россия подкрепя Асад, млати се с ДАЕШ и от време на време очевидно омлатва и бунтовниците. Но Асад бе в правото да води война, защото ИД започна войната, не Асад. САЩ не иска Асад, подкрепя "бунтовниците" и на моменти опердашва части на ИД, а на моменти изглежда ги подкрепя с поведението си. Турция опердашва кюрдските бунтовници срещу ДАЕШ, уж опердашва и ДАЕШ-ИД. Иран и Хизбулла, заедно с Россия са на страната на Асад и срещу ДАЕШ-ИД. Израел опердашва Хизбула и не си мърда пръста среще ДАЕШ. Абе как да свърши войната? А върви оправи всичко това, ако можеш? мисля, че главно Россия-Иран-Хизбулла-кюрдите свършиха по-полезна дейност срещу ИД. Има и части на САС, също вършат полезна работа. Не зная подробно, кой какво там, но гледаме по-мащабните неща според медиите. При последната акция на САЩ, наистина сториха голяма услуга на ИД - направо им направиха подарък. Мисля, че Россия-Иран и Хизбулрла и другите антиджихадисти, разбира се са най-прави в тази борба.Коментиран от #125
20:42 09.04.2017
64 Този коментар е премахнат от модератор.
65 гост
20:54 09.04.2017
66 склерито
До коментар #4 от "666":
Продават в Испания и другаде къщи по 1 Евро. Сделката сис трува, ако ти се емигрира... но и там ще плащаш данъци. на мен не ми се емигрира, тук съм свикнал, не ми харесват много неща, но пък там пак отначало ли да почва човек? Не ти трябва противорадиационен костюм, трябва ти саксофон! ВНземаш и почваш да свириш! Аз като свиря, освен че двата съседни блока си затварят прозорците и си запушват ушите, ами виждам и на небето Господ и ангелите да си запушват ушите. Точно в този миг, ще кажеш на ангелите: Или махнете тая радиация от тук или продължавам да свиря! И ще се оправи къшлето и ливадето, ще яздиш бял мустанг, а някоя Доца каубойка ще ти сервира кааве. Ей тва ли ти е мечтата? Ами що някоя Гана или Пена не го приложи в някое село хийр? то май нашите маци не искат на село вече?21:19 09.04.2017
67 ТИКВОЧА
21:25 09.04.2017
68 mitko kulturista
До коментар #60 от "onq s konq":
Знаем ,че не си ти,с правописа сам се издава. ;)21:47 09.04.2017
69 Дон Кихот
До коментар #5 от "СССР фор евър":
Приятелче ,не знаем за какви ядрени ракети говориш...живеем в 21век ,и нещата са коренно различни от това което са ти казвали дядо ти и татко ти ...Има програма за Междузвездни войни и такива лазерни технологии за които ти е бедна фантазията гомньо ! Във орбита има близо 5000 сателита от които поне 2000са военни !!! Русия още 50тте години качи в орбита 100тина сателита оборудвани с ядрени бойни глави които могат да пуснат от 40км височина където си пожелаят ...22:12 09.04.2017
70 Morgoth
22:19 09.04.2017
71 Брачеда на Путин
До коментар #13 от "Диди":
Гледам има доста с промити мозъци ...те са от онези които вярват и в дядо мраз и гласуват за ГЕРБ . Кво викаш,Путин избивал сирийци а не терористите на САЩ !!!?? Хахахах тихо че ша ти се смеят и децата в махалата22:24 09.04.2017
72 onq s konq
22:37 09.04.2017
73 Диди
22:42 09.04.2017
74 Диди
22:49 09.04.2017
75 Киро
Направо пяна им изби по алкохолизираните муцуни!
