Турция не приема и не признава руската анексия на Крим. Това заяви турският президент Реджеп Ердоган, съобщи „Хюриет“.
Ердоган имаше среща с украинския президент Петро Порошенко в Истанбул. Той заяви, че неговата страна ще продължи да подкрепя Украйна.
„Ние ще продължим да укрепваме отношенията си с Украйна. За нас развитието на нашите отношения е важно“, заяви Ердоган.
Той и Порошенко участваха в седмата среща в Съвета за стратегическо партньорство. Ердоган подкрепя позицията на Украйна, въпреки добрите си отношения с Русия.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 кФо става тука
11:12 04.11.2018
2 Само питам
Коментиран от #21, #81
11:13 04.11.2018
3 hmhmhm
11:13 04.11.2018
4 А Кипър
Коментиран от #10, #16
11:16 04.11.2018
5 Ристе
11:19 04.11.2018
6 Опа
Коментиран от #7, #9, #11
11:20 04.11.2018
7 Опа
До коментар #6 от "Опа":
Дали турците след време няма да изкарат този договор ако крим се върне на украйна?11:21 04.11.2018
8 goni
11:23 04.11.2018
9 еФтини номера излизащи ни скъпо
До коментар #6 от "Опа":
Реално и България си е Българска,Сирия-сирийска и т.н.,ама руско турските мераци големи,ЦИРКЪТ и той голям.11:26 04.11.2018
10 Историк
До коментар #4 от "А Кипър":
Какво за Кипър бе неграмотник?11:27 04.11.2018
11 Наблюдател
До коментар #6 от "Опа":
Ако махнеш руските очила ще видиш реалността.Коментиран от #12, #20
11:28 04.11.2018
12 Опа
До коментар #11 от "Наблюдател":
Очила нямам. Реалноста е според това кой как интерпретира историята.Коментиран от #13, #17
11:31 04.11.2018
13 Наблюдател
До коментар #12 от "Опа":
Само руските агресори и слугите му го интерпретират, че Крим е руски. Останалия свят смята Русия за агресорка и окупаторка. Има го написано и в документи на ООН и ЕС.Коментиран от #26, #69, #77
11:34 04.11.2018
14 РЯЗАН ХИТЛЕР
11:34 04.11.2018
15 Мустафа
11:36 04.11.2018
16 Хасан
До коментар #4 от "А Кипър":
Кипър не е анексиранаКоментиран от #65, #72
11:36 04.11.2018
17 има разлика
До коментар #12 от "Опа":
Интерпретацията не е реалност.Тя е изкривяване на реалността,а реалността,както и историята са ФАКТИ.Ти не гледай,че някой тъпак взел да обяснява как турското робство например не било такова,ами било турско присъствие и българите издевателствали върху турския аскер.Коментиран от #19, #22
11:40 04.11.2018
18 НКВД
11:41 04.11.2018
19 Хасан
До коментар #17 от "има разлика":
И какво ще рече ??Коментиран от #73
11:42 04.11.2018
20 Пища Хуфангел
До коментар #11 от "Наблюдател":
А ти ако се събудиш от евреийския сън ще прозреш истината!11:42 04.11.2018
21 Рублерастка Крастава
До коментар #2 от "Само питам":
Сирия, Талибастан, Куба, Никарагув, С. Корея и Венецуела, ми никак не са малко ! Наште идиоти рублофилите, също го признават, само дето тях никой ги не бръсне за слива.11:44 04.11.2018
22 Историк
До коментар #17 от "има разлика":
Турско „робство“ е имало само в България. Ако прочетете историите на съседните държави, били под османско владичество (Гърция, Сърбия, Румъния, Кипър, Сирия, Ирак, Египет……………..) с изненада ще установите, че навсякъде е имало османско владичество или управление. Само по някаква незнайна причина в България е имало робство. Защо ? Ами, за да се каже, че руснаците са ни освободили от робство и трябва да сме им задължени.Коментиран от #25, #68, #84
11:44 04.11.2018
23 Винету
Коментиран от #28, #88
11:46 04.11.2018
24 Само питам
11:46 04.11.2018
