Стрелба бе открита от кола по сградата на американското посолство в турската столица Анкара, предадоха световните агенции, като се позоваха на турските медии Си Ен Ен Тюрк и Хабертюрк.
Изстрелите са проехтели от преминаваща кола. Те са поразили будка на охраната, имало счупени стъкла, но никой не е пострадал. Неизвестният нападател или нападатели след това са избягали.
Инцидентът става в момент, в който отношенията между Турция и САЩ са обтегнати заради американския пастор Андрю Брънсън, което доведе до ескалиращ търговски и дипломатически спор, добавил се към икономическите проблеми на Турция, отбелязва ДПА.
Турция отказа да освободи пастора, задържан за шпионаж и обвинения, свързани с тероризма. Двете страни си наложиха взаимно мита, а САЩ санкционира двама водещи турски министри. Междувременно турската лира изгуби над 35 процента от стойността си спрямо долара от началото на годината.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ottoman empire
Коментиран от #3, #4
10:25 20.08.2018
2 Хасан
Коментиран от #13
10:29 20.08.2018
3 гост
До коментар #1 от "ottoman empire":
Дааа , браво , още един два такива "инцидента" и "говедата" ще имат предостатъчен повод да покажат кой има по-големи "пушкала" и може да ги използва НАВСЯКЪДЕ !! Забрави ли как един Осама го отнесоха в леглото , барабар с цялата къща и "придворните" ??Коментиран от #5, #22
10:29 20.08.2018
4 Оптимус
До коментар #1 от "ottoman empire":
Тия "говеда" искат пастора да бъде освободен, а Ердоган не дава пастора. Интересно е наистина ли е шпионин, какво е шпионирал кли са го набедили за такъв? Ако е до армия, САЩ и Турция са съюзници и няма защо САЩ да прибягва до пастор, за да шпионира. Ако е набеден, с каква цел? Излиза, че Ердоган търси посод да се скара със САЩ? И какво е шпионирал пастора, коя изповедничка е съгрешила с някой и коя е пипнала трипер?Коментиран от #7, #25
10:33 20.08.2018
5 Хасан
До коментар #3 от "гост":
А мислиш ли че имаше Осама и го убиха и му хвърлиха трупа в океана ????..това беше холивудски сценарий...много си баламаКоментиран от #6
10:33 20.08.2018
6 гост
До коментар #5 от "Хасан":
Даааа , то и Садам нямаше и Кадафи , абе голем театър , малиииии !!! И то 20-30 години по-рано го почнали , егати и търпението , раииш !!!Коментиран от #9
10:38 20.08.2018
7 Хасан
До коментар #4 от "Оптимус":
Не само той но и 20 агенти на тайните служби...те са били координатори на преврата ...сега Турция като ги изкара на ,«светло »,свърши им кариерата на агенти ...10:38 20.08.2018
8 Хабер Тюрк
Коментиран от #10, #11
10:39 20.08.2018
9 Хасан
До коментар #6 от "гост":
Саддам имаше атомни бомби май ,беше «голяма » заплаха за човечеството но за една свършиха...същото за Кадафи ..след него Европа и света не стана по добро място за живеене ..и в цялата работа печелят една шепа акционери на оръжейни и петролни компании ,но губи цяла Европа от наплива на бежанци,Коментиран от #19
10:42 20.08.2018
10 Бат Саше
До коментар #8 от "Хабер Тюрк":
Не само той, ами и другите помаци. По цял ден стоят и само чакат новинка за Турция. Може Ердоган да е тръцнал само, пак става! После се почва отдолу едно дивашко писане и статията става отвратителна. Абе...циганска работа!Коментиран от #12
10:43 20.08.2018
11 Хасан
До коментар #8 от "Хабер Тюрк":
Като Мел Гибсон съм...имаше такъв филм ..пишеше такива теории ..и накрая го утепахаКоментиран от #14
10:44 20.08.2018
12 Хасан
До коментар #10 от "Бат Саше":
Бат Саше ,още веднъж се извинявам за миналия път..нека в деня на прошката Курбан байрям да си простимКоментиран от #15, #17, #21
10:45 20.08.2018
13 Усмивката
До коментар #2 от "Хасан":
Не вярвам да е операция на ЦРУ.Турците имат добре изградена система за сигурнос ,не като нашета.Биха ги изловилиКоментиран от #23
10:49 20.08.2018
14 Заратустра
До коментар #11 от "Хасан":
Хасане, признай си, че ти мяташ шашки по Еймеринън посолство? Те те търсят, но ти имаш алиби... Стоиш в чата и ни убеждаваш колко лоши са САЩ и колко добър Ердоган??? Искай двойна надница за труда, лирата спадна. Местните Соросоиди за да плюят Русия, знаеш ли какви пари заработват? Добре де, какво иска Гюлен че го гони Ердоган така и не разбрах? А, обясни да чуем!Коментиран от #18, #20, #24