Коментиран от #78
22:54 09.04.2017
76 Скорпион29
23:03 09.04.2017
77 Скорпион29
23:09 09.04.2017
78 кроко
До коментар #75 от "Киро":
като са толкова велики, що не продължиха с бомбандировките, що не направят един десант, що не подпукат направо Русия? Що не кажат къде са химическите оръжия на Асад и да му ги унищожат? Радвай се на новината че най-накрая американците се осмелиха да покажат малко мускули, макар и половинчато и лягай да спиш.23:12 09.04.2017
79 стоян георгиев
23:16 09.04.2017
80 Киро
Коментиран от #81
23:29 09.04.2017
81 стоян георгиев
До коментар #80 от "Киро":
кире,само да те питам ти по кво се различаваш от руския хибрид наречен кроко освен по ника си?двамата имате еднакви идеи за нещата и еднакъв начин на водене на дискусия , именно пълен спам.тва че си с обратните на неговите възгледи в много отношения не значи нищо,ти си същия като него за съжаление.агресивен, без аргументи и като се стигне до реална дискусия си пълен спам.сега може да почнеш с обидите ,но не се пробваи по същество, че те чака съдбата на хибрида!23:38 09.04.2017
82 Диди
Коментиран от #87
23:51 09.04.2017
83 Киро
Първо образованието, после може и някой на ниво да ти обърне внимание на повърхностните словоблудства.
Дотогава ще трябва да се задоволиш с подритванията и подигравките.
Коментиран от #84
23:57 09.04.2017
84 стоян георгиев
До коментар #83 от "Киро":
кире ,тва звучи като -много ме е страх!!!и знам че е така!виждаш хибрида кво му се случва и знаеш кво те чака!обясни ми кво хубаво има в политиката на тръмп???тва че си смени мнението за сирия поне 4 ри пъти за два месеца?или че взима неадекватни еднолични решения ,без да се допитва до американския конгрес и европеиските си съюзници?и трябва ли да го харесвам само щото е американец?аз кире за разлика от теб не приемам живота като футболен фен с викове ууууу или аааа.та казах ти пробваш по същество да спориш с мен и ще видиш колко ти е акъла.много опитаха ,но все един и същи резултат.особено харесвам такива агресивни умници като теб.ще мълчиш после ,подобно на крокодила !
00:10 10.04.2017
85 Диди
00:11 10.04.2017
86 су 24 турския
00:17 10.04.2017
87 стоян георгиев
До коментар #82 от "Диди":
диди ,въпроса в сирия трябва да бъде решен от европа и сащ,но с дългосрочна переспектива.русия може да участва ако иска ,но тя няма кво да предложи.първоначално трябва да бъде унищожена ислямска държава ,после ал каида ,а след това да се намерят донори и да се създаде икономическа и политическа стратегия за въстановяване на региона.ситуацията обаче много се усложни в последните две години щото сирииската опозиция не може да излъчи надеждни политици способни да овладеят страната,което прави асад удобен поне за момента и поне в регионите където сега доминира.освен това тръмп хал хабер си няма от външна политика и прави само глупости объркваики ситуацията още повече,тва го виждат маимунките в региона като турци,иранци и руснаци и го е.ват ,което допълнително осложнява ситуацията.след последните му деиствия и въпросните бомбандировки,реално спря натиска срещу идил,което наруши първата част от стратегията и ако се стигне до по-сериозен руско-американски конфликт ,идил ще се бетонират което хич не е оферта .дано ситуацията се овладее по-бързо и се атакува рака и региона по-бързо.при падането на идил ще се оформят зони ,едната окупирана от асад другата от опозицията .в зоната на опозицията ще трябва да започне прочистване на радикалните групи ,което ще е много сложно и за сега не е ясно кои ще го върши,а чак след това ще трябва да се иде на общи избори ,при които да се свали асад и да доиде правителство на националното помирение,но с такъв играч като тръмп ,аз въ00:23 10.04.2017
88 Диди
Коментиран от #115
00:23 10.04.2017
89 Киро
Първо, аз харесвам Тръмп, НЕ защото е американец, а защото е един успял човек, постигнал сам успеха си. Да, прави се на клоун, но това си е негово право, след като се харесва на американската аудитория.
Тръмп може много повече от разни елементи, като Обама, който беше избран, поради единствената причина, че е негър или онова недоразумение Хилъри.
