Комисията за разследване на ООН за Сирия е събрала достатъчно доказателства, за да бъде осъден за военни престъпления сирийският президент Башар Асад, заяви Карла дел Понте, която е член на Комисията за разследване на ООН за Сирия, информира Reuters.
На въпрос на швейцарски вестник дали има достатъчно доказателства да бъде обвинен Асад във военни престъпления тя отговори: "Да, убедена съм, че е така. Затова ситуацията е толкова дразнеща. Подготвителната работа е свършена. Въпреки това няма прокурор и съд".
Независимата комисия за разследване на ООН бе създадена през август 2011 г. от Съвета по правата на човека, няколко месеца след началото на конфликта в Сирия. Дел Понте се присъедини към тази комисия през септември 2012 година.
Сирийското правителство, начело с Асад, отхвърля докладите на комисията за ширещи се военни престъпления, извършени от подкрепяните от правителството сили и сирийските сили за сигурност.
Откакто е създадена комисията редовно докладва за нарушаване на човешките права, но призивите й да се спазват международните закони досега остават нечути.
Въпреки че ООН създава нов орган, който да подготви процес, няма признаци за основаването на съд за военни престъпления след шест години и половина война в Сирия.
Шест години комисията разследва. Сега прокурор трябва да продължи работата ни и да изправи престъпниците пред съда. Точно това обаче блокира Русия с ветото си в Съвета за сигурност, заяви Дел Понте.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Бесен Язовец
Коментиран от #9, #17
15:26 13.08.2017
2 Kcaniba
Поредните партенки!!!
Ьо и срещу Садамчо е имало, и срещу Кадафи...
Накрая нефт, доларес, интриги и много кр$в!!!
15:28 13.08.2017
3 Я. Я ! Иеа! ООНе е американско хюмне!
15:40 13.08.2017
4 Е защо да им вярвам???
Коментиран от #5
15:50 13.08.2017
5 Диди
До коментар #4 от "Е защо да им вярвам???":
Е и,какво стана със Садам?Коментиран от #6
16:14 13.08.2017
6 Скорпион29
До коментар #5 от "Диди":
,,Нищо бе нищо бе просто го убиха точиха си безплатно петрол 12г.и разтуриха една държава нущо бе нищо бе е кво толков ти нали си добре "Коментиран от #10
16:18 13.08.2017
7 Семеен Багдасаров
Коментиран от #8
16:19 13.08.2017
8 Семеен Багдасаров
До коментар #7 от "Семеен Багдасаров":
......"Семен Багдасаров силное въйступление. Вся студия молчала" грешката бе от софтуера.16:23 13.08.2017
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 no name no face no number
17:09 13.08.2017
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Барчо
Коментиран от #14
17:12 13.08.2017
14 Скорпион29
До коментар #13 от "Барчо":
ООН се срина заради Ирак от тогава е излишна и няма авторитет по скоро САЩ я сасипаха като не се съобразиха с нея през2002 г.Коментиран от #15
17:17 13.08.2017
15 гост
До коментар #14 от "Скорпион29":
Големи капацитети сте,евала от всичко разбирате с такива като вас България я чака светло бъдеще.Коментиран от #16, #25
17:22 13.08.2017
16 Скорпион29
До коментар #15 от "гост":
Що не пробваш и ти да минеш веднъж на страната на истината?17:27 13.08.2017
17 куку руку ку
До коментар #1 от "Бесен Язовец":
Че то от самото си създаване О-О-не има за цел да лансира интересите на запада и в частност, на сащ. Разбирай, икономическите интереси, прикрити за някаква демократична идеология, нямаща нищо общо с демокрацията в самите западни държави.17:28 13.08.2017
18 Диди
Коментиран от #20, #22, #27, #42, #44
17:29 13.08.2017
19 гост
17:30 13.08.2017
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Справедлив
До коментар #18 от "Диди":
Диди,много лесно раздаваш присъди-Асад на въжето...по-бетер си и от комунистите през 45 година..Единствено сирийският народ има право да свали Асад,но явно това няма да стане скоро-просто защото пак си го преизбраха преди време..ти да видиш. Второто което искам да ти кажа,че ООН още не е показала доказателствата,а само казват че имат..Редът е,че показват доказателствата-после се създава меж.комисия която иследва достоверността им, после има друга комисия която решава дали това са военни престъпления -и чак след това се решава в ООН дали трябва да има дело срещу обвиняемия-схващаш ли че не е толкова елементарно...а ти взимаш ролята на съдя!?!?! И пак намеси Путин-защото просто трябва да се изкажеш ли? Ти си позволяваш да казваш,че някой е лъжец-а сама не знаеш как работят процедурите в ООН..Доста комплексирано и елементарно становище,което подсказва на аудиторията тук,ниската обща култура и пълно незнание и неразбиране на меж.ситуация. Просто папагалска риторика с маниакално повтаряне на едни и същи нпо-лозунги.Коментиран от #23
17:53 13.08.2017
23 Диди
До коментар #22 от "Справедлив":
В държава,в която има гражданска война,в която Асад избива хората,несъгласни с неговата политика,ЗА КАКВИ СПРАВЕДЛИВИ ИЗБОРИ ПИШЕШ? За теб Асад е невинен,не е измъчвал и избивал народа,така ли?Коментиран от #24, #26, #29, #35, #36, #130
18:00 13.08.2017
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Барчо
До коментар #15 от "гост":
Що? Според теб как стои въпроса с химическото оръжие в Ирак? Ти да не би да си го намерил? Кажи и ние да знаем!18:15 13.08.2017
26 Справедлив
До коментар #23 от "Диди":
Диди-свали малко тона-не съм ти лелката на пазара..Добре -хубаво..да приемем за момент( само за момент) че си права..Защо тогава,няма съд и не обесят американският президент за избитите 500 000 деца в Ирак..--и това са само децата?!!? Сащ твърдят,че Асад е убил 200-300 хил.жители..Та къде е справедливостта..или викаш на САЩ им е позволено..Я спри с крайно елементарните си твърдения и ми отговори на въпроса-защо няма съд за геноцида на САЩ срещу иракските деца??? А то да беше само в Ирак-да ти изброявам ли колко още милиони са избити от американците? Като ще има съд за едни-трябва да има съд и за други..не мислиш ли?? Да не говориме,че в случая "недоволните от Асад"се оказаха брадати главорези--за какво говорим в случая..Коментиран от #31
18:16 13.08.2017
27 Барчо
До коментар #18 от "Диди":
И къде видя това вето? Имали доказателства. И какви са? Същите като химическите оръжия на Садам ли? Ако са такива, ще имат много здраве да са съдници точно те. Или когато осъдиха Милошевич, който умря като куче в затвора, а след това го оправдаха напълно. Направете си справка, г-жо съдник. В момента Милошевич е чист като сълза на сърна, но умря в затвора, осъден от същия съд, който го реабелитира, но след смъртта му.Коментиран от #122