10:53 20.08.2018
15 Бат Саше
До коментар #12 от "Хасан":
Аз не съм ти се засегнал, Хасане! Няма за какво да се извиняваш. Казах ти, че те познавам отдавна тук. Обичаш да плюеш, да дразниш и да провокираш, после се правиш на света вода ненапита и се извиняваш. Нямам нищо против теб, просто си изключително дразнеща и нетърпима личност. Едва ли ти казвам нещо ново. Минусите в коментарите ти тук стигат до минус безкрайност.10:53 20.08.2018
16 Аллаху
10:54 20.08.2018
17 Бат Саше
До коментар #12 от "Хасан":
Ако ми го целунеш може и да ти простя!10:55 20.08.2018
18 хер Щойгер
До коментар #14 от "Заратустра":
Гюлен иска да строи училища а Ердогрух джамии е там им е проблема...10:56 20.08.2018
19 JPower
До коментар #9 от "Хасан":
Прав си Ицо, не случайно преди няколко дни писах, че скоро ЕРДОГРУХ ще нападне кюрдите с химическо оръжие.....НОоо, щом някой иска да затрие туркия.. ИЗОБЩО НЕ МИ ПУКА дали е прав или не и как ще го направи.....в такъв театър се набута туркия...в последната сцена туркия умира... откога ви обяснявам,че ролята на ЕРДОГРУХ е да унищожи туркия.!!!Коментиран от #27
10:56 20.08.2018
20 Хасан
До коментар #14 от "Заратустра":
Гюлен е лидер на религиозна секта която по време на Студената война активно е изграждала така наречени комитети за борба с комунизма.. Както знаем бедните слоеве на населението винаги са били повляни от социялистическите идеи..и тогава Сащ изгражда страни с ислямистка идеология за да спре разпространението на комунизма..това са талибаните в Афганистан,Пакистан,Иран...а в Турция като светска държава и прозападна бедните се управляват от ГюленКоментиран от #46
10:59 20.08.2018
21 No merci
До коментар #12 от "Хасан":
Никаква прошка за джихадистите,обречени сте цял живот да меришете ,вкусна сочна свинска пържола11:00 20.08.2018
22 Borislav Popov
До коментар #3 от "гост":
Не го бъркай Осама - един обикновен гражданин в чужда страна с президента на една държава. Още по вече че краварите вече опитаха един преврат там.11:01 20.08.2018
23 JPower
До коментар #13 от "Усмивката":
Правилно, затова ви обяснявам,че ЕРДОГРУХ сам си спретна ""преврата"".... Немааа са плашите, скоро мъките ще ви свършат и ще станете кадъни в рая... От толкова избите джихадисти ,в рая ви има свободни места само за кадъни... мухаха11:01 20.08.2018
24 Хасан
До коментар #14 от "Заратустра":
Всичко започна с Обама ...Обама реши да изтегли американските войски от Близкия изток и да накара Турция да праща аскера за защита на американския интерес...Ердоган отказа ...именно тогава с Гюлен се опитаха да направят преврат ..ако беше успешен щеше да има ислямимико правителство и Турция да се бие срещу Есад,срещу Иран ...11:02 20.08.2018
25 Borislav Popov
До коментар #4 от "Оптимус":
Какво значение има дали са съюзници. Ония слухтят навсякъде. Забравили скандала с подслушванията на Меркел , Оланд и още доста високопоставени политици ?11:03 20.08.2018
26 Хасан
11:06 20.08.2018
27 Borislav Popov
До коментар #19 от "JPower":
Тоя път няма да мине номерът на краварите. Още по вече че руснаците ще застанат зад тях в такъв един конфликт. Китай - също !Коментиран от #30, #37
11:07 20.08.2018
28 ба ги другарко
11:10 20.08.2018
29 Валя
Коментиран от #31
11:11 20.08.2018
30 Хасан
До коментар #27 от "Borislav Popov":
И Европа би трябвало да застане зад Турция външния дълг е към европейски банки ,ако има нисък растеж на икономиката европейския износ за Турция намаля а при икономическа криза бежанците като по уязвима група ще атакуват ЕвропаКоментиран от #33
11:13 20.08.2018
31 Хасан
До коментар #29 от "Валя":
Атеистка ли сте?в какво вярвате ..в светлото социалистическо бъдеще??Коментиран от #42, #56
11:14 20.08.2018
32 Усмивката
Коментиран от #34
11:14 20.08.2018
33 Borislav Popov
До коментар #30 от "Хасан":