Тези хора идея си нямат как се случват икономическите процеси на макро ниво, нито на микро. Примери бол, то не беше Обамакеър, то не беше кризата 2007 и още много, не ми се пише толкова.
А Доналд знае това.
Доналд не се харесва на европейските лидери, защото говори за процесите по света директно, а не "либерално" или "политически коректно", назовавайки грешките им без увъртания, да не говорим пък и за това, че всичките са легнали на САЩ и чакат да ги пази, но не плащат за това.
Само за пример, отвори статистиката на Дау Джонс за последната година и виж рейтингите! Говори ли ти нещо това или да ти обясня?
Досега с каквото се е заел Тръмп, върви в правилната посока и по-важното, показа на света новия курс, истината си е истина, а за либерастията и политкоректността времето изтича.
И още един пример, простичък пример, принципно американците в акции, като сегашната срещу Шейрат, винаги ползват самолети и ограничени удари.
Защо, според теб, Тръмп използва ракети??
Това е послание, а глупавите хора не с
00:31 10.04.2017
90 Диди
00:34 10.04.2017
91 Скорпион29
00:41 10.04.2017
92 Диди
Коментиран от #96
00:47 10.04.2017
93 стоян георгиев
Коментиран от #94
00:55 10.04.2017
94 стоян георгиев
До коментар #93 от "стоян георгиев":
твърдението ти че тръмп е оправил всичко до което се е хванал.истината е че всичките му начинания са фалирали или са пред фалит.справка биографията на тръпм.на въпроса ти що е ползвал ракети вместо самолети,отговора е много прост.заради риска руснаците да му свалят някои и друг самолет,а и заради бутафорността на атаката.чети пак внимателно.атаката на тръмп бе бутафорна .надявам се да прочете добре ,щото много от писаното от мен ти yбягва .00:58 10.04.2017
95 гостуващ
До коментар #12 от "Глупак":
ТВОЯ КОМЕНТАР МИ ДОКАРА ГЛЪТКА СВЕЖ ВЪЗДУХ! Тук има два, три "обекта" дето или са малоумни, или са продажни пишещи от чужбина.И аз горещо препоръчвам на всички филма на Оливър Стоун: "Премълчаваната история на сащ". Там има документални кадри на генерал Смедли Бътлър (национален герой на американците от колониалните им войни). Обяснява как е бил "бияч-рекетьор" за американските интереси по цялото земно кълбо. Изрежда коя война заради коя американска фирма е проведена. На http://www.dokumentalni.com/?p=2967, (от около 20:20мин. нататък са кадрите с него, има бълг. субтитри)
00:58 10.04.2017
96 стоян георгиев
До коментар #92 от "Диди":
диди и така и не е така.всички знаят кво е положението ,но имат различни интереси и всеки се преекспонира през своя.асад иска да остане на власт,русия също за да има верен съюзник в региона ,турция иска да падне асад и да доиде про турско управление в сирия което да мачка кюрдите,иран иска да си остане асад ,за да му бъде съюзник срещу израел и да подпомага близките до него шиити от хизбула,европа иска да доиде демократичен режим в сирия за да се успокои региона и да спрат бежанците ,а тръмп не знае кво иска и си мени мнението през 3-4 дни,което затруднява всички допълнително,като сложиш и ислямска държава и ал каида дето са финансирани от братчедите си от суадитска арабия които също искат сирия за собствен халифат картинката се намества.въпорса е кои и как може да реши проблема траино ,а тва е въпрос с много повишена степен на трудност.01:05 10.04.2017
97 гостуващ
01:06 10.04.2017
98 Диди
01:12 10.04.2017
99 гостуващ
Изрежда коя война заради коя американска фирма е проведена. На http://www.dokumentalni.com/?p=2967, (от около 20:20мин. нататък са кадрите с него, има бълг. субтитри)
01:15 10.04.2017
100 Киро
Нали беше човек на доводите или това беше за пред другите?
Тръмп е наследил сума пари, която губи, нещо повече, кредитите му достигат 900 милиона долара.
Та от старт -900 милиона стига до успеха, който постига!
Расизъм?
Колко си повърхностен!