25 Хасан
До коментар #22 от "Историк":
Прав си!..и сигурно няма такъв народ който да се гордее че прадядо му е бил «роб»11:46 04.11.2018
26 Димитър
До коментар #13 от "Наблюдател":
Жителите на Крим нямат ли думата? Проведе се референдум, имаше и международни наблюдатели, които не отчетоха нарушения, не бе произведен нито един изстрел, хората празнуваха, че се върнаха там, където принадлежат. Всички се хвалите с прословутата демокрация, а референдумът е много важна част от нея! Крим не е анексиран, Крим е руски, жителите му са руснаци и точка. Няма значение както казват платените от сащ политици, сащ се разяриха, защото вече виждаха своята нова морска военна база в Севастопол, но не им се получи.Коментиран от #31, #33, #34, #78
11:48 04.11.2018
27 Borislav Popov
11:48 04.11.2018
28 Хасан
До коментар #23 от "Винету":
Крим не е било турско ами на васалното татарско ханство...те са имали роднински връщки с Високата порта ...Русия вероломно напада и разбива ханството,изселва татарите,заличава им историята,поробва ги ..Русия «освобождава »българи,сърби ,но поробва татари,чеченци,дагестанци,гагаузи.и др11:49 04.11.2018
29 Генерал
Не са признали "анексията", защото такава няма. Връщането на собствени територии не е анексия. Все едно България да си върне Беломорска Тракия, отнета и от Ньойския договор..и това да наречеш 'анексия".
Коментиран от #89
11:50 04.11.2018
30 ДЖАСТАТАТА
11:50 04.11.2018
31 Borislav Popov
До коментар #26 от "Димитър":
Референдума хем беше незаконен, хем манипулиран от зелените чилячита, това и малките детита го знаят !Коментиран от #35
11:51 04.11.2018
32 Kcaniba FOREVER
Коментиран от #36
11:51 04.11.2018
33 Хасан
До коментар #26 от "Димитър":
Сталин изсели и забрани на татарите да се връщат по своите земи ...Крим беше заселен с руснаци и те направиха реферандума...Коментиран от #40
11:52 04.11.2018
34 Наблюдател
До коментар #26 от "Димитър":
Защо не дадоха на Чечня правото на референдум ами убиха Дудаев? Нали са любители на референдумите? И референдум в условията на чужда окупация не може да бъде легитимен.Коментиран от #37, #45
11:54 04.11.2018
35 Димитър
До коментар #31 от "Borislav Popov":
И как беше манипулиран? Колко души бяха убити или насилени да гласуват, и защо бяха тези щастливи усмихнати хиляди хора празнуващи по улиците?! Кадри има достатъчно. Можете да твърдите до посиняване, че Крим е анексиран или окупиран, но това няма да промени фактът, че жителите му не искат да живеят в украйна а в Русия.Коментиран от #44
11:55 04.11.2018
36 SUPER Kcaniba
До коментар #32 от "Kcaniba FOREVER":
А ти и другарчетата ти сте в Цайк Нот от 2 г. насам от както Ердоган целува ръката на Владимир Путин!!Коментиран от #51, #55
11:56 04.11.2018
37 Димитър
До коментар #34 от "Наблюдател":
След войната и в чечня имаше референдум. Ако не си запознат защо въобще коментираш?Коментиран от #42
11:56 04.11.2018
38 Питам
11:56 04.11.2018
39 Будапещенски меморандум
. В пункт №1 се казва, че Русия потвърждава своето задължение «да уважава независимостта, суверенитета и съществуващите граници на Украйна». Според пункт №2 Кремъл се задължава «да се въздържа от заплаха или използване на сила срещу териториалната цялост, или политическата независимост на Украйна, и че никакви техни оръжия никога няма да се използват срещу Украйна».
Какво не е ясно на русофилите? Русия не спазва собствените си ангажименти.