18:23 13.08.2017
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Справедлив
До коментар #23 от "Диди":
Да допълня-въораженият конфликт в Сирия е анти-терористическа кампания-а не гражданска война..Така че избори може да има -ясно "професоре"?????18:32 13.08.2017
30 Кака Гинка
18:37 13.08.2017
31 Барчо
До коментар #26 от "Справедлив":
На съвестта на нацистите от американската държава тежат изключителен голям брой убийства. И повечето на цивилни. Ако някой тук се заеме да извади убитите и осакатените от всички войни след втората световна, водени от краварите, бая ще се учуди.Коментиран от #32
18:39 13.08.2017
32 Справедлив
До коментар #31 от "Барчо":
Има такива статистики-в нета е трудно да се намерят(защо ли),но при повече упоритост се откриват. Жертвите на Втората Световна са бледа сянка пред варварството на американците.Само във Ирак цивилните жертви са над 4.5 милиона..А във Виетнам са м/у 3-6 милиона..лека вечер..Коментиран от #33
18:51 13.08.2017
33 Барчо
До коментар #32 от "Справедлив":
Зная, че я има и съм я гледал. Вярно, че иска малко повече ровене, но не е проблем. Въпроса е да се следва първоначалната информация за конфликтите, за да не се изпусне някой. И да се вкарат цифрите като в таблица за нагледност. Тогава краварите ако не си подвият опашките, ще е ясно колко са нагли и олигофренизирани.19:00 13.08.2017
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 куку руку ку
До коментар #23 от "Диди":
"Избиваните" от Асад сирийци, го преизбраха за президент с 88,7% през 2014 година.Така, че е трън в петата само на саудитци, изрелци и техните приятели
Коментиран от #59
19:22 13.08.2017
36 Знаещ
До коментар #23 от "Диди":
За сирийците асад е невинен. Нали само преди няколко дни прочете в този сайт, че по западни данни близо 700000 сирииски бежанци са се върнали тази година в Сирия, като много от тях са отишли точно в освободения Алепо. Ако асад беше лош нямаше толкова хора да се върнат в освободените и контролирани от него територии.Коментиран от #38
19:39 13.08.2017
37 стоян георгиев
Коментиран от #39
20:05 13.08.2017
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 Знаещ
До коментар #37 от "стоян георгиев":
Близо 700 000 се завърнаха в Сирия през последната година, като по-голямата част са се върнали в алепо след като асад го освободи. Факт. Ето ти и още един факт. В териториите контролирани от опозицията са унищожени всички християнски селища, а в териториите на асад са се увеличили. Защо? Защо при асад живеят над 75 процента от населението и защо при него има над 4 милиона вътрешни бежанци, без да броим тези 700000, за които става дума?Коментиран от #41
20:24 13.08.2017
40 Знаещ
До коментар #38 от "Гост":
Трябва да си много тъп след като прочетеш това: "..... ще са местните и англичаните." да си мислиш, че живея в Лондон. Ахахахахахахахаха.Коментиран от #46
20:28 13.08.2017
41 Гост
До коментар #39 от "Знаещ":
Защо не хванеш самолета за Сирия а седиш още в Лондон.20:31 13.08.2017
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 Този коментар е премахнат от модератор.
44 Kcaniba
До коментар #18 от "Диди":
Империята на злото се превърна в империя на лъжата, когато Путин говори ,детекторите на лъжата блокиратКоментиран от #48
20:44 13.08.2017
45 Карла дел Понте
Прочети повече в Blitz.bg: https://www.blitz.bg/analizi-i-komentari/dzhulieto-kieza-miloshevich-be-opravdan-posmrtno-zapadnite-lideri-tryabva-da-sednat-na-podsdimata-skameyka_news436447.html
20:45 13.08.2017
46 стоян георгиев
До коментар #40 от "Знаещ":
от алепо се изсели маса народ като го освободи асад .избягаха в турция в бежански лагери сега се връщат.тва е въпросната група връщащи се.тези дето живеят при асад днес просто нямат избор.опозицията загуби големите градове , регионите държани от идил се бомбандират интензивно.само да ти кажа обаче че поне 30% от населението на сирия вече не е в сирия и избяга именно от асад.при възможност ще го последва още маса народ.християнските и алевитските селища са унищожавани от ал каида и ал нусра защото тва е свързано с идеологията на терористите.Коментиран от #61
20:46 13.08.2017
47 Kcaniba
До коментар #43 от "Бесен Язовец":
Наздраве ушанковци мили, благодаря,че сте тук за да не скучно....20:51 13.08.2017
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 Някой
20:52 13.08.2017
50 Ченков
20:58 13.08.2017
51 Този коментар е премахнат от модератор.
52 Скорпион29
Коментиран от #53
21:00 13.08.2017
53 Този коментар е премахнат от модератор.
54 Бесен Язовец
21:07 13.08.2017
55 Този коментар е премахнат от модератор.
56 Този коментар е премахнат от модератор.
57 Този коментар е премахнат от модератор.
58 Този коментар е премахнат от модератор.
59 Antimediator
До коментар #35 от "куку руку ку":
"Русофилите" сте разпознаваеми от разстояние.При всички диктатури процентите са почти еднакви.
Т.Ж. и Чаушеску как ги избираха ?!
Прасчо, Путин,Мадуро как ги избират ?!
Предполагам се сещаш какво го очаква ?
Като Кадафито ще го опънат публично и после ще го сложат в една хладилна витрина за показ.
Коментиран от #60, #95
21:21 13.08.2017
60 Диди
До коментар #59 от "Antimediator":
Асад трябва да бъде съден,това ще стане.Коментиран от #97
21:33 13.08.2017
61 Знаещ
До коментар #46 от "стоян георгиев":
Радвам се, че призна, че опозицията са терористи. Точно това обясни един сириец християнин, че не може да разбере как е възможно американците да наричат опозиция хората, които избиват роднините му и че в териториите контролирани от опозицията християните ги избиват по същия начин както в териториите контролирани от И.Д. С това той обясни защо сирийците гласуват за асад и защо над 4 млн са избягали при него.Коментиран от #93, #94
21:33 13.08.2017
62 Барчо
До коментар #34 от "гост":
Кух е тоя, който не признава фактите, които ще му извадят очите. Не знам кое е по-лошо. Да сте кухи или платени, че да не правите разлика между величината на цифрите. САЩ разпалва 201 конфликта и войни от 248 общо след Втората световна война. Щом това не ти говори нищо, значи си платен кухар. В главата ти се въртят само зелени финикийски знаци и повтаряте едно и също до затъпяване.Коментиран от #65
21:44 13.08.2017
63 Бесен Язовец
До коментар #58 от "гост":
Ти си Ам-ГълКоментиран от #86
21:48 13.08.2017
64 Този коментар е премахнат от модератор.