Значи съм расист, защото казвам на черното - черно ли?
Ох, недей, сега ще си посипя главата с пепел!
Никой нормален американец не харесвал Тръмп?? Тази глупост кой ти я каза?
Или че богатите само имали сметка от управление на Тръмп??
Хахааа и ти ми говориш за доводи ли?? Ти, дето плещиш подобни глупости?
Я отвори статистиката бе, Стоянчо и виж профилът на гласувалите за Тръмп, гласувалите за Хилъри и гласувалите на првдишните избори за Обама и после ще ми дефинираш какво е "нормален американец".
Обама бил професионален политик, а?
Сигурно е професионално да ти се налага всяка година да вдигаш горната граница на дълга, да вдигнеш дълга 2 пъти, с каквото и да си се захванал икономически, да е свършило с провал, да си напускал сган отвсякъде, да си вдигнал престъпността невъобразимо, да си допуснал кризата с свръхкредитирането, довела до световна криза и така нататък..?
Всъщност, искам да ми кажеш само едно нещо, което Обама да е направил и надградил над съществуващото.
Само едно. Слушам те.
Коментиран от #105
01:16 10.04.2017
101 Диди
01:19 10.04.2017
102 Vasik Atanasova
До коментар #40 от "скучаещ":
АМИ ПРАВ СИЧЕ НЯМА ПРОФЕСИОНАЛНИ КОМЕНТАРИ
ЧЕТА И ВИЖДАМ ЧЕ ТУКА ПИШАТ ХОРА ОТ ПРОСТОЛЮДИЕТО И НЕГРАМОТНИ ХОРА
ЖАЛКИ И СМЕШНИ
ХОРА ОТ КОИТО НЕ МОЖЕШ ДА НАУЧИШ НИЩО
ХОРА КОИТО НЕ СЛЕДЯТ ВЪОБЩЕ ПОЛИТИЧЕСКАТА ОБСТАНОВКА И НЕ СА НАЯСНО КАКВО СТАВА В СВЕТЪТ
КОНЕ С КАПАЦИ КАКТО СЕ КАЗВА
ДА МУ МИСЛЯТ ТЕЗИ КОИТО ЖИВЕЯТ В БЛИЗОСТ ДО БЕЗМЕР
И ТЕЗИ КОИТО ЖИВЕЯТ В БЛИЗОСТ ДО СОФИЯ
РУСКИТЕ РАКЕТИ ИСКЕНДЕР ЩЕ ПАДАТ ТАМ
01:27 10.04.2017
103 Киро
Очевидно не знаеш какво е това и защо е толкова важно!
Освен, че имаш сериозни пропуски в грамотността, имаш и сериозна липса на думи в речника си.
Липсва ти и познание, а коментарчета, от сорта на "оправил всичко" свързани с тази тема мога да чуя и на гарата от хората с метлите.
Сега разбра ли защо не ми се занимава с теб?
Коментиран от #106
01:31 10.04.2017
104 Диди
01:38 10.04.2017
105 стоян георгиев
До коментар #100 от "Киро":
кредитите му достигали 900 милиона демек бил -900 милиона...ха,ха,ха,хо,хо,хо...я иди вземи ти 900 милиона кредити да видим как ще излезеш на такъв минус.срещу кредитите е имало и плюс кире и то явно доста над кредитите иначе е нямало да ги вземе баща му.и къв е успеха му?250 милиона преди да стане политик ,според доиче банк с много лоши прогнози.не случаино си кри данъчната декларация толкова упорито.ако беше в негова полза щеше да я носи пришита на сакото може да си сигурен.смеха е още по-голям като биографите му публикуват резултатите ,последваха обиди съдебен процес и печална загуба на тръмп.тва кире е конкретно и то максимално!продължавам с конкретиката.намери ми американец от елита на страната дето да говори добре за тръмп и ми го даи да го прочета .да говори конкретно за качествата му и положителната страна на неговата личност като политик.мога да ти дам безкраен списък на хора дето твърдят че тръмп е пълна катастрофа и тва са хора от света на бизнеса,политиката и културата на сащ.стигна се до там негови съпартиици и бивши президенти да апелират да не се гласува за него.та чакам да ми дадеш поне един .дори лобисти като кисинджър дето му бяха консултанти бяха максимално сдържани когато трябваше да дадат мнение за качествата му.тва също е максимално конкретно.та чакам да ми дадеш списък на петима американци дето са на нивото на геитц,бъфет,де ниро,буш...