Европа в момента себе си не може да оправи - камоли да застане зад Турция. Та нали всичките васали на краварите са там. Турция и тя е на кръстопът . Ако реши най после да скъса с досегашните си "съюзници" - единственото и спасение е БРИКС. Само че преходът няма да е лесен.Коментиран от #35
11:20 20.08.2018
34 Хасан
До коментар #32 от "Усмивката":
Размахва националистическата карта за да сплоти народа си ..иначе все ще бъзикат за да има хаос,безредици или пък гражданска ..като Сирия ..Коментиран от #49
11:20 20.08.2018
35 Хасан
До коментар #33 от "Borislav Popov":
Брикс са слаби и неорганизирани в икономическо отношение ..докато Запада е изградил навсякъде свои структури през последните 200 г....медии,банки,фондове,рейтингови агенства...всякакъв контрол ...има едно но ..влияе на образованите ...а широките народни маси остават извън контрол..капиш??Коментиран от #36
11:24 20.08.2018
36 Borislav Popov
До коментар #35 от "Хасан":
БРИКС в момента са с по голям БВП от Г 7 ! Това говори ли ти нещо ?Коментиран от #38, #39
11:30 20.08.2018
37 JPower
До коментар #27 от "Borislav Popov":
За това, сащ ще обърне Театъра на религиозна основа... ТОГАВА, Русия ще се нареди с другите на опашката за парче от баклавата...стой та гледай.... ако в цирка се включат всички мюсюлмани....ей ти третата световна война!!!! После ще има свинско и винско за всички... отцелели .Цариград ще е столица!!! Мухахааааа.....Коментиран от #40
11:30 20.08.2018
38 Хасан
До коментар #36 от "Borislav Popov":
Да но като влияние ???.една рейтингова агенция може просто ей така да ти понижи рейтинга,една медия да пусне слух и да обеднееш ..като Турция ..казват че сестра ти е курве и иди доказвай че нямаш сестраКоментиран от #47
11:33 20.08.2018
39 Хасан
До коментар #36 от "Borislav Popov":
Ако пазарната икономика поражда мултимилионери то това значи че не работи...ако прави едни държави супер богати ..също не работи ....това е като раковата клетка ...просто една клетка става «алчна » и почва да взима хр.вещества на другите ..яде ,яде и накрая убива самия организъм в който живее...Коментиран от #41
11:37 20.08.2018
40 Borislav Popov
До коментар #37 от "JPower":
Като как точно си го представяш това ? Има кравари за защитаване в Турция ? Или ще изкарат Ердоган като Асад - враг на народа ? Ама май се отказаха да свалят Асад и почнаха да се изтеглят от Сирия ! Та и тук ще стане каквото кажат руснаците. А те няма да играят играта на краварите ! Кой предупреди Ердоган за преврата ?Коментиран от #48
11:38 20.08.2018
41 Borislav Popov
До коментар #39 от "Хасан":
Не разбирам какво точно искаш да ми кажеш ама карай !Коментиран от #43
11:39 20.08.2018
42 Буратино
До коментар #31 от "Хасан":
Хасане ,БОГ е вяра ,не религия.Коментиран от #44
11:40 20.08.2018
43 Хасан
До коментар #41 от "Borislav Popov":
Ако един си купи Бентли за 5 милиона ,това значи че 5 милиона ще имат недостиг от линейки,пожарни,детски градини..Коментиран от #45
11:42 20.08.2018
44 Хасан
До коментар #42 от "Буратино":
Нямам обширни теологични познания и не мога да споря ..11:43 20.08.2018
45 Borislav Popov
До коментар #43 от "Хасан":
Какво общо има това със статията ? А и примерът ти е нелогичен. Колко струва една добре оборудвана линейка ?11:50 20.08.2018
46 Заратустра
До коментар #20 от "Хасан":
Но няма логика? Нали казваш, че Ердоган е с прозападна светска ориентация? Гюлен командувал комунистическите соц маси. Тогава излиза, че в САЩ, където недолюбват комунистите биха подкрепили Ердоган, а не Гюлен. Явно друго е изнервило Щатите, което не разбираме? Чичо Тръмп размаха пръст. Може би атаката над бунтовниците от аскера и Ц-400?11:53 20.08.2018
47 агенция
До коментар #38 от "Хасан":
Хасане нещата с рейтинга са прости.Аз като видя че ти живееш в колиба със сателит и цветен телевизор не знаеш да четеш и пишеш,правиш проблеми на съседите а имаш дълг който е 10 пъти по голям от годишната ти заплата какъв рейтинг да ти дам?С държавите е същото изостанала ислямска държава с 500 милиарда дълг,гражданска война,управление от полуграмотен козар и жена му правят проблеми на цяла европа и САЩ..... Е какъв рейтинг искаш?