65 Този коментар е премахнат от модератор.
66 Този коментар е премахнат от модератор.
67 Този коментар е премахнат от модератор.
68 Този коментар е премахнат от модератор.
69 Този коментар е премахнат от модератор.
70 Този коментар е премахнат от модератор.
71 Този коментар е премахнат от модератор.
72 гост10
22:15 13.08.2017
73 Гост111
Коментиран от #99
22:18 13.08.2017
74 Този коментар е премахнат от модератор.
75 Този коментар е премахнат от модератор.
76 Този коментар е премахнат от модератор.
77 Този коментар е премахнат от модератор.
78 Бесен Язовец
До коментар #77 от "Бесен Язовец":
Дада ще ти се22:39 13.08.2017
79 Този коментар е премахнат от модератор.
80 Скорпион29
До коментар #77 от "Бесен Язовец":
Ха-ха кефиш ме ха-ха22:43 13.08.2017
81 no name no face no number
22:44 13.08.2017
82 Този коментар е премахнат от модератор.
83 Диди
Коментиран от #85
22:55 13.08.2017
84 Знаещ
До коментар #82 от "Бесен Язовец":
Абе, има вероятност да са различни хора. Там в Германия им промиват брутално мозъците. И не само там разбира се. Всички телевизии в хор лъжат за Путин и асад за да оправдаят приема на милиони бежанци и си траят ако някой ги пита защо над 80 процента не са сирийци. Не, че някой по централните им телевизии смее да пита де. От там идва проблема. Сигурен съм, че нито една телевизия там не казва за тези 700000 сирийци върнали се при асад някои, от които са били в Германия. Нито една телевизия не съобщава факта, че американците и саудитците подкокоросаха, платиха и въоръжиха мюсулманските братя да възстанат срещу асад през 2011. На западняците им спестяват тези истини и ги лъжат с асад за да наводнят Европа и да претопят християните.Коментиран от #88
23:02 13.08.2017
85 Този коментар е премахнат от модератор.
86 Този коментар е премахнат от модератор.
87 Патриот
За това ООН, което пренасяше оръжие в Бутан в интерес на опозицията ли говорим или има друга организация с подобно име?
23:13 13.08.2017
88 Този коментар е премахнат от модератор.
89 Този коментар е премахнат от модератор.
90 Този коментар е премахнат от модератор.
91 Този коментар е премахнат от модератор.
92 Този коментар е премахнат от модератор.
93 стоян георгиев
До коментар #61 от "Знаещ":
опзицията срещу асад е разнородна.има терористи има и нетерористи има даже и християни в нея.русия има интерес от неиното тотално радикализиране за да няма алтернатива за асад сред европеици и американци.за това пропусна от алепо джихадистите да идат в идлиб където има и умерена опозиция.та кво казва един сириец незнам но знам кво казват милиони сириици борещи се или бягащи от асад.много е удобна опростенческата формула всички сириици са цигани и терористи без асад ,но тва е и много елементарно,както е елементарно твърдението че ислямисите са американски продукт ,въпреки че сащ са единствените дето воюват срещу тях глобално.
Коментиран от #98, #108
23:49 13.08.2017
94 Барчо
До коментар #61 от "Знаещ":
И аз гледах подобни интервюта. Само че естествено не по "свободните" наши медии. И това е много страшно. Заради икономически интерес да продадеш братята си по вяра.Самия факт, че е възможно един президент в една президентска държава да бъде избран от малцинството е показателно колко тя е демократична. И тази възможност не се явява като моментна техническа грешка, а нарочно създадена вратичка в изборните правила. Тръмп не е никакъв политик, а смешник, който в момента си създава непримирими врагове с които няма да може да се справи. Няма да ги изброявам. Ще си строшат главата тоя път.
23:53 13.08.2017
95 Барчо
До коментар #59 от "Antimediator":
С мнозинство, а не с малцинство като американски президент!!!23:55 13.08.2017
96 onq s konq
Коментиран от #100, #102
23:55 13.08.2017
97 Барчо
До коментар #60 от "Диди":
След като бъде осъден всеки един американски президент за нацистките войни с многохилядните жертви, които е водил извън държавата си без да имат нито повод, нито право на това. И това ще стане рано или късно. Много врагове си създадоха.23:59 13.08.2017
98 Знаещ
До коментар #93 от "стоян георгиев":
Спри да тролиш и прочети малко. Ще те помоля да ми кажеш, кои територии се държат от християнската опозиция. Много те моля не се скривай. Отвори картите които показват, кой и какво контролира в Сирия и дай линк да видим териториите на християнската опозиция. Ахахахахахахаха. Ахахахахахахаха. И пак те моля да отговориш конкретно на въпроса ми без извъртания.Коментиран от #103, #134
00:00 14.08.2017
99 Барчо
До коментар #73 от "Гост111":
И от "активен въглен". Знаеш за какво е!00:07 14.08.2017
100 Скорпион29
До коментар #96 от "onq s konq":
Абе слугинаж от каква Евро ръчичка ядеме бе соросоид ти ядеш от някое послство източно - заоадно западнало ние тука в БГ.си изкарване хляба самиКоментиран от #101, #111, #114
00:07 14.08.2017
101 Този коментар е премахнат от модератор.
102 Диди
До коментар #96 от "onq s konq":
Но,за съжаление не всички мислят така.Успехите на Европа,това са и наши успехи.Коментиран от #104, #105, #106, #110
00:13 14.08.2017
103 Този коментар е премахнат от модератор.
104 Този коментар е премахнат от модератор.
105 Този коментар е премахнат от модератор.
106 Знаещ
До коментар #102 от "Диди":
Ето как е в териториите контролирани от умерената опозиция:"В момента Идлеб е неразпознаваем за нормалните сирийци. Селищата там не се различават по нищо от Ракка и Ал-Баб, градове, които бяха под управлението на ИДИЛ. В кадрите, които пускат бунтовниците по социалните мрежи няма да видите незабрадена жена, всички са покрити в черно, а и по принцип, в редките клипове, в които показват жени, те са отделно. Защото „смесването” между жени и мъже на обществени места и прояви е забранен от салафизма. Практически, териториите в Идлеб и Източна Гута са се превърнали в мини-Саудитски арабии, изцяло изчистени от „неверници”, най-вече от християни и алауити."00:23 14.08.2017
107 Този коментар е премахнат от модератор.