дълга скъпи ми кире се вдига при четири американски президента с близък тренд ,аз не съм ти кр
01:49 10.04.2017
106 стоян георгиев
До коментар #103 от "Киро":
кире ,аз съм финансист по образование и знам много добре кво е даун джоунс,но тва дето си писал е същото дето пише и хибрида ,като чел недочел.американската икономика кире няма как да я коментираш за два месеца управление и индекса няма как да ти даде такова инфо.тва че си прочел няква статия не значи нищо.активността на фондовата борса е показател,но далеч не е единствения такъв за дадена икономика,а и резултатите ще се броят като пилците на есен :)!само да ти кажа ,че ако тръмп вземе мерките за които говори ,а именно реструкция към американския дълг ,тва ще доведе до рецесия и уви не само в шатите ,а и в китаи и европа както и в русия.рецесията ще спомогне на спекулантите да направят пари ,обаче въпреки това хора като бъфет или сорос ситуацията не ги кефи,що ли?та казано общо всичко в управлението на тръмп е лоша практика или бутафория,което води до засилване на неговите ,а и на нашите врагове за съжаление.02:00 10.04.2017
107 Диди
Коментиран от #109
02:05 10.04.2017
108 стоян георгиев
обама е направил много работи ,политиката му към европа бе премерена и правилна както за нас така и за щатите ,политиката му спрямо русия също.политиката му в близкия изток също .беше уважаван и добър политик ,избран не случаино два пъти от американците за президент.аз харесвам точно такива политици и смятам че точно такива трябва да бъдат и бъдещите ни,а не разни рекламни агенти обещаващи някакви неосъществими щуротии.
02:05 10.04.2017
109 стоян георгиев
До коментар #107 от "Диди":
с този правопис трудна работа:)))))))))))))))!предприемач съм.Коментиран от #112
02:07 10.04.2017
110 Диди
Коментиран от #114
02:14 10.04.2017
111 Бай хой
Не е важно кой и какъв си а какво вършиш. Терор по целия свят включителн Европа. Цветни революции след които се разпадат държави, емигрантски вълни, демографски сривове,и т.н. Какво се случва? Кой демон руши по целия свят? Нима не знаете?
Седнал стоян да хитрува. Можел да разсъждава но му са свидни подаянията от нпо. До там му е бизнеса и предприемачеството. Дескин, от кога на склададжиите им казват предприемачи ве?
03:14 10.04.2017
112 на деса шушито
До коментар #109 от "стоян георгиев":
Десо, до миналата година беше безработна! Бършеше сополите на трите си чаавета в къщи, как сега стана предприемач? Недей така рожбе, ще ме умориш от смях.05:39 10.04.2017
113 Ники
08:03 10.04.2017
114 кроко
До коментар #110 от "Диди":
Предприемач според Стоян значи че има няколко ФИРМИ, регистрирани по разни сайтове, а не по търговксия закон и "увеличава българския изност" (това са негови думи от преди), като вкарва свежи парички срещу тролене по сайтовете. Стояне, предлагам ти да минеш на следващото ниво - регистрирай си информационен сайт и да ти плащат за статиите според рейтинга!08:10 10.04.2017
115 кроко
До коментар #88 от "Диди":
"до кога трябва да се търпи това избиване на невинни" - как нито веднъж не се замисли или поинтересува защо тая велика коалиция от 68 държави на чело със САЩ за толкова години не постигна нищо значимо в борбата срещу ИДИЛ?Защо всички гледате в купичката на руснаците, които са от година и половина там и постигнаха много повече? Защо все тях обвинявате? Биели се само срещу "бунтовниците" против Асад. Колко доказателства искате че тези "бунтовници" са същите диви ислямизирани главорези като официален ИДИЛ. Остави че режат глави и ръце, правят масови екзекуции, терористични актове с коли-бомби или самоубийствени. Въпросът е в това че всичко започва от тях. На тях официялно и не само им се оказва финансова, логистична и военна подкрепа, на тях им се изпращат оръжия. А те ги предават на дружките си от ИДИЛ. За това има безброй доказателства и репортажи. За да се справят с ИДИЛ, трябва първо да се справят с тези, на които САЩ и Саудиткса Арабия оказва помощ.
И още по-важното - така, както в ИДИЛ има много сунити от армията на Садам, така е и при бунтовниците срещу Асад, а саудитска арабия им промива именно тяхните мозъци. Ако тези "бунтовници" не бъдат унищожени физически, те ще са потенциално опасни, защото дори да се сключи някакво примирие, утре отново ще подлежат на съвсем лесна употреба от външни екстремистки влияния. Особенно в условията на тази разруха, до която докараха региона. Затова смятам че на Сирия и е нужен Асад - не е сунит и може да управ
08:24 10.04.2017
116 Жалки
08:25 10.04.2017
117 misli posle govori
Проблем!!! Трябваше през територията на Сирия да мине газопровод и нефтопровод по посока Европа.
Решение!!! Война и нейното разпалване...
Интереси!!!
САЩ- войните са източник на развитие за американската икономика.Втора причина САЩ са независима страна след шистовата революция и могат да изнасят петрол след решение на Конгреса.
Клиенти Европа!!!- бежанци и суровини.Пример Германия си избира подходящите бежанци и другите ги депортира.
2.Русия-Има интерес от войната да се разпалва.Извършва проверка на въоражението си.Има интерес да не се изгрражда диверсификация на петролните и газови трасета.Голяма част от икономиката им разчита на суровинната си база.
Къде да се състои сблъсъкът!!!Двете страни си избират жертва по света, но никога на своя територия!!! Примери Виетнам, Корея, Германия, зони достатъчно далеч от тях.
Жертвите дори не разпознават палачите си!!!Те са заслепявани механизмите на пропаганда, алчност и всяване на страх, до последната фаза, когато се изгубва и последната искрица на разума.
Там където глупостта е образец разумът е безумие.
Коментиран от #119
08:41 10.04.2017
118 Ohh
09:55 10.04.2017
119 кроко
До коментар #117 от "misli posle govori":
Като цяло, целта не е само Сирия, а на всякъде, където има петрол и газ, като в Либия, да има просунитски режими, по модел на Саудитска Арабия, и да обслужват интересите на американски, английски и френски фирми от този бранш. Същите ще си поделят и "възстановяването" на въпросните дъжави, т.е. източване под формата на поръчки за военна техника примерно от германия или сащ.Иначе не Русия си определя къде да се сблъскат, а САЩ имат навика да правят войните на чудж терен. Да си чул руснаците да източват сирийски или ирански петрол? Тяхните взаимоотношения не са базирани на крадене без оглед на последствията за съответната страна. И всъшност може да се каже че САЩ сами са си виновни, защото с действията си насяват страх в държавите от региона и ги превръщат в собствени врагове, а при това положение е нормално да потръсят помощ и взаимодействие от единствения противник, който може да им се опре - Русия.
10:42 10.04.2017
120 misli posle govori
Сащ вече са независими от петрола в последните 5-6години.Когато цената е над 60$ си струва да пускат помпите от шистите.
Саудитците играят срещу това и наводниха пазара, защото те са най-големия производител, заедно с други страни като Катар(там газта е в изобилие). и т.н Иран и прочее.
Магистралата за тези потоци минава през Сирия за Европа.
Руснаците също нямат интерес, ако почне да иде газ и нефт оттам и има паднат да речем с 50% приходите, това ще е апокалипсис в Русия.Рублата е в пряка зависимост от цената на петрола.Руснаците имат най-голям интерес суровината да лети към 80-90$ и повече, после американците имат да е около 55-65$, за да има хляб за техните производители.