11:54 20.08.2018
48 JPower
До коментар #40 от "Borislav Popov":
Още ли мислиш,че в туркия имаше преврат??? Туй си беше театър пред масите, за да стане ЕРДОГРУХ султан!!! Асад по силен ли от Кадафи, Садам?? Просто всичко е цирк!!! Ако Америка се договори с Русия.. туркия ке падне!!! Туркия е на изкуството дишане повече от 200 год... никой не иска да поддържа труп. Само хаби мястото!!!Коментиран от #50
11:55 20.08.2018
49 Усмивката
До коментар #34 от "Хасан":
Когато тръгне народното недоволство Хасане ,иди обяснявай на озверелата тълпа,надъхана маса кое е религиозно ,кое националистическо.Затова казвам че е игра с огъня от гн. Ердоган.Не ни трябва нов Хитлер в ЕвропаКоментиран от #61
11:58 20.08.2018
50 Borislav Popov
До коментар #48 от "JPower":
Оборът няма да се договори с Русия. Руснаците не желаят дестабилизация край границите си. Все едно да се договорят Мексико да падне ! Оборът би ли го допуснал? А в това че имаше опит за преврат - имаше.Коментиран от #53
11:59 20.08.2018
51 Хасан
12:02 20.08.2018
52 Хасан
Коментиран от #64
12:06 20.08.2018
53 JPower
До коментар #50 от "Borislav Popov":
Обясняваш на Христо ,че примерите му са неточни, а твоите??? Кво е общото между Мексико и туркия, защото за разликите,няма да стигне един ден да ги опиша??? Имали интерес на руснаците в Мексико?? Мексиканците заплаха ли са световния мир??Руснаците ще се договорят с америка и европа, така както е от столетия....Американеца прекали с Асад, щото там има руски бази. Ако американеца предложи добра оферта на руснака, Асад ще изчезне за 3 дни.....ся си мерят пиш...щото идва нова делба, на туркия. Почнаха с Кюрдистан...Коментиран от #58, #60
12:09 20.08.2018
54 Усмивката
12:10 20.08.2018
55 Баба Ванга
12:15 20.08.2018
56 Валя
До коментар #31 от "Хасан":
Вярвам че без божествена фантастика човечеството ще пожъне големи успехи в областта на мира и човещината,Бог или Аллах или който и да е друг диктатор само пречат на спокойното и трезво мислене и не само го вярвам сигурна съм че ще бъде така12:16 20.08.2018
57 Хасан
Коментиран от #66
12:16 20.08.2018
58 Borislav Popov
До коментар #53 от "JPower":
Примерът е пределно ясен. Едните са до обора - другите до Русия! Никоя от двете големи държави няма да допусне дестабилизация на границата си .12:19 20.08.2018
59 Хасан
Коментиран от #65
12:22 20.08.2018
60 Borislav Popov
До коментар #53 от "JPower":
Пак го удряш на бакалия! Каква оферта може да предложи обора на руснаците ? Свърши се тяхната. А и никой вече не им се връзва на обещанията.12:22 20.08.2018
61 Хасан
До коментар #49 от "Усмивката":
Въпроса е диктатор ли е Ердоган или така ни го втълпяват някои медии????..и защо???..може би защото турските икономически интереси се сблъскват с френски,американски,немски за нови пазари и енергийни източници...в такъв случай Ердоган е капиталист като Тръмп,Меркел,МакронКоментиран от #62
12:26 20.08.2018
62 JPower
До коментар #61 от "Хасан":
Туркия е колония на Запада и Америка..... няма нищо в туркия, което може да бъде конкуренция на световните пазари!!! В момента, който реши Европа и САЩ да се изнесат от туркия, ще произждат само зарзават... Не си мислете,че туркия е като Китай. ЕРДОГРУХ не е капиталист,а ислямист!!! Това плаши инвеститорите...има и други места,кадето могат да си сложат машините и да наемат роби....Коментиран от #63
12:46 20.08.2018
63 Хасан
До коментар #62 от "JPower":
Колония ти е България..що не направи Южен поток?направи си АЕЦ Белене ??12:50 20.08.2018
64 Заратустра
До коментар #52 от "Хасан":
Ами щом Гюлен е антикомунист, и Ердоган също, значи Ердоган гони Гюлен по вероятно бизнес причини, нали са били партньори? Лична вражда, но замеси Ердоган и САЩ, арестувайки пастора и от Щатите размахаха пръст: пастора или ембарго! Явно Ердоган обича ембарго...Коментиран от #67, #70