108 Барчо
До коментар #93 от "стоян георгиев":
"Умерената опозиция", както се наричат, трябва да отиде на избори и даде своя глас за президент. Тези, които хващат оръжие не са опозиция, а превратаджии. Дори да свалят Асад и да сложат свой президент, не мислиш ли, че и техния на свой ред ще се сдобие с подобна "умерена опозиция", която да хване оръжие и да иска да го свали? И кво правим тогава?Знаеш ли, че и ние тук може да имаме такава. Ако накарат М....лите да си плащат тока и водата и и спрът детските на които нямат право, че ще се явят точно такава "умерена опозиция"? Тогава твоите работодатели американците ще кажат, че сме расисти и ще започнат да ни умиротворяват с техните хуманни бомби и ще сложат бай М...л за президент!!! Ако ти не си влизал в цигански квартали, аз съм влизал. Там няма работещи електромери, а водомери изобщо забрави да ги има физически. Но ползват. Ако ти харчиш зимата хипотетично 1200 единици за отопление, бай м...л харчи 40 000. Аз и ти го плащаме. Тяхната "умерена опозиция" е същата като в нашите катуни. Неграмотна, некадърна, мързелива, крадлива, жестока, без всякаква съвест.
Коментиран от #113
00:29 14.08.2017
109 Този коментар е премахнат от модератор.
110 Знаещ
До коментар #102 от "Диди":
"Спомняте ли си другото момче, Омран? Той е онова момче, което бе поставено в линейка, като никой не го обслужваше, а всички само снимаха. Неговата снимка бе на първа страница в почти всички големи световни издания – „Ел Паис“, „Гардиън“, „Ню Йорк Таймс“, „Монд“, „Република“, „Вашингтон поуст“, и се превърна в символ на демонизацията на сирийските правителствени сили. Но колко от тези стотици медии показаха след това бащата на Омран, колко от тях отразиха критиките муза използването на неговото дете от медиите за пропаганда? Колко от тях отбелязаха, че семейството на Омран твърдо подкрепя правителството на Сирия, а не „умерените“ главорези? Образа на това момче повече никога няма да видите в западната преса."
Коментиран от #116
00:41 14.08.2017
111 Барчо
До коментар #100 от "Скорпион29":
Остави го тоя коняр. Той явно не познава цифрите. Може да потърси в нета има информация колко сме дали вноски за членството си и колко пари сме усвоили. До тук добре. Само че има и още едни цифри, от които се вижда, че сме назад. Тези трети цифри са наложени глоби за неизпълнени проекти, неизпълнени изисквания за еко програми и така нататък. На някои от тях условията са такива, че няма как да се изпълнят, но глобите са безжалостни. Мерна ми се само една глоба за някакви еко ел.централи май фотоволтарични. Ми там глобите бяха по 52 000 евро на ден май докато се изпълни бяха минали над 2 години. Сметай само за това нещо. А такива има стотици. Когато нещо сгафиш във времето за някоя програма, не само не превеждат парите, а напратив, плаща се и огромна глоба. И като теглиш чертата - цифрата от глобите плюс членската ни вноска е с няколко пъти по-голяма от парите, които сме получили по програми.00:43 14.08.2017
112 Този коментар е премахнат от модератор.
113 Барчо
До коментар #108 от "Барчо":
И ток м...ла харчи толкова много по една много елементарна причина. НЕ ГО ПЛАЩА и няма нужда да го пести. Виждал съм в един такъв двор две пружини от легло, които са сложени по средата му и между тях м...сарите ядът и пият на сложената маса голи до кръста на минус 17 градуса. Тия пружини бяха почервеняли. Със сигурност за един час се е похарчил ток за отоплението за цял сезон на поне 3 обикновени семейства. За сведение за тези пружини бяха взети 3 фази, което се равнява на около 580 волта.00:52 14.08.2017
114 onq s konq
До коментар #100 от "Скорпион29":
Първо-Никога не съм слугувал ЗАЩОТО МЕ МЪРЗИ,което пък е забелязано и отчетено от Господ ,който ми е напълнил канчето С РЕСТИТУЦИЯ носеща ми ежемоментно финикийски знаци.Второ-Изобщо не ме интересува "вие тука" как си изкарвате хляба,щото аз ям пасти.И Трето-Престани да ми пробутваш скорпионската си отрова -менте,защото погледнато отстрани изглеждаш обидно жалък.Между другото ВЪТРЕШНИЯТ МИ ГЛАС току що ми каза-цитирам дословно -"Толкова ли умираш да се правиш на екзотичен,че си позволяваш да говориш със насекоми?"И понеже много си го уважавам-аре да те няма!Коментиран от #115, #117, #120
00:52 14.08.2017
115 Този коментар е премахнат от модератор.
116 Барчо
До коментар #110 от "Знаещ":
Аз го гледах цялото интервю. Но не само интервюто, но и излъчените кадри по американската телевизия, които бащата на това момче коментира и посочи точно какво е станало. Първото нещо, което каза, че в сградата е попаднала мина, а не е била бомбандирана от самолет. Второто нещо, което каза е, че каските не са искали да влязат в сградата да помогнат за останалите хора там. На кадрите се вижда как той дава детето на две каски и се връща в сградата. Следващото, което се вижда е как оставят детето в линейката окървавено, изцапано и уплашено, но екипите само снимат жертвата без да го прегледат. Третото нещо, което бащата каза е, че кръвта по главата на синът му не е от пряко раняване на детето, а е неговата. След взривът грабва синът си и в тъмнината си удря главата в нещо и по този начин изцапва гушкайки детето си. Това са фактите и който ги интерпретира по някакъв друг начин, значи е платен трол.За "химическата атака" на Асад заради която свалиха сирийския самолет също гледах материала, който анализираха военни специалисти по химическо оръжие. Не е имало никаква химическа атака е извода.
01:04 14.08.2017
117 Този коментар е премахнат от модератор.
118 Този коментар е премахнат от модератор.
119 Този коментар е премахнат от модератор.
120 Знаещ
До коментар #114 от "onq s konq":
Човек рядко се гордее, че е безработен мързеливец. Но на теб явно толкова ти е акъла. Още се смея когато се присетя как преди време ми обясняваше, че си заможен и се гордееше с някакъв кошник на сто години.01:20 14.08.2017
121 Този коментар е премахнат от модератор.
122 аз съм
До коментар #27 от "Барчо":
Искаш да кажеш ,че беше побутнат да умре .01:34 14.08.2017
123 Слободан
07:03 14.08.2017
124 IDIL
07:22 14.08.2017
125 Много Знаещ
Русчук, 1-й Март 1886 г.
З.Стоянов
09:10 14.08.2017
126 Много Знаещ
“Россия, тая мнима защитница на славянството, тя употреблява още по-радикални средства, за да истрие от лицето на земята българските колонии. Тя отне земите на колонистите, подложи ни със сичката своя неясна строгост и подлост под законът на „общата повинност” и, когато ние пожелахме да оставим пепелищата на ногайските татаре, които трудолюбивата българска ръка преобърна на рай, и да са върнем в своето старо отечество, испроводи няколко черни български души за да ни отвърнат от това намерение.
Но това, което не можиха да направат устата на продадените блюдолизци, направиха казаците със своите сулици и камшици и с копитата на своите коне, направи правителството със своите темници, със своят Сибир и със своите 25 по гърбът. Вие няма да повярвате, ако ви кажа, че в едно село казаците извързаха сичките старци, мъже и ергене и, като ги испроводиха „куда Макар телят не голял”, не оставиха не една жена необезчестена, ни една мома неразвалена и ни едно дете неизнасиловано. Тие испокрадоха имането и покъщнината на селяните, испоклаха им птиците и добитакът и сичкото това премина ненаказано от страната на правителството. На мяста даже и кръв са пролея!
Кажете ми после това не ще ли нашият народ да заеме мястото на евреите в Европа? Не е ли сичкото това знак, че тоя народ са смяташе и сега даже са смята за стока, с която секи има право да са обърща както иска? На нашите викове за
Коментиран от #127
09:27 14.08.2017
127 Много Знаещ
До коментар #126 от "Много Знаещ":
Знаещ,разбра ли сега че нищо не знаеш.Хващайте се всичките тука дето милеете за русия и направо в москва,те ще ви посрещнат подобаващо.Такива патриоти тука не ни требват.09:55 14.08.2017
128 ООН
10:03 14.08.2017
129 Много Знаещ
Коментиран от #132
10:08 14.08.2017
130 Калин
До коментар #23 от "Диди":
Диди само ти ли не си разбрала, че войната в Сирия не е гражданска или ти плащат да се правиш, че не разбираш?? Спри с наркотиците, че са ти изпилили тотално мозъка.Коментиран от #131
11:18 14.08.2017
131 Диди
До коментар #130 от "Калин":
Изборите в Сирия бяха през Юни.А сега ти ми отговори...коя година и в какво положение е била Сирия по това време? Пр....ко.12:33 14.08.2017
132 Знаещ
До коментар #129 от "Много Знаещ":
''Договорът предвижда създаването на автономно, трибутарно княжество България с християнско правителство и правото да има войска. Окончателните граници на Княжеството трябва да се определят от смесена руско-турска комисия, но размерите на България, определени в общи линии на приложената карта, трябва да служат за основа на окончателното разграничение.Територията на България ще обхваща земите от река Дунав по новоустроената сръбска граница и оттам по западната граница на казата Враня до планината Карадаг. Оттам границата ще мине по западните граници на казите Куманово, Кочани, Калканделен до Кораб планина. След това границата се спуска на юг по Черни Дрин и после по западната граница на казите Охрид, Старово и Корча стига до планината Грамос. Оттам границата тръгва на изток през Костурското езеро, стига до река Мъгленица и се спуска до Солунския залив. Границата заобикаля Солун и през Бешичкото езеро излиза на Орфанския залив. От Буругьол границата извива на север към Родопите до Чепеларе, откъдето завива на изток и се спуска по Арда, после минава през Източна Тракия до Черно море, като оставя Одрин в Османската империя, а Лозенград, Люлебургас и Малко Търново – в България. Границата напуска морския бряг при Мангалия и през Добруджа излиза на Дунава при Расово (Член 6).
Договорът се опитва да създаде голяма славянска държава на Балканите – княжество България би имало площ от около 170 000 кв. км. и би обхващало Видинско, Врачанско, Търновско, Русенск
17:25 14.08.2017
133 Знаещ
Коментиран от #135
17:39 14.08.2017
134 стоян георгиев
До коментар #98 от "Знаещ":
мога да ти дам поне няколко известни членове на сирииската опозиция,които са християни .тва са конкретни и много известни хора генерал от сирииската армия ,свещенник,лекар,интелектуалци...конкретни хора с имена истории и конкретни послания.знаеш ли че според сирииската църква основната част от разрушенията на християнските селища е извършена от асад?сирииските християни обикновенно служат в националистическите подразделения и в тези на кюрдите.срещу тях асад бе наи-жесток и пренебрегваше воината с всички останали само и само да ги прецака .за съжаление в много голяма степен успя .та троля не аз в случая конкретен съм.Коментиран от #136
19:46 14.08.2017
135 стоян георгиев
До коментар #133 от "Знаещ":
я чети тук кои избива християните в сирия освен джихадистите.чети ама мнооого хубаво.тва е официален документ.в него конкретно са обяснени много интересни работи дето хич няма да ви харесат на путиновите тролчета .особено е интересно ква е симбиозата между идил и асад в разбиването на умерените сред които и християните .така че не плачи на чужд гроб,знаещ или по-скоро заблуждаващ.https://ruslantrad.com/2017/05/12/ne-se-zabluzhdavayte-asad-ne-e-priyatel-na-siriyskite-hristiyanski-maltsinstva/
Коментиран от #137, #140
19:52 14.08.2017
136 Знаещ
До коментар #134 от "стоян георгиев":
Чакам картата на теритоиите контролирани от християнската опозиция. Ахахахахаха. Няма такива територии нали?20:18 14.08.2017
137 Знаещ
До коментар #135 от "стоян георгиев":
Още чакам да ми покажеш териториите контролирани от християнската опозиция. Прегледах всички карти и не намерих такива.Коментиран от #138
20:22 14.08.2017
138 стоян георгиев
До коментар #137 от "Знаещ":
отговори ми къде и в кои пост съм писал че има такива територии?тва е все едно аз да те питам да ми покажеш алевитските територии или тези на друзите ?та чакам да ми покажеш къде съм писал за такива територии.писах ти че има сириици християни в свободната сирииска армия и мога да ти дам такива!писах ти че си лъжец по отношение на асад и християните и ти дадох доказателства за това,но никъде не съм писал че има християнски контролирани територии и ако ми намериш къде съм го твърдял ще ти се извиня,но такова място няма и ти го знаеш!та чакам!Коментиран от #139
20:30 14.08.2017
139 Знаещ
До коментар #138 от "стоян георгиев":
Лъжеца си ти. Факт е, че в териториите контролирани от опозицията християните са убивани и няма християнски селища. Факт е, че всички територии контролирани от опозицията са ислямски. И е факт, че при асад има много християнски селища.21:10 14.08.2017
140 Знаещ
До коментар #135 от "стоян георгиев":
" През 1971 г. Хафез Асад, бащата на Башар, предлага нова конституция, в която е премахнато задължението президент на Сирия задължително да е сунит, а също така християните получават правото да имат собствени съдилища. Заради тези промени избухва първият бунт на Мюсюлманското братство.Още по-важно е да се спомене, че в края на 70-те години, Хафез Асад влиза в Ливанската война на страната на маронитите, т.е. на християните, подкрепяйки Илияс Саркис. Това кара мюсюлманските братя да изригнат и да почнат да правят масови покушения срещу правителствени представители, както и срещу християните и алауитите в Сирия. Така се стига до бруталното потушаване на този бунт през 1982г. в град Хама, който се смята и до днес за център на салафизма в сирийската република."
Коментиран от #141
21:25 14.08.2017
141 стоян георгиев
До коментар #140 от "Знаещ":
само ми кажи къде аз съм излъгал????казах че в опозицията има и християни,дадох ти пример за такива .тва оспорваш ли го?никъде не съм твърдял работите дето ми ги вкарваш в устата!!!демек лъжеш че съм ги твърдял.чакам да ми покажеш къде съм твърдял че има християнски територии контролирани от християнска опозиция????другото дето си писал са пак лъжи и втория ти пост е също лъжлив.факт е че при асад са християните ,но причините да са там са много.първата е че асад бе в обща офанзива заедно с идил и ал каида срещу християнските групи дето бяха против него.разрушени им бяха кварталите ,бяха избивани и те се изселиха от тях в територията на асад ,щото нямаше на къде да идат .според източници на тези християни асад бомбандира и разрушава техните квартали по-активно от джихадистите.освен това към днешна дата опозицията контролира малки области в които са останали само сунити дето реално няма къде да идат и на трето не на последно място са радикалните групи дето нападат всичко дето не е сунит,но тези групи взеха връх в опозицията с помощта на асад.асад и руснаците не воюваха срещу ал каида и идил докато не смазаха националистическите групи в опозицията в които именно участваха и християните .днес християни основно асириици има при кюрдите.те не бягат от там щото никои не ги бомбандира и воюват в частите на кюрдите.другата ти лъжа е че сунитите се били вдигнали срещу асад щото тои демокрартично променил конституцията на сирия .асад скъпи незнаещ я промени за да мож14:41 15.08.2017
142 стоян георгиев
Коментиран от #143
14:45 15.08.2017
143 Знаещ
До коментар #142 от "стоян георгиев":
Само уточняваме. Сам казваш, че опозицията, която американците искат да управлява Сирия е тотално малцинство и контролира само няколко слабонаселени области и то по ''случайност'' населени със сунити. Не отричаш факта, че там селищата на християните са изпепелени и там НЯМА ХРИСТИЯНСКИ СЕЛИЩА, И НЯМА НАПЛИВ ОТ БЯГАЩИ ОТ АСАД ХРИСТИЯНИ ИСКАЩИ ДА ЖИВЕЯТ ТАМ. Е как тогава си съгласен малцинство, което няма почти никакви територии и при него живеят съвсем малка част от населението и никакъв наплив от бягащи от асад да управлява Сирия? Още повече, че над 50 процента от териториите се държат от неумерените, които директно си искат шериат. Това означава, че ако асад си отиде и дойдат сунитите на власт, християните ще ги избият и ще разрушат всички християнски селища и няма да има помен от светска република. Защо бял човек би желал такова нещо? Защо ти би желал всички християни или да са избити, или в затвора? Явно си български турчин. ''1. В далечното минало Саудитска Арабия е имала многобройно християнско население. Християните са били изгонени, когато Исляма е спечелил контрол преди 1300 години. Сега Саудитска Арабия е една от най-слабо евангелизираните страни в света. Християнски работници не се допускат и всякаква християнска пропаганда е забранена.......На всеки сауд, който изповядва Исус, може да му коства живота ако бъде разкрит от властите.''
Коментиран от #144
19:46 15.08.2017
144 стоян георгиев
До коментар #143 от "Знаещ":
ти маи нещо си бил зле в математиката ,а?две плюс две равно на 7 и готово!днес опозицията на сирия контролира 10 % от населението на сирия.тва стана след като 30% от населението избяга от сирия и опозицията загуби след военна намеса огромна част от контролираните територии.тва обаче въобще не кореспондира с изводите дето правиш.християнските селища в болшинството си са изпепелени от асад ,а населението им е при асад от зор притиснато от една страна от джихадистите от друга страна от асадовите бомбандировки.за сравнение болшинството от християнското население в кюрдските региони си е там и е против асад в армията на кюрдите,както бе в началото на революцията.никога не съм твърдял че малцинството дето е сега регионите извън тези на асад ще управлява сирия.сирия ще я управлява сирииския народ .тези които искат шериат и асадистите ще платят за кървавата воина срещу сирииския народ след като се създаде нормална и демократична сирииска държава с помоща на европа и сащ.няма да се избиват християните ,нито ще се използват за разменна монета както прави сега асад,напротив те ще участват в управлението на сирия,подобно на това в ливан.и нищо не си разбрал убавецо.няма бял човек да желае в 21 век да управлява наследствен диктатор виновен за смъртта и прогонването на милиони свои граждани.няма в света бял човек дето да се съгласява с хибридната воина ,която асад води срещу народа си избиваики опозицията си като използва в помощ радикалните групировки на ал каида и идиКоментиран от #145
20:15 15.08.2017
145 стоян георгиев
До коментар #144 от "стоян георгиев":
няма в света бял човек дето да се съгласява с хибридната воина ,която асад води срещу народа си избиваики опозицията си като използва в помощ радикалните групировки на ал каида и идил.аз не съм турчин ,но ти със сигурност си трол с посткомунистическо възпитание ,роден роб на подсъзнателно ниво ,готов да живее в несвобода заради няколко мизерни трохички и мнима сигурност.и не прави тъпи номера ,да обясняваш че щом саудитите са били недемократични в една посока е нормално така да бъде и в сирия ,но в друга.тва е толкова жалко и ненормално че дори буди съжаление за нивото на интелекта ти.не е вярно и твърдението ти за многото християни в саудитска арабия в миналото ,но тва е направо бял кахър на база останалите глупости дето си изписал.Коментиран от #146
20:18 15.08.2017
146 Знаещ
До коментар #145 от "стоян георгиев":
Е, добре аз ти показах, че в град контролиран от умерената опозиция всички са забрадени. Сега ти ми покажи град контролиран от опозицията, където християните се разхождат свободно и си ходят на църква необезпокоявани. Жалко, че нямаш възможност да се разходиш до Париж, Брюксел или сега лятото до Ница, или Кан за да разбереш за какво ти говоря.Коментиран от #147
21:10 15.08.2017
147 стоян георгиев
До коментар #146 от "Знаещ":
отвори на град хаска.там в момента си ходят християните както си им е кеф даже си имат милиция и партии.асад се опита да завладее града миналата година но му биха шута въпреки че ги бомбандира.навсякъде в северна сирия градовете с християни са си владяни от християните.там не допуснаха асад и идил и няма проблем за хората .жените не са забрадени ,които искат даже воюват заедно с мъжете включително и християнските.там са американците и подпомагат .градовете в регионите на асад с християнски квартали са направени на мармалад от уж защитника на християните.голяма част от християнските лидери са избити или са в затворите на християнския спасител асад.и тва за разлика от твоите брътвежи мога да го докажа .и кво има в кан и ница дето не съм го видял?