Саудитците от своя страна пък им е най-изгодно да държат под 55$ цените, за да им купуват стоката и да вържат бюджетите си.Доста отдавна шейховете са си накупили акции и земи по планетата, така че петрола и да свърши в близките 30-40години това няма да им е проблем за тях.
Проблемите ще си останат за гладните въшки без ресурси, в Африка и Близкия изток които отключват бежанските потоци към Европа.Първоначално тези бежанци тръгнаха към другите арабски страни, но въобще не си приеха.. уж мюсюлманите се наричат братя помежду си.Това с братството си е пълна демагогия...
Аз, по скоро си мисля, че газта от Катар и Азерите, както и този в икономическата зона на Кипър, ще заличи напълно
Коментиран от #121
11:14 10.04.2017
121 кроко
До коментар #120 от "misli posle govori":
Мисля че всички имат изгода от високи цени на петрола, дори някой да продава по-малко, ще печели пак достатъчно, а и до колкото съм чувал, на американците им трябват цени над 70 долара за да има смислъл от шистовия им газ.Чужд газ в Европа не е задължително да е пагубно за Русия, щото изисква нови инвестиции от милиарди за този газопровод, а такива са възможни само над определени цени на газа и нефта. Т.е. пак може да продават по-малко газ в Еропа, но да печелят същите пари. Освен това могат и да си потърсят нови пазари, примерно в Китай. Мисля че и Европа има изгода от само един доставчик, защото виж че ги натиска за определени взаимоизгодни цени и условия, а за да дойде втори голям доставчик, трябва цените трайно да са високи за да се изплати газопровода и да се борят с руската конкуренция и вече изградените им газопроводи.
А тоя газопровод през Сирия не мислиш ли, че ако много го искаха, щяха да го направят примерно през Средиземно Море, или през Ирак в Турция и от там в Европа?
11:49 10.04.2017
122 Петър
и друга нямаш с тебе равна;
затуй обхващаш полусвет -
царства, народи, океани -
и нямаш изглед, край и чет;
затуй те бог до днес отбрани
от толкова беди, душмани;
затуй можа да съкрушиш
Мамая-хан и Бонапарта,
затуй врага си ти страшиш,
кога те гледа и на карта,
затуй зовеш се ти Света,
затуй те любим кат баща
и чакаме като Месия:
Затуй си ти Русия!
18:31 10.04.2017
123 иван дурака
20:41 10.04.2017
124 емо
14:42 15.04.2017
125 питащ?
До коментар #63 от "Оптимус":
Кога ги сънува тези избори?Руска подлого!09:27 03.01.2018
126 Японеца
До коментар #29 от "незнайко":
Грешиш много, оръжието използвано срещу китайските войници е РСЗО ГРАД на остров Дамански!Темперетурата от 10км огнен килим е толкова силна, че стопява всичко и се ражда легендата за лазерното оръжие.
С РУСИЯ, шега не бива, нищо че една кола не могат да произведат!
00:43 04.01.2018
127 Asdfghjk
До коментар #22 от "Расулюлах":
Едно е сигурно,пълен неграмотник си. До кой клас изкара? Тръгнал да ръси мозък,а не може да пише .00:00 07.01.2018
128 Марони
01:01 30.01.2018
129 Този коментар е премахнат от модератор.
130 Този коментар е премахнат от модератор.
131 Йети комплекс
Човечеството ще претърпи пълна метаморфоза ако войната не бъде предовтратена. Няма да има електричество, няма да има читава храна, няма да има парички, няма да има кола, удобства, работа... нищо - светът ще е друг. Ако мислите, че знаете, представете си го... гледали сте достатъчно филми! След това започнете да мислите преди да пишете.
00:43 08.03.2018
132 Този коментар е премахнат от модератор.
133 Монгомъри
До коментар #19 от "михаил":
Видяхте КВО казва балкански пор-експерт?Цирк!Михо-подай молба за 4 км!Там организират кастинг за тикви кат теб!18:59 08.03.2018
134 ASD
16:36 12.03.2018
135 Владимир
20:19 15.04.2018