12:57 20.08.2018
65 Валя
До коментар #59 от "Хасан":
Том Круз както и Джон Траволта не са толкова глупави да вярват на простотиите на сциентолозите,държат ги с компромати с цел реклама даже имаше документален филм за това мисля че по Nat.Geo. моят Бог и религия казват -,Живей както намериш за добре и не позволявай на никой узурпатор да налага мнението си върху теб,защото е егоистично и нечовешко,не се моли и не падай на колене пред никой,ти си човешко същество и не е нужно да се самоунижаваш,,13:20 20.08.2018
66 668
До коментар #57 от "Хасан":
Г-н "икономист" ... държавен или частен, дългът е дълг на страната и страната е жителите й.Коментиран от #71
13:22 20.08.2018
67 Гюлшен
До коментар #64 от "Заратустра":
Гюлен е вербуван шпионин , който служи на АмерикаКоментиран от #68
13:27 20.08.2018
68 Гюлфен
До коментар #67 от "Гюлшен":
Гюлен искаше да продължи започнатото от Ататюрк но Ердо не искаше и по-лесно беше да заплашва сънародниците си с Аллах и че такава била волята му и резултата е че където няма мозък има АллахКоментиран от #74
13:32 20.08.2018
69 Валери
13:34 20.08.2018
70 Хасан
До коментар #64 от "Заратустра":
Не за само за бизнес интереси но и почна ..да ”хвърля сянка върху властта”..както де казваха в сериала Великолепния век...и никоя власт не иска това ..( Борисов също)...защо ? Ударите поемаш ти ,дивидентите друг ...13:40 20.08.2018
71 Хасан
До коментар #66 от "668":
При частния дълг ,частника си продава активите си..като много фирми на прехода..а при държавния ..държавата взима дългосрочни заеми,мВФ ,орязва социалните плащания,пенсии...като Гърция..и се получават размирици и хаос..Коментиран от #73
13:42 20.08.2018
72 Osman
14:01 20.08.2018
73 668
До коментар #71 от "Хасан":
Дългът на предприятията и банките на страна, тъй като те не могат, се поема от страната, т.е. гражданите на страната. И това ги прави от по-бедни до много по-бедни. За какви безцени активи говориш. Турските фирми имат огромни заеми във валута. С инфлацията и спадането на лирата не могат да ги удовлетворят. Ако не се намеси държавата, край, фалит, и почва верига от последствия върху икономиката. А за тая работа са нужни огромни суми пари, стотици милиарди. Ти нямаш, трябва да намериш. Кой има толкова много пари. ЕС и МВФ. И Гърция потърсила пари при Русия, Иран, Китай, но първите нямат а Китай не дава. Очевидно е защо се провеждаха предсрочни избори, нещо трябва да се направи a се забави поради егоизма на Ердоган, който трудно се връща в МВФ. Това обаче е единствения начин.14:33 20.08.2018
74 Гюлшен
До коментар #68 от "Гюлфен":
Познавам хора на Гюлен , които в последните няколко години бяха финансирани от Америка да купуват земи и друго недвижимо имущество и тук в България , отпускаха се и финанси , за да се строят джамии на места където и без това имаше джамия , според Вас с каква цел се правиКоментиран от #75
14:57 20.08.2018
75 любопитен
До коментар #74 от "Гюлшен":
Я да споменеш и времето, когато Гюлен и Ердоган бяха единомишленици! Или не ти е удобно?Коментиран от #76
15:03 20.08.2018
76 Гюлшен
До коментар #75 от "любопитен":
Защо да ми е неудобно , Ердоган и Гюлен бяха единомишленици , до времето , когато Гюлен бе вербуван и си остана в Пенсилвания и не се върна след това никога в ТурцияКоментиран от #77
15:11 20.08.2018
77 любопитен
До коментар #76 от "Гюлшен":
Айде сега Весела Розо, Гюлен бил вербуван! Ми хаятъм, и двамата бяха радикални ислямисти! Гюлен притежаваше училища, бизнес партньори на високо ниво, както и Ердо! Мислиш ли, че някой от тях ще клекне на неверниците каубои? Не, гюзелим! Просто в Ню Отоман няма място за двама султани! Това е простата истина! Ама там, в Анадола никой нямаше да ти даде възможност да се правиш на умна по нета!18:08 20.08.2018
78 zonk
01:53 21.08.2018