Коментиран от #148, #149
21:50 15.08.2017
148 Знаещ
До коментар #147 от "стоян георгиев":
Много забулени жени още повече мъжки мюслита ходещи на тълпи и пълна липса на свинско в ресторантите.22:01 15.08.2017
149 Знаещ
До коментар #147 от "стоян георгиев":
Сега погледнах хасака и видях, че това е град където асад е успял да попречи на ислямска държава да го превземе през 2015 и е бил контролиран от асад и кюрдите, но никога не е стъпвала ислямската опозиция, която ще управлява Сирия ако падне асад. Така, че не разбирам защо ми показваш този град. Само потвърждаваш моята правота. Аз ти казах, че ако асад падне ще управляват сунитите и те помолих да ми покажеш един град под тяхно управление където се разхождат християни. Ще почакам.Коментиран от #150
22:16 15.08.2017
150 Знаещ
До коментар #149 от "Знаещ":
"По информация от днес на базирания във Великобритания Сирийски център за наблюдение на човешките права, бойците на "Ислямска държава" са превзели местна електростанция, както и затвор за непълнолетни южно от града. Контролът над самия град се поделя между правителствените и кюрдските сили, които атакуваха позиции на "Ислямска държава" на други места в провинцията.Радиото на групировката "Ал Баян" съобщи, че джихадистите са на около километър от южния вход на града, както и че са убили десетки военнослужещи.
"Ислямска държава" атакува Хасака от 30 май, но среща силна съпротива от правителствените сили."
Коментиран от #151
22:21 15.08.2017
151 стоян георгиев
До коментар #150 от "Знаещ":
само не разбирам тъп ли се или се правиш на такъв????питаше ме къде има към момента град на опозицията в които християните си правят квото искат.аз ти показвам града ти ми пишеш щуротии????не си ли прочете 146 ти пост?другото дето си го писал е пълна глупост .за хаска се водеха поне 4 ри битки ,последната е между кюрдите и християните срещу асад.в хаска сирииската демократична армия е представена към момента от кюрдите и асирииците.асад има малък раион в града постигнат при посредничеството на руснаците.как не ти е неудобно да пишеш и да даваш мнение като си абсолютно незапознат.не те ли е срам че се излагаш като кифладжия?та към момента хаска се управлява от сдс .провери кво е сдс и от кво е част.написа толкова лъжи и само се чудиш кво да измислиш ,но то не става с фантасмагории!я чети тук ! https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B8%D1%8F_%D1%81%D0%B8%D1%80%D0%B8%D0%B0%D0%BA%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D1%81%D0%BE%D1%8E%D0%B7%D0%B0 тази партия управлява хаска или поне християнската и част.тва са християни антиасадисти част от сирииската умерена опозиция.ауууу кви работи ставали а?и сега са си там въпреки че асад се опита да постъпи с тях както на другите места,но като литнаха самолетите на чичо сам сви ушите.Коментиран от #152, #153
22:52 15.08.2017
152 Знаещ
До коментар #151 от "стоян георгиев":
Аз кюрдите не ги броя точно за опозиция на асад въпреки, че са такава, защото те искат да си направят собствена държава и никога няма да управляват Сирия. Аз искам да ти покажа, че тези, които ще управляват сирия, ако асад падне ще избият християните или ще ги затворят. Затова те моля да ми покажеш район управляван от сунитите, в който християните живеят свободно. Сам каза, че сунитите са мнозинство и че те ще управляват след асад. Сега надявам се ти стана ясно. Не каза нищо за Ница и Кан. Ако някога отидеш там ще ти хареса ли да плащаш по няколко стотин евро на вечер за хубав хотел и като се покажеш навън около теб да е претъпкано с мюслита?Коментиран от #155
23:04 15.08.2017
153 Знаещ
До коментар #151 от "стоян георгиев":
Това е статия от 2015 година. По това време града се контролира от асад и кюрдите. Прочети малко. Не боли.Коментиран от #154, #157
23:08 15.08.2017
154 Знаещ
До коментар #153 от "Знаещ":
http://m.novini.bg/news.php?id=28701323:13 15.08.2017
155 стоян георгиев
До коментар #152 от "Знаещ":
освен формированията на кюрдите има сирииска демократична армия в която влизат и кюрдските части,но не само те .влизат и християните антиасадисти и язитите и т.н.тва дето ти не броиш кюрдите за опозиция си е твоя работа и няма да се разпадне сирия ,кюрдите ще останат там .та сирия ще има проблем с християните само ако управляват радикалните сунити ,нещо дето никои няма интерес да се случи.ако сащ го искаше още 2012 асад щеше да е пътник подобно на кадафи.далеч преди путин да се намеси.за сунитските анклави ти казах.имаше такива където християни и мюсулмани живееха и управляваха заедно ,но асад ги разби.на други места пък влязоха радикалните сунити и сега няма такива региони.тва обаче е предизвикано умишлено и предварително планувано от асад .не случаино сирииските християни апелират за специален закон в конгреса на сащ с които искат да криминализират деиствията на асад до нивото на даеш че и нагоре,твърдеики че именно асад ,а не идил е разрушил болшинството християнски църкви в сирииския конфликт.тва ти го твърдая сигурно в 4 ти пост .ти безаргументно го подминаваш и после пак ми задаваш въпрос на които съм ти отговорил нееднократно.расизма ти нещо хич не ме впечетлява .аз хората не ги броя на християни и мюсулмани ,а на можещи и неможещ.днес европа е в риск от нашествието на бежанци.огромната част от тези хора е изтерзана и иска да се спаси от воината и мизерията.трябва да се намери траино решение ако не искаме по-големи проблеми .тва че ти спиш в скъп хКоментиран от #158
23:45 15.08.2017
156 стоян георгиев
Коментиран от #159
23:46 15.08.2017
157 стоян георгиев
До коментар #153 от "Знаещ":
не разбирам що ми я вреш тази статия? битките за хаска са няколко.ако толкова искаш да ги проследиш ето ги в подробности. https://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_al-Hasakah_(2015) или реши че не знам за тази????23:55 15.08.2017
158 Знаещ
До коментар #155 от "стоян георгиев":
Ти си дървен философ и това е. При асад има между 4 и 6 милиона милиона бежанци, а при опозицията числото е смешно. В момента асад контролира по-малко от половината територии, а 95 процента от бежанците са при него, което значи, че не той е лошия. А това, че не делиш хората на мюсулмани и християни показва до какво води липсата на пари. Ако беше добър финансист с много знания щеше да си много добре материално и щеше да си обиколил Европа многократно. Тогава нямаше да пишеш глупостите, че не ми харесвали мюсулманите защото са бедни. Напротив бежанците навсякъде са много добре осигурени с достатъчно джобни и безплатно спане, понякога макар и много рядко дори ги настаняват в 4 звездни хотели. А местните мюсулмани са доста добре финансово, защото като народят по 5-6 деца и държавата им осигурява добър доход и даже могат да не работят. Отделно държат сериозна част от приходите от наркотици и кражби. Което е парадокс защото мюсулманите уж не трябва да пият, крадат и да продават наркотици. Специално мароканците, но не само те са страшна напаст. А най-страшното е, че не възприемат нашия начин на живот, а искат ние да живеем по техния. Не случайно ти казах, че никъде не сервират свински пържоли, ребра и въобще нищо свинско в ресторантите.00:55 16.08.2017
