31 Юли, 2017 09:41 1 838 2

Пасажер с бебе беше ударен от служител на летището

  • изиджет-
  • ница-
  • франция-
  • летище-
  • бебе-
  • удар-
  • пасажер-
  • служител-
  • инцидент

Силите за сигурност се намесиха

Пасажер с бебе беше ударен от служител на летището - 1
Снимка: Twitter

Пасажер, държащ бебе в ръцете си, беше ударен от служител на летището във френския град Ница, съобщи „Скай нюз“. В социалните мрежи беше разпространена снимка от инцидента.

Пътник на авиопревозвача „Изиджет“, чакащ самолета си за Лутън, бе ударен от служител. Британската нискотарифна авиокомпания поиска незабавни отговори от летищните власти.

Според свидетели полет на „Изиджет“ за Великобритания се е забавил с 12 часа. Мъжът с бебето се е оплакал от забавянето и е бил нападнат. По случая се води разследване.

Силите за сигурност се намесиха, след като възникна спор между пасажера и служителя. „Много сме загрижени от случилото се. Потвърждаваме, че служителят не работи в „Изиджет“. Обърнахме се към властите в Ница за съдействие и отговори“, обявиха от авиокомпанията.

След дълго закъснение полетът все пак излетя – заедно с ударения пасажер. Забавянето е било предизвикано от технически проблем, свързан със самолета.

От британската компания подчертаха, че безопасността на пътниците е основен приоритет. Тя се извини на пасажерите за забавянето.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Барчо

    8 3 Отговор
    Извинението става с финикийски знаци. Тогава може да се приеме. Не стига, че са виновни, а и нагли.

    Коментиран от #2

  • 2 ЯЛ хурката от тарикатите на летище ВАРНА

    6 1 Отговор

    До коментар #1 от "Барчо":

    Сега, да те открехна тебе и другите, ЗАЩО авиокомпаниите се оправдават с технически причини - ЗАЩОТО ТОВА Е ЕДИНСТВЕНАТА ПРИЧИНА, КОЯТО ГИ СПАСЯВА ОТ ИЗПЛАЩАНЕ НА КОМПЕНСАЦИИ!!! Могат да раздават вода и храна, дори е описано след колко време от забавянето се раздават продуктите вода на 2-4 часа, храна на 6-8 часа (като за новородени храната е друга и се прави по поръчка)! НО щом кажат "технически причини" - КРАЙ! Значи можеш да си седиш с ДНИ!! Освен ако не си някой по-запознат и не си потърсиш правата чрез техен представител на летището или ако няма такъв самото ЛЕТИЩЕ Е ДЛЪЖНО ДА ОСИГУРИ УДОБСТВА И ДОРИ ПРЕСПИВАНЕ НА ПАСАЖЕРИТЕ за сметка на авиокомпанията, но това се прави, като се обадиш на медии и публикуваш видео за което да се хванат журналистите. При всички положения трябва да се организирате по-голямата част от пасажерите, иначе ще ви подритват и подбутват с "не знам" , "не разбирам" и т.н. Надявам се да съм помогнал на някого. Поздрави!
Новини по държави: