Американският президент Доналд Тръмп през последните месеци е изразявал недоволство, че трябва да присъства на започващата днес среща на високо равнище на Г-7 в Биариц (Франция). Там, според него, ще се отдели прекалено много внимание на екологични въпроси, съобщи Си Ен Ен.
По информация на източници на медията, американският държавен глава "заявявал на помощниците си, че не разбира защо въобще трябва да ходи на срещата на Г-7". Той дори казвал, че това ще е чиста загуба на време. До началото на лятото в Белия дом не е имало яснота дали Тръмп смята да пътува за Биариц.
Вместо да се говори за околната среда и замърсяването на океаните, както Тръмп предполагал, че ще стане, той предпочитал да посвети време на обсъждане на световната икономика, на положението в САЩ и на работата на неговата администрация. Сътрудниците на американския президент положили усилия в Биариц да бъде отделено повече внимание на икономически въпроси.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Порно
11:02 24.08.2019
2 Бай хой
11:11 24.08.2019
3 ред нек
11:12 24.08.2019
4 Kcaniba
11:15 24.08.2019
5 onq s konq
11:15 24.08.2019
6 Госあ
Коментиран от #9
11:25 24.08.2019
7 Природа
Коментиран от #21
11:26 24.08.2019
8 az#ЛибераленКрах
11:28 24.08.2019
9 п.п.
До коментар #6 от "Госあ":
Всъщност може да се окаже че африканците са много по "чиста раса" (защото доколкото ми е известно по онези земи не е имало неандерталци) от капиталистите плъзнали в голяма част от Европа, Русия и заселили се най вече в сащ !11:42 24.08.2019
10 Гошо
11:43 24.08.2019
11 Гост
Коментиран от #17
11:57 24.08.2019
12 ****
11:59 24.08.2019
13 ХаХа🙈
Луд в последен Амок - сам срещу целият свят !
Просто Перуката ще ги “Самозакрие “!
12:08 24.08.2019
14 Бачо Киро
12:08 24.08.2019
15 Цанко
12:11 24.08.2019
16 нервен ( разбивача на тролове )
12:14 24.08.2019
17 Госあ
До коментар #11 от "Гост":
Спокойно, в бъдеще, геномите на химерите, които ти наричаш неправилно животни, ще могат да бъдат редактирани и чуждото ДНК отстранявано, така че те да могат спокойно да се размножават без да бъдат опасност за човечеството с алчността си12:18 24.08.2019
18 Нео
12:23 24.08.2019
19 Behemoth
12:28 24.08.2019
20 анонимен
12:39 24.08.2019
21 стоян
До коментар #7 от "Природа":
До 7 ком =И ти ли си от тези дето вярват че парниковия ефект се получавал от автомобили и електроцентрали на въглища =А известно ли ти е колко пепел и въглероди се изхвърлят от вулканите и пожаритеКоментиран от #23
13:23 24.08.2019
22 abv
13:40 24.08.2019
23 Знам знам🙄
До коментар #21 от "стоян":
Ми и ти не си прав много. Има нещо за което незнайно защо зелените не говорят. Замислял ли си се някога защо нивото на парниковите газове не е било много различно преди 10млн. години. Защото най големия производител на такива са големите тревопасни животни. Месото батя е това което ни убива. Засилената консумация води до унищожаването на много гори за пасища. И други подобни. Много е интереано. Поинтересувай се.Коментиран от #24, #26
14:12 24.08.2019
24 Гост
До коментар #23 от "Знам знам🙄":
А ти замислял ли си се, че никой не казва с проценти колко е това "чудовищно" съдържание на СО2, а го съобщават като 400 рр на милион? Защото това са 0,039% СО2 в атмосферата и никой нормален човек няма да повярва, че такова съдържани би затоплило атмосферата! Да не говорим, че СО2 е толкова "вреден", че го ползват в газираните напитки.14:15 24.08.2019
25 7373737337
Коментиран от #27
14:54 24.08.2019
26 Госあ
До коментар #23 от "Знам знам🙄":
Тук си прав, освен индустрията, животновъдството допринася в много голяма степен за емисиите, които са десетки (може и стотици да се каже,но не ми се лови пак) пъти повече въглероден диоксид от изригването на вулкани днес. Предвид, изчерпаният капацитет на планетата за рециклиране и съхранение на въглерод, дори и малките промени в концентрациите му, могат да предизвикат прогресивни и експоненциални промени в температурите, както показват графиките на НАСА. Именно изчерпаният буферен капацитет на планетата не позволява големи промени в концепциите без последици. Този буферен капацитет, е неутрализирал високите нива по време на Карбон, които са паднали многократно,като дори се е стигнало до ледников период. Свързано е с насищане, дифузия, парциално налягане, фотосинтеза. Но това са процеси, които са безинтересни на любителите на кока кола 😂Коментиран от #28
15:47 24.08.2019
27 Госあ
До коментар #25 от "7373737337":
Неандерталците са друг вид. Те не са наш прародител, а отделен клон. Благодарение на разумните хора и напредъка на цивилизацията,днес можем да изолираме ДНК от стари кости, включително и на неандерталци. Освен това, можем да го секвенираме и сравняваме. Та всъщност установихме наличие на неандерталска ДНК в различна степен в съвременния човек. Това се дължи или на насилствени актове или на доброволни смешения на нашите жени с чуждият вид (защото наши маркери в неандерталци не са намирани). Май в Библията пишело, че жените които се чифтосват с други видове трябвало да бъдат убивани заедно с поколението 🤔 с това съм съгласен. Та в днешно време цените на секвениране драстично паднаха и всеки може да види генома си. Дори в Исландия, държавата финансира секвенирането на цялата популация. Един чудесен социален проект. Мисълта ми е, може би трябва да помислим и за редактиране на тези химери, които с алчността и агресията си застрашават бъдещето на планетата Земя.15:59 24.08.2019
28 Гост
До коментар #26 от "Госあ":
Точно пък през периода Карбон е имало 3 пъти по-високи концентрации на СО2, но температурите са били същите. Така, че нещата не са толкова прости!Коментиран от #29
18:01 24.08.2019
29 Госあ
До коментар #28 от "Гост":
Напротив, климата на земята по време на Карбон е бил изцяло тропичен и континенталното разположение също. Което го прави абсолютно различен от днешните климатични зони. И в крайна сметка температурата е била по висока. Освен това,не съм сигурен за състава на атмосферата. Растителността несравнима и насищането на океана и почвата с въглероден диоксид също. Именно това е причина за разликите във въглеродния цикъл тогава и сега.Коментиран от #30
18:52 24.08.2019
30 Гост
До коментар #29 от "Госあ":
Има си официални данни -https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D1%80%D0%B1%D0%BE%D0%BD Средната температура на повърхността през периода ca. 14 °C[3](0 °C над съвр. ниво) Та не знам откъде ти хрумва да оспорваш цифрите?
Коментиран от #32
23:12 24.08.2019
31 Госあ
07:41 25.08.2019
32 ГосТ
До коментар #30 от "Гост":
И спрете моля ви се с тая уикипедия. При единствен източник" Haq, B. U. и др. A Chronology of Paleozoic Sea-Level Changes. // Science 322 (5898). 2008. " със съответното заглавие,тези за точни температури говорят. И между другото,в тази статия говорят именно за трудностите при акуратно определяне на морското ниво. Единственото което може да се каже за Карбон е - тропичен климат. Което предполагам всички знаят какво е.08:09 25.08.2019