159 Знаещ
До коментар #156 от "стоян георгиев":
Решението с емигрантите от Сирия е много просто и без това те са само 20 процента. Ако има християни сирийци да ги приемем в Европа, а мюсулманите да си ги прибере Саудитска Арабия която е голяма и мноооого богата и не много населена страна. Там ще се чувстват много добре при братята си сунити и няма да се налага да гледат незабрадени жени, алкохол, свинско месо и катедрали. Другите 80 процента пък въобще не са наш проблем. Те са мароканци, иракчани, либийци, негри и т.н. За тях асад не е виновен, а Щатите. Те направиха богатите арабски страни бедни. Те да си се погрижат за тях. Странно защо богата и голяма Америка не приема емигранти? Или ако приема са максимум 0,5 процента спрямо Европа. Нима емигрантите не искат да живеят в богата държава като Щатите?01:25 16.08.2017
160 стоян георгиев
Коментиран от #161
02:24 16.08.2017
161 Знаещ
До коментар #160 от "стоян георгиев":
''Вашингтон ще спре за четири месеца федералната програма за прием на бежанци в страни, в които се водят войни. Изрично се забранява приемът на сирийски бежанци до второ нареждане. От началото на войната в Сирия през 2011 г. САЩ са приели само 18 000 сирийски бежанци. През бюджетната 2016 г. (01.10.2015 г. - 30.09.2016 г.) САЩ са приели на територията си общо 84 994 бежанци от цял свят, включително малко над 10 000 сирийци.'' И да видим Германия как е:-'' Само през първите три месеци на тази година мигрантите в Германия са извършили или са се опитали да извършат около 69 000 престъпления. Това се казва в доклад на Федералната криминална полиция /ФКА/, предаде БГНЕС. През изминалата година в Германия пристигна рекорден брой мигранти - над един милион. В страната има все повече страхове, че властите няма да успеят да интегрират напълно чужденците в германското общество и да гарантират сигурността на гражданите. "Абсолютният брой извършени престъпления от сирийци, афганистанци и иракчани - трите най-многобройни групи бежанци в Германия - е висок", пише още в доклада. Германската федерална полиция уточнява, че "по-голямата част от мигрантите не е извършила никакво престъпление.'' Значи Германия, която е много пъти по-малка като население и територия от САЩ е приела 11 пъти повече бежанци от Щатите. Я сега виж процентното съотношение между брой население и приети чужденци и ще видиш, че процента който съм написал не е много далече от истината. Та я кажи в Ница,04:54 16.08.2017
162 стоян георгиев
Коментиран от #163, #164
15:28 16.08.2017
163 стоян георгиев
До коментар #162 от "стоян георгиев":
дали българите дето извършват престъпления в европа са под процент от пребиваващите там?та казано обобщено европа е приела огромно количество имигранти и им е дала статут на бежанци,а сащ приема мигранти и направо ги натурализира,което те бърка щото те не дават масово такъв статут.и споко след зора германия почна да ги връща щом се интерасуваш трябва да знаеш колко са върнати ,на колко им е отказано и т.н.трябва обаче стратегическа политика за тези хора ,иначе ще си говорим как не ни трябват ,а те ще идват отново и отново въпреки че ние ще ги връщаме.както казах само меркел има някаква визия останалите само си затварят очите за проблема или фантазират като теб.Коментиран от #165
15:30 16.08.2017
164 Знаещ
До коментар #162 от "стоян георгиев":
Статистиките са ясни. Пък ти се прави, че не разбираш.17:12 16.08.2017
165 Знаещ
До коментар #163 от "стоян георгиев":
Ето така ги връща Германия. Както ти казах е желко, че нямаш пари да обикаляш Европа. Ако беше попътувал във Франция, Белгия или Германия тази година нямаше да говориш на изуст. '' През ноември председателят на Асоциацията на баварските общини Уве Брандъл предвиди, че до 2020 година във ФРГ като бежанци или членове на семействата им ще пристигнат още 15 милиона души, с които броят на мюсюлманите в Германия ще достигне 20 милиона или близо една четвърт от населението.'' Я сега ми покажи една статистика за САЩ, която предвижда, населението им само след 3 години може да е 25 процента мюсулманско, а съжителството на двете култури е мъчително. Това е все едно на теб, който пиеш и е нормално да излизаш с приятелката ти на дискотека и тя да не е забулена да отидеш в страна, в което местния бедрум е пълен само с пушещи нергиле мъже и няма жени, и по улиците, на която се разхождат само забулени. Със сигурност няма да ти хареса. Нормално е мюсулманите да си живеят в техните страни където си им харесват техните традиции, а не да искат да променят нашите. Никой не отива в Саудитска Арабия да им обяснява, че не трябва да ходят забулени и, че е нормално да си сипват по някое и друго малко когато излизат на клуб. Също така, че е нормално и жените им да ходят по дискотеки, а не да са само мъже пушещи наргилета. Но ние не се месим в живота на Саудитска Арабия, а те се мешт в нашия. Ето с това не съм съгласен.Коментиран от #166
17:39 16.08.2017
166 стоян георгиев
До коментар #165 от "Знаещ":
жалко е че ти нямаш възможност да идеш до щатите.там има негри и мексиканци особено на юг бол.испанския даже е официален в маса щати.тва обаче не е пробелм за хората.има ред има работа.европа няма да бъде заселена така интензивно с мюсулмани споко към момента са под 10%.никъде в европа съм няма проблем с тях.наскоро бях в рим изкарах си прекрасно ,макар да не ядох свински ребра щото нямаше :))))))))))))))),а предимно морска храна!мога обаче да ти препоръчам ресторант във виена само със свинско месо и особено вкусни свински ребра с дебела сланина.та може да пробваме със статистиката ,колко са външните за ес имигранти към момента и колко са тия за сащ както абсолютно така и пропорционално.много сериозно ще се учудиш ,за пореден път ,а уж се пишеш знаещ.за саудитска арабия си прав,но там работата е компромисна.към моента шеиховете ни зареждат надеждно с горива и потдържат цената такава квато ни е удобна.ако русия стане нормална страна с нормална политика ,шеиховете ще ядат хурката ,но за сега без русия,иран и венецуела трябва да се избере наи-малкото зло,а именно 7-8 млн.радикални мюсулмани да си живеят живота.няма да е за дълго обаче .историята се върти.15:04 17.08.2017