Коментиран от #67
11:57 04.11.2018
40 Димитър
До коментар #33 от "Хасан":
А преди Сталин Хан Крум е изгонил диваците от пещерите, те сега си искат Крим обратно...Коментиран от #41
11:57 04.11.2018
41 Хасан
До коментар #40 от "Димитър":
А има ли роднинска връзка между хан Гирай и хан Крум???..12:03 04.11.2018
42 Наблюдател
До коментар #37 от "Димитър":
След коя война бе нещастен русофил, след тая при която от Грозни не остана камък върху камък? И отново в условията на чужда окупация.12:03 04.11.2018
43 Хасан
Коментиран от #62
12:05 04.11.2018
44 Borislav Popov
До коментар #35 от "Димитър":
Ти наистина ли си прост или сам се правиш на такъв ?? Пояснявам - за да манипулираш избори или референдум, въобще не трябва да убиваш някого или да го караш да гласува против волята му, всичко става само с лек пинис и ловкост на пръстите и повярвай ми, ни един наблюдател няма да може да разберат как е станал фокуса.Коментиран от #46, #49
12:06 04.11.2018
45 Д'мин
До коментар #34 от "Наблюдател":
2003 година имаше референдум в Чечня, 93% от гласувалите са за промяна на конституцията. И Чечня става, "единна, неделима и неотчуждаема част от РФ"!Коментиран от #47
12:06 04.11.2018
46 любопитен
До коментар #44 от "Borislav Popov":
Ти за изборите в България ли обясняваш или си си природно ограничен?12:08 04.11.2018
47 Наблюдател
До коментар #45 от "Д'мин":
Референдум в условията на окупация от руски войски не е референдум.Коментиран от #48, #61
12:10 04.11.2018
48 Д'мин
До коментар #47 от "Наблюдател":
Не си ти този, който определя кои избори и референдуми са легитимни. Просто си никой, за да се взима мнението ти предвид! Мохабетите ти на сбирка на Козяк!12:13 04.11.2018
49 Димитър
До коментар #44 от "Borislav Popov":
Значи никой не може да забележи, дори международните наблюдатели, които следят отблизо обаче ти от дивана си веднага забеляза манипулацията? Имаш наистина "забележителни" способности значи :DКоментиран от #52, #91
12:14 04.11.2018
50 Баба Ванга
Коментиран от #56
12:14 04.11.2018
51 Kcanisanaiba
До коментар #36 от "SUPER Kcaniba":
А ти и дрОгарчетата ти от Посрано 20 сте в мензис откакто господарите ви от моцква ви наредиха да любите, тачите и милеете Пуйкия! Когато ви свалиха самальота заповедта беше да ги хейтвате, а малко след това когато ердоганя направи дуду на Путин, заповедта ви беше да ги обичате! Жалки стеееее!!!Коментиран от #53
12:15 04.11.2018
52 Само питам
До коментар #49 от "Димитър":
Кои държави са признали Крим за руски бе отворко?12:16 04.11.2018
53 Хасан
До коментар #51 от "Kcanisanaiba":
Ердоган гледа на събитията през интересите на Турция а не за интересите на Сащ,Германия,Англия или Русия12:18 04.11.2018
54 Румяна Костова
12:19 04.11.2018
55 Kcanisanaiba
До коментар #36 от "SUPER Kcaniba":
И не се казва "цайк нот", а "цайтнот" (zeitnot) бе, неграмотен рублороб такъв!12:19 04.11.2018
56 Този коментар е премахнат от модератор.
57 куку руку ку
Коментиран от #59
12:23 04.11.2018
58 Само отговарям
Коментиран от #60
12:24 04.11.2018
59 Хасан
До коментар #57 от "куку руку ку":
Ердоган не сяда на стол ..а е стол ..в неговия скут сядат...той е бялата лястовица ..реформаторът на сегашния световен ред ..не за еднополюсен или двюполюсен а многополюсен святКоментиран от #101
12:27 04.11.2018
60 Хасан
До коментар #58 от "Само отговарям":
Кипър няма нищо общо със случая ...вид документи за Кипър12:28 04.11.2018
61 Румяна Костова
До коментар #47 от "Наблюдател":
В интернет има много материал за Крим.Споделете ,ако сте изгледали видео,на което по плажовете или по улиците стоят руснаци с калашници и вразумяват гражданите.През март по време на президентските избори там имаше чуждестранни наблюдатели и нито един сигнал за сплашване и манипулации.В Крим Путин има най -голям процент на доверие.Нещо да Ви говори този факт или имате нужда от разяснения?Коментиран от #64
12:29 04.11.2018
62 Гадната Англия
До коментар #43 от "Хасан":
Най-после да напишеш нещо смислено! Разбира се че Крим е руски. Отиди там и ще видиш руснаци и руски знамена! Същото се отнася за източна Украйна. Няма да видиш украински знамена в Донецк. Тук някои повтарят като папагали за Кипър, ООН-то каква резолюция приело но истината е че ООН-то ще приеме това което каже Америка, неслучайно ООН-то е в Ню Йорк. За мен най-близкият прецедент с Украйна се нарича Ирландия. Една страна която векове наред беше част от Кралството, един народ който е толкова близък до британците колкото са украинците с руснаците. Ирландия вече сто години е разделена между републиката и юнионистите изключително на верска основа - католици срещу протестанти, а иначе са един народ. Същото ще бъде в Украйна. Ердоган бей може и да не признава Крим, но нито пречи, нито санкции налага, защото си за е интереса и не е някой глупак.Коментиран от #86
12:30 04.11.2018
63 Кипър
12:32 04.11.2018
64 Наблюдател
До коментар #61 от "Румяна Костова":
Като Сидеров и другите западни рубладжии ли?Коментиран от #71
12:34 04.11.2018
65 факти
До коментар #16 от "Хасан":
Не е само си измислиха една турска реублика там и си държат незаконно армията.Коментиран от #74
12:41 04.11.2018
66 Нормален Язовец
13:04 04.11.2018
67 Румяна Костова
До коментар #39 от "Будапещенски меморандум":
Украинците пък обещаваха ,че ще спазват правата на гражданите си с руска националност да говорят и се учат на руски език.То от там се тръгна и в Крим и на Донбас. Със заплашването и принуждаване от властта в Украйна да се откажат от своя език.Вие ще се откажете ли от българския,ако дойдат във Вашия град някакви лудаци и Ви вдигат пара.Аз не.От времето на Екатерина Велика на острова държавен език е бил руския.А това не са година или десет.После отделянето на Украйна ,руския си остава такъв,наравно с украинския. До 2014 когато бандита Порошенко и компания ги слагат на власт Евроатлантите.Коментиран от #76, #93
13:05 04.11.2018
68 Moмо
До коментар #22 от "Историк":
Понякога научавам....доста гледни точки ...има логика ,ако се замисли ...То има ли нещо бг в тази страна ,заводи ,земеделие ,военна промишленост и какво ли още...са заимствани от руското присъствие...и накрая ...глад и мизерия ...за съжаление ... дерзайте!!!!!!ккккк13:06 04.11.2018
69 Зайко Байко многознайко
До коментар #13 от "Наблюдател":
Явно си млад още, хора с неадекватна преценка на политиката в световен мащаб са или психичски болни с компулсивно-атрактивен синдром, или пък са жертва на триполярно разстройство, но в най-добрия случай нискоинтелигентни същества с промите мозъци.13:07 04.11.2018
70 а какво
13:15 04.11.2018
71 Румяна Костова
До коментар #64 от "Наблюдател":
Не съм фен на Сидеров и не зная дали е бил в Крим по време на изборите през март.Аз следя руски и украински медии и интернет блогове,а те не са съобщили за него.Но наистина емаше и български наблюдател,наред с другите.Името му не запомних.Вижте,Вие си знаете защо се правите по -украинец от украинците защото те не показаха нито едно доказателство за манипулация за президентските избори.С изключение на една баба татарка,която уж изписали от болницата преждевременно защото казала ,че не мисли да ходи да гласува.Вие информация за Украйна нямате никаква ,а пишете с лозунги.13:16 04.11.2018
72 Този коментар е премахнат от модератор.
73 има разлика
До коментар #19 от "Хасан":
Да не се изкривяват историческите факти,т.е. да не се лъже,под претекст,че еди-кой си така го интерпретирал,така той си го разбирал,така му отървало на него.Фактите са си факти,а интерпретацията не е импровизация.13:36 04.11.2018
74 Хасан
До коментар #65 от "факти":
Англия,Гърция и Турция са страни гарантьори на Република Кипър с кипърски турци и кипърски турци...Военния режим на Гърция в разрез с тоя договор решава да анексира Кипър към Гърция и лишаваа местното турското население от права и подлага на насилие..убива активисти,напада села,убиват жени и деца ...тогава Турция позовавайки се на правата си от тоя договор влиза да омиротвори острова...а в Крим и Украйна имаме вероломно нападение на суверенна република и анексиране на нейна територия в разрез с международните закониКоментиран от #80, #85
13:44 04.11.2018
75 Tурски геноцид
Коментиран от #82
13:45 04.11.2018
76 Уважаема
До коментар #67 от "Румяна Костова":
Крим не е ОСТРОВ! А татаристан го е измислил Сталин, “ бащата” на народите! Татарите и наречените през 1860 година гагаузи, пак от руснаците , са българи!13:48 04.11.2018
77 Този коментар е премахнат от модератор.
78 каскет с каскет
До коментар #26 от "Димитър":
Имало международни наблюдатели ,които не били отчели нарушение ? А бе нагъл каскет ,ти осъзнаваш ли какви глупости пишеш ? Според "международните" наблюдатели за които пишеш ,референдума е абсолютно НЕЗАКОНЕН.Анексирането на Крим не се признава от нито една развита и цивилизована държава.Този бошлаф няма как да мине.Не случайно всички държави около Русия искат да влезнат в НАТО ,за да имат сигурност ,защото всеки се притеснява от руските окупатори.14:23 04.11.2018
79 каскет с каскет
14:24 04.11.2018
80 zonk
До коментар #74 от "Хасан":
През петте дни, от преврата до нахлуването нa Турция, нямаше атаки срещу кипърските турци. Разбира се, нямаше подготовка за нашествие в рамките на ... 5 дни и разбира се, никоя инвазия няма да успее лесно, ако бъде атакувана от флота и авиацията на врага, който не го е направил ... Оставете го, всичко беше предварително уговорено, главните герои, турски политици и генерали го признават. Но не разбрахте нещо. Тези, които ви помогнаха да нахлуете и да притежавате половината от Кипър, англичани, американци, израелци (и руснаци, които никога не са реагирали ..) не са искали (за собствените си интереси) гърците, сами, да управляват острова. За собствените си интереси те няма да позволят и на вас да го управлявате сами. Никога. Що се отнася до същите тези интереси, Великите сили не позволиха Велика България, Велика Гърция, Велика Сърбия на Балканите, няма да позволят Великата Албания и скоро ще имаме по-малка Турция. Така че координирайте се с реалността.Коментиран от #83
14:41 04.11.2018
81 Не щъркели, дори комар няма да премине.
До коментар #2 от "Само питам":
БОли го фара Путин, че Турция не признава анекса на Крим. 😅😅😅😅😅. В краен случай Турски поток може да стане пак Южен поток.15:10 04.11.2018
82 Хасан
До коментар #75 от "Tурски геноцид":
Правото на силния....същото прави и Сащ в Ирак ,Сирия..това го прави Франция а Либия...нищо ново под слънцето16:49 04.11.2018
83 Хасан
До коментар #80 от "zonk":
Разбира се ..прав си ...няма приятели,няма съюзници а само национални интереси...това го казваш е истина ,но Запада залязва и Изтока изгрява пак ...Китай е икономическа сила ,Русия военна сила и мн други страни вече подставят под въпрос световния ред създаден от Запад ...Европа няма никакво политическо и военно влияние ..превърна се в Полютбюро с целуващи се старци ...16:55 04.11.2018
84 Mentristorik
До коментар #22 от "Историк":
Румъния не е била под османско владичество, била е само васално княжество. Да, части от сегашната Румънска държава са били османски територии, но не и Влахия.Коментиран от #87
17:04 04.11.2018
85 Хасан
До коментар #74 от "Хасан":
Също така турската армия в Кипър изнасилва стгарци и това е документирано.17:12 04.11.2018
86 Пабло
До коментар #62 от "Гадната Англия":
В Северна Ирландия протестантите са шотландски и английски заселници,така че не са един народ с ирландците.17:30 04.11.2018
87 Не е истина
До коментар #84 от "Mentristorik":
Прочети за Влахия, за старобългарският език който са говорили, за кирилицата, че са ни били васали....Коментиран от #90
17:54 04.11.2018
88 Роко
До коментар #23 от "Винету":
Явно нямаш идея за историята руснаците са яли бой в Крим, а не турците.18:27 04.11.2018
89 Роко
До коментар #29 от "Генерал":
Ако погледнем картите от преди само 140 години границата на Турция е минавала по Дунав. Значи според тебе е ок ако турците си я въстановят? Само за справка Крим е бил руски по - малко от 170 години.18:33 04.11.2018
90 Menteistorik
До коментар #87 от "Не е истина":
Кое не е истина от това, което съм написъл?Второ, да Влахия е била васално княжество и на нас преди да попаднем под Османско владичество, но Влахия не е била част от Османската империя.
18:35 04.11.2018
91 Роко
До коментар #49 от "Димитър":
Международни наблюдатели на референдума в Крим нямаше освен ако не броиш за такива няколкото идиота на руснака хранилка като бялата Златка.Коментиран от #92
18:38 04.11.2018
92 ОлигУфрен
До коментар #91 от "Роко":
Ми не е вярно:Наблюдателите са представители на Полша, Австрия, Франция, Германия, Белгия, България, Унгария, Гърция, Италия и Латвия. Сред тях има депутати от Европейския парламент, членове на националните парламенти на европейски държави, както и водещи европейски експерти по международно право и известни правозащитници.
18:57 04.11.2018
93 Хасан
До коментар #67 от "Румяна Костова":
Руснацитн искат техния език да се запази в Крим ,а защо са били против татарския,защо са разрушили джамиите,хановете,конаците,крнпостите ,училищатата на татарите??Коментиран от #95
20:01 04.11.2018
94 Едо
Коментиран от #97
20:28 04.11.2018
95 Трол
До коментар #93 от "Хасан":
Защото преди това татарите, като са дошли в Крим са съборили де що има! Или мислиш, че кривокраките ти братовчеди са дошли с лИбов и со китки на полуострова?Коментиран от #96
20:52 04.11.2018
96 Хасан
До коментар #95 от "Трол":
Да не би пък прабългарите са дошли с тъпани и гайди ???..и те са разрушавали,убивали ,грабели,опожарявали от славянските селища08:06 05.11.2018
97 Хасан
До коментар #94 от "Едо":
Много е тъпо да мислиш че Русия е лидер на християнския свят или е някакъв много справедлив народ..знаем за безчинствата в Кавказ,в Средна Азия ..те разрушиха много страни,народи,култури..опожариха села и градове в Чеченистан,Татаристан,Абхазия,Дагестан...тюркските племена са все още под руско иго ..Коментиран от #98
08:11 05.11.2018
98 Гадната Англия
До коментар #97 от "Хасан":
В твоята глава всичко се дели на мюсюлмани и християни. Всички мюсюлмани са хубави, всички християни са лоши. Никога няма да се съглася с теб. Турция беше оставена да влезе в Кипър от ЦРУ и Збигнев Бжежински, защото евреите искаха тяхното вярно куче в НАТО Турция да раздели Кипър и да спре евентуално гръцко откъсване от НАТО и обръщане към Съветския съюз. Тогава Турция се разглеждаше като най-лоялния съюзник на евреите. Затова Америка я остави да раздели острова, така както Израел го оставят да тъпче Палестина. Вървиш с Големия Брат и всичко ти се прощава. Така че, Хасане, толкова за твоята мюсюлманска вяра. Всичко е интереси и пари.09:47 05.11.2018
99 Хасан
11:55 05.11.2018
100 Този коментар е премахнат от модератор.
101 Мишо
До коментар #59 от "Хасан":
Аха,предстои да видим колко са му бели крилата и на кой полюс ще му е по удобно!13:58 05.